Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газове?
Този от картера който се връща пак в маркуча на въздушния и от там в турбото. Не е ли нещо като ECO-tech на Опел, а знам много хора си го махат, уж вкарва пак топъл въздух и пречи на мощността.
"Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газове?" - трактор с главно "Т" Извинявай колега, но това не ти е издухана Лада, на двеста и косур хиляди км, а Стило JTD. Въпросният маркуч, е за вентилацията на картера и на двигател в цветущо здраве, трябва да си стои на мястото. Успех.
Re: Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газов
tapkachev написа:
Този от картера който се връща пак в маркуча на въздушния и от там в турбото. Не е ли нещо като ECO-tech на Опел, а знам много хора си го махат, уж вкарва пак топъл въздух и пречи на мощността.
Нищо страшно няма да се получи - със сигурност ще се сдобиеш с по-чисти въздушни пътища, по-малко дим, но в никакъв случай не го запушвай, щото е много важен за картерната вентилация и поддържането на атмосферно налягане в картера, добре е да остане отворен към атмосферата през маслоуловител и/или филтър /аз така смятам да го направя на Алфичката от подписа, а тя специално е почти като издухана Лада, най-малкото е с неизвестен пробег и поддръжка/. Интересно колегата Juli защо е толкова категоричен в цветущото здраве на твоето Стило Проблемът е в старите коли, които караме - с годините маслените сепаратори по пътя на въздуха се затлачват, маркучите се запушват/втвърдяват/разпадат, и маслото почва яко да "бяга" заедно с въздуха, а тоя пък маркуч дори е с подналягане, щото долният му край е закачен на входа на турбото, където нормално се образува лек вакуум, и постоянно смуче въздух от капака на клапаните, а заедно с него и масло... Та дори в екологичен аспект при старата кола е спорно кое е по-малкото зло - изгарянето на това масло в двигателя или просто фърлянето му сурово - и в двата случая в атмосферата
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
Колега @Zarini все си мисля, че налягането в картера е в пъти по високо от атмосферното ако е откачен въпросният маркуч.Вместо да се откачи е по добре да се почисти системата и маркуча да си е на място.
Здрасти на Chaveto и на всички съфорумци!Бъркаш, налягането в картера е атмосферно, ееее - ако го затворим плътно, бавно ще се вдигне от съществуващото паразитно преминаване на изгорели газове и готова гориво-въздушна смес през бутално-цилиндровата група. Херметизацията там не е перфектна дори и при съвсем нов двигател, която при износването му намалява. Ако се вдигне там налягането, двигателят ще текне отвсякъде като лейка, а без добро проветрение маслото бързо ще стане на чорба от сажди, гориво, газове и кво ли не!На старите автомобили тази вентилация ставаше през маркуч с маслоотделителна спирала, пуснат до въздушния филтър - за да се филтрира засмукваният въздух, а пък изпуснатият замърсен евентуално да изгори в ДВГ-то.Иначе си на 300% прав - най-добре е да се почисти и възстанови заводското изълнение, ама при автомобил на N години и N-километров пробег си иска майстор, време, пари, диагностики ..... а най-добре си е чисто нова кола
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
Абе хора човека пита за ЕГР маркуча, а всички му обяснявате за картерната вентилация.На по старите ТД работеше по добре като се запуши, контретно при теб незнам дали няма да почне да дава грешки екуто ако го запушиш, но със сигурност на мотора ще му е по добре и колектора ще ти е по чист. Екологията отива малко назад ама тва е отделен въпрос
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
И аз съм го извел до предния подкалник!Няма смисъл да ми цапа филтъра и дебитомера!Дори съм намислил да махна и казанчето което събира маслените пари, защото също е ненужно ,а и пречи супер много за смяната на филтъра!А също така ще сложа от турбината до МАF-а редуцираща тръба от тези сините които ги слагат по кулерите или турбо пътищата!Тези щуротии са направени само заради ш_ б _ _ _ _ т EVRO норми, нищо друго!Ето виж засега аз какво съм направил!
Аз се подведох, щото помислих че автора пита за маркуча за вентилацията. Та подведох с това и някои колеги. Извинявам се за което. Колкото за тръбата която свързва EGR-a, то си е на ваша отговорност. Аз само съм го затапил/ТД100/. При JTD двигателя, не е за препоръчване. Освен това, съсвем скоро в БГ, също няма да може да се кара без тоя стандарт за екология, както и без катализатор. Те проверките по пътищата, вече започнаха.
Относно всмукателния колектор: Моя мотор на 165 000 му сменихме гарнитурата на главата. Колектора беше с лек филм от масло по него. Нямаше никаква гняс или нещо подобно, което съм виждал по снимки. С работещ ЕГР съм.
...Дори съм намислил да махна и казанчето което събира маслените пари, защото също е ненужно ,а и пречи супер много за смяната на филтъра!.....
наи добре недеи че при мен се получи плачевен ефект - започна да хвърля масло може и това че е на незнаини км .... но връзката с смукателната страна я прекъснах по подобен начин като теб
Коментар