Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газове?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газове?

    Този от картера който се връща пак в маркуча на въздушния и от там в турбото. Не е ли нещо като ECO-tech на Опел, а знам много хора си го махат, уж вкарва пак топъл въздух и пречи на мощността.
    Fiat Bravo 1.6 GT
    Stilo 1.9JTD - ex

    #2
    Ако си добавиш колата в подписа, няма да те питат всеки път каква е колата. А каква е колата?

    Коментар


      #3
      Fiat Stilo 1.9JTD
      Fiat Bravo 1.6 GT
      Stilo 1.9JTD - ex

      Коментар


        #4
        "Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газове?" - трактор с главно "Т" Извинявай колега, но това не ти е издухана Лада, на двеста и косур хиляди км, а Стило JTD. Въпросният маркуч, е за вентилацията на картера и на двигател в цветущо здраве, трябва да си стои на мястото. Успех.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          Re: Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газов

          tapkachev написа:
          Този от картера който се връща пак в маркуча на въздушния и от там в турбото. Не е ли нещо като ECO-tech на Опел, а знам много хора си го махат, уж вкарва пак топъл въздух и пречи на мощността.
          Нищо страшно няма да се получи - със сигурност ще се сдобиеш с по-чисти въздушни пътища, по-малко дим, но в никакъв случай не го запушвай, щото е много важен за картерната вентилация и поддържането на атмосферно налягане в картера, добре е да остане отворен към атмосферата през маслоуловител и/или филтър /аз така смятам да го направя на Алфичката от подписа, а тя специално е почти като издухана Лада, най-малкото е с неизвестен пробег и поддръжка/. Интересно колегата Juli защо е толкова категоричен в цветущото здраве на твоето Стило Проблемът е в старите коли, които караме - с годините маслените сепаратори по пътя на въздуха се затлачват, маркучите се запушват/втвърдяват/разпадат, и маслото почва яко да "бяга" заедно с въздуха, а тоя пък маркуч дори е с подналягане, щото долният му край е закачен на входа на турбото, където нормално се образува лек вакуум, и постоянно смуче въздух от капака на клапаните, а заедно с него и масло... Та дори в екологичен аспект при старата кола е спорно кое е по-малкото зло - изгарянето на това масло в двигателя или просто фърлянето му сурово - и в двата случая в атмосферата
          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
          Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
          Alfa Romeo 147 JTD - бивша

          Коментар


            #6
            Колега @Zarini все си мисля, че налягането в картера е в пъти по високо от атмосферното ако е откачен въпросният маркуч.Вместо да се откачи е по добре да се почисти системата и маркуча да си е на място.

            Коментар


              #7
              Здрасти на Chaveto и на всички съфорумци!Бъркаш, налягането в картера е атмосферно, ееее - ако го затворим плътно, бавно ще се вдигне от съществуващото паразитно преминаване на изгорели газове и готова гориво-въздушна смес през бутално-цилиндровата група. Херметизацията там не е перфектна дори и при съвсем нов двигател, която при износването му намалява. Ако се вдигне там налягането, двигателят ще текне отвсякъде като лейка, а без добро проветрение маслото бързо ще стане на чорба от сажди, гориво, газове и кво ли не!На старите автомобили тази вентилация ставаше през маркуч с маслоотделителна спирала, пуснат до въздушния филтър - за да се филтрира засмукваният въздух, а пък изпуснатият замърсен евентуално да изгори в ДВГ-то.Иначе си на 300% прав - най-добре е да се почисти и възстанови заводското изълнение, ама при автомобил на N години и N-километров пробег си иска майстор, време, пари, диагностики ..... а най-добре си е чисто нова кола
              Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
              Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
              Alfa Romeo 147 JTD - бивша

              Коментар


                #8
                Абе хора човека пита за ЕГР маркуча, а всички му обяснявате за картерната вентилация.На по старите ТД работеше по добре като се запуши, контретно при теб незнам дали няма да почне да дава грешки екуто ако го запушиш, но със сигурност на мотора ще му е по добре и колектора ще ти е по чист. Екологията отива малко назад ама тва е отделен въпрос
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Re: Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газов

                  tapkachev написа:
                  Този от картера който се връща пак в маркуча на въздушния и от там в турбото.
                  Какво общо има ЕГР-а с картера

                  Коментар


                    #10
                    НИЩО НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ САМО ЩЕ ИМАШ ЧИСТ ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР
                    фиат мареа 103 понита
                    спринтер 122 понита
                    пасат с 90 умрели понита

                    Коментар


                      #11
                      Re: Какво ще се получи ако махна маркуча за изгорелите газов

                      chaveto написа:
                      tapkachev написа:
                      Този от картера който се връща пак в маркуча на въздушния и от там в турбото.
                      Какво общо има ЕГР-а с картера
                      Ееее, как бе, уж си технически грамотно момче - и двете се намират под предния капак на колата :D
                      Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
                      Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
                      Alfa Romeo 147 JTD - бивша

                      Коментар


                        #12
                        И аз съм го извел до предния подкалник!Няма смисъл да ми цапа филтъра и дебитомера!Дори съм намислил да махна и казанчето което събира маслените пари, защото също е ненужно ,а и пречи супер много за смяната на филтъра!А също така ще сложа от турбината до МАF-а редуцираща тръба от тези сините които ги слагат по кулерите или турбо пътищата!Тези щуротии са направени само заради ш_ б _ _ _ _ т EVRO норми, нищо друго!Ето виж засега аз какво съм направил!
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Аз се подведох, щото помислих че автора пита за маркуча за вентилацията. Та подведох с това и някои колеги. Извинявам се за което. Колкото за тръбата която свързва EGR-a, то си е на ваша отговорност. Аз само съм го затапил/ТД100/. При JTD двигателя, не е за препоръчване. Освен това, съсвем скоро в БГ, също няма да може да се кара без тоя стандарт за екология, както и без катализатор. Те проверките по пътищата, вече започнаха.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            Относно всмукателния колектор: Моя мотор на 165 000 му сменихме гарнитурата на главата. Колектора беше с лек филм от масло по него. Нямаше никаква гняс или нещо подобно, което съм виждал по снимки. С работещ ЕГР съм.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #15
                              PB 5989 MP написа:
                              ...Дори съм намислил да махна и казанчето което събира маслените пари, защото също е ненужно ,а и пречи супер много за смяната на филтъра!.....
                              наи добре недеи че при мен се получи плачевен ефект - започна да хвърля масло може и това че е на незнаини км .... но връзката с смукателната страна я прекъснах по подобен начин като теб
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X