Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на буусметър на Мареа ТД 100 впечатления.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Nero_ написа:
    А на 5-та на някой баир по магистралата, няма ли да се побърка от съскане и да ми надуе главата?
    Абсурд! Той клапана отваря само, когато се върне педала на газта! п.п Ники, незнам при теб как ще се монтира Blow off клапан, понеже на ТД-то мисля, че нямаш APP сензор на педала на газта!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #47
      Не знам какво толкова ви кефи да ви съска печката.Много тъпо според мен.Ама гъзарията рулира,а Ето малко инфо за въпросния клапан,че като гледам май не е много ясно какво е това чудо на техниката и как работи
      Прикачени файлове

      Коментар


        #48
        Всичко това е чудесно, но от къде дросел в дизелов мотор?

        Коментар


          #49
          Nero_ написа:
          Всичко това е чудесно, но от къде дросел в дизелов мотор?
          Както казах малко по-нагоре BOV-a се слага на турбо бензинки. Само и само гъзария да има някои колеги са си сложили и на печките да им съскало За слагането,слага се и на дизел,ама трябва да си с "електронна газ" (дано си ме разбрал какво имам в предвид). Някой от колегите дето са си сложили да ти обясни в подробности.Не е трудно.Има малко заигравка.

          Коментар


            #50
            Виделин Райчинов написа:
            п.п Ники, незнам при теб как ще се монтира Blow off клапан, понеже на ТД-то мисля, че нямаш APP сензор на педала на газта!
            Няма проблем да се монтира и на ТД,слага се един прекъсвач на педала на газта и той командва клапанчето което управлява Blow off клапана
            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
            E46 320D

            Коментар


              #51
              Да съживя темата малко откъм заглавието и.Доволен съм от монтирането на уреда макар и все още да не е прихваната конзолата му към колонката както подобава.Колегата shterbaka се зае да направи първо неговия и тогава да видим какво ще излезе.Относно полезността на този уред аз чрез него открих ,че уесгейта ми разтоварва турбината много рано около 0,6 налягане.Сега карам с премахнат уестгейт и ми прави впечатление,че най-добра динамика има от 0,9 до 1,2 налягане.Следя постоянно стрелката при ускорение и не си правя експерименти да я пробвам с надув над 1,3-1,4.В бъдеще предстои монтиране на механичен бууст-контролер и да забравя за пренадува.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #52
                Внимавай с надуването,че маркучите не издържат много много
                BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                E46 320D

                Коментар


                  #53
                  2she написа:
                  Внимавай с надуването,че маркучите не издържат много много
                  Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #54
                    от колко оборота почва да се вдига налягането по осазаемо, и аз мисля след време да си сложа ,но горе на маркуча от помпата към въздушния колектор да видя как е турбината
                    Fiat Bravo TD100

                    Коментар


                      #55
                      Mystikal написа:
                      от колко оборота почва да се вдига налягането по осазаемо, и аз мисля след време да си сложа ,но горе на маркуча от помпата към въздушния колектор да видя как е турбината
                      От около 2000-2200 зависи на коя предавка си и с каква скорост.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #56
                        Tornado написа:
                        Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
                        Не знам това до колко е добра идея, поради факта че кулера е закрепен към шасито, а колектора... към мотора. А свързването на мотора с шасито посредством твърда връзка (алуминиева тръба) може би не е много добра идея. Освен това не очаквай да усетиш разлика.Да ти дам една идея във връзка с уреда - служи за доста добър разходомер!Поздрави.

                        Коментар


                          #57
                          Nero_ написа:
                          Tornado написа:
                          Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
                          Не знам това до колко е добра идея, поради факта че кулера е закрепен към шасито, а колектора... към мотора. А свързването на мотора с шасито посредством твърда връзка (алуминиева тръба) може би не е много добра идея. Освен това не очаквай да усетиш разлика.Да ти дам една идея във връзка с уреда - служи за доста добър разходомер!Поздрави.
                          Ще има колена разбира се на 90 градуса силиконови без тях не може.По евтиния вариант е пвц тръба.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            И във връзка с подсветката на уреда която е в синкав цвят ама ми осветявя фейса през тъмната част на денонощието искам да и намаля интензитета.Вързал съм + на врътката за намаляне на тока за таблото където пада до 7,5 волта ама пак си свети доста ярко какво да поставя на пътя на + ,че да намаля още на половина?
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #59
                              Tornado написа:
                              И във връзка с подсветката на уреда която е в синкав цвят ама ми осветявя фейса през тъмната част на денонощието искам да и намаля интензитета.Вързал съм + на врътката за намаляне на тока за таблото където пада до 7,5 волта ама пак си свети доста ярко какво да поставя на пътя на + ,че да намаля още на половина?
                              Аз сложих тример. Но не помня колко ома беше.

                              Коментар


                                #60
                                Торнадо, кажи когато почиства кулера какви препарати ползва или го изми на водоструйка?
                                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                                Porsche 944 S2
                                http://www.valmcrae.snimka.bg/
                                http://vbox7.com/user:val_mcrae
                                http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                                Коментар

                                Working...
                                X