val_mcrae написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на буусметър на Мареа ТД 100 впечатления.
Collapse
X
-
Първи впечатления от извънградско шофиране с излиран уестгейт Казанлък-Търново през Хаинбоаз.Няма възможност за пълно натискане на педала защото турбината прави пренадув и не ми се събират перки по пътя-следя буустметъра и не позволявам надув над 1,3.Най-добре ускорява на 1,1 до 1,2 налягане.При скорост 100 и няколко на 5 скорост не дава да бутнеш педала и ускорява яката.Нямам търпение да монтирам бууст контролера настроен на 1,3 за да мога да получа ефективни резултати защото сега въздух има предостатъчно но идва момента на пренадув и пускам педала.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
1.3 бара са й много на тази турбинка.На 1.1-1.15 най-много.Погледнете й компресорната карта и ми кажете "какво виждате"?Какво се случва с дебита с увеличаване на налягането(PR над 2.0)?Какво ще се случи с температурата на въздуха,който влиза в колектора?Защо мислите конструкторите на Фиат са решили турбината да "разтоварва" точно на 1.00-1.05 бара, а не примерно на 1.20 бара???ПС:Приемете че се намираме на морското равнище
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар