Nero_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на буусметър на Мареа ТД 100 впечатления.
Collapse
X
-
Nero_ написа:Всичко това е чудесно, но от къде дросел в дизелов мотор?
Коментар
-
Виделин Райчинов написа:п.п Ники, незнам при теб как ще се монтира Blow off клапан, понеже на ТД-то мисля, че нямаш APP сензор на педала на газта!BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Да съживя темата малко откъм заглавието и.Доволен съм от монтирането на уреда макар и все още да не е прихваната конзолата му към колонката както подобава.Колегата shterbaka се зае да направи първо неговия и тогава да видим какво ще излезе.Относно полезността на този уред аз чрез него открих ,че уесгейта ми разтоварва турбината много рано около 0,6 налягане.Сега карам с премахнат уестгейт и ми прави впечатление,че най-добра динамика има от 0,9 до 1,2 налягане.Следя постоянно стрелката при ускорение и не си правя експерименти да я пробвам с надув над 1,3-1,4.В бъдеще предстои монтиране на механичен бууст-контролер и да забравя за пренадува.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
2she написа:Внимавай с надуването,че маркучите не издържат много многоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Mystikal написа:от колко оборота почва да се вдига налягането по осазаемо, и аз мисля след време да си сложа ,но горе на маркуча от помпата към въздушния колектор да видя как е турбинатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
Коментар
-
Nero_ написа:Tornado написа:Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И във връзка с подсветката на уреда която е в синкав цвят ама ми осветявя фейса през тъмната част на денонощието искам да и намаля интензитета.Вързал съм + на врътката за намаляне на тока за таблото където пада до 7,5 волта ама пак си свети доста ярко какво да поставя на пътя на + ,че да намаля още на половина?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:И във връзка с подсветката на уреда която е в синкав цвят ама ми осветявя фейса през тъмната част на денонощието искам да и намаля интензитета.Вързал съм + на врътката за намаляне на тока за таблото където пада до 7,5 волта ама пак си свети доста ярко какво да поставя на пътя на + ,че да намаля още на половина?
Коментар
-
Торнадо, кажи когато почиства кулера какви препарати ползва или го изми на водоструйка?Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар