А на 5-та на някой баир по магистралата, няма ли да се побърка от съскане и да ми надуе главата?
Абсурд! Той клапана отваря само, когато се върне педала на газта! п.п Ники, незнам при теб как ще се монтира Blow off клапан, понеже на ТД-то мисля, че нямаш APP сензор на педала на газта!
Не знам какво толкова ви кефи да ви съска печката.Много тъпо според мен.Ама гъзарията рулира,а Ето малко инфо за въпросния клапан,че като гледам май не е много ясно какво е това чудо на техниката и как работи
Всичко това е чудесно, но от къде дросел в дизелов мотор?
Както казах малко по-нагоре BOV-a се слага на турбо бензинки. Само и само гъзария да има някои колеги са си сложили и на печките да им съскало За слагането,слага се и на дизел,ама трябва да си с "електронна газ" (дано си ме разбрал какво имам в предвид). Някой от колегите дето са си сложили да ти обясни в подробности.Не е трудно.Има малко заигравка.
Да съживя темата малко откъм заглавието и.Доволен съм от монтирането на уреда макар и все още да не е прихваната конзолата му към колонката както подобава.Колегата shterbaka се зае да направи първо неговия и тогава да видим какво ще излезе.Относно полезността на този уред аз чрез него открих ,че уесгейта ми разтоварва турбината много рано около 0,6 налягане.Сега карам с премахнат уестгейт и ми прави впечатление,че най-добра динамика има от 0,9 до 1,2 налягане.Следя постоянно стрелката при ускорение и не си правя експерименти да я пробвам с надув над 1,3-1,4.В бъдеще предстои монтиране на механичен бууст-контролер и да забравя за пренадува.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Внимавай с надуването,че маркучите не издържат много много
Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
от колко оборота почва да се вдига налягането по осазаемо, и аз мисля след време да си сложа ,но горе на маркуча от помпата към въздушния колектор да видя как е турбината
от колко оборота почва да се вдига налягането по осазаемо, и аз мисля след време да си сложа ,но горе на маркуча от помпата към въздушния колектор да видя как е турбината
От около 2000-2200 зависи на коя предавка си и с каква скорост.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
Не знам това до колко е добра идея, поради факта че кулера е закрепен към шасито, а колектора... към мотора. А свързването на мотора с шасито посредством твърда връзка (алуминиева тръба) може би не е много добра идея. Освен това не очаквай да усетиш разлика.Да ти дам една идея във връзка с уреда - служи за доста добър разходомер!Поздрави.
Мисля да ги подменям до известна степен особенно този големия след кулера до колектора той прави по-голям лаг отколкото кулера.Ще го заменя с алуминиева тръба.
Не знам това до колко е добра идея, поради факта че кулера е закрепен към шасито, а колектора... към мотора. А свързването на мотора с шасито посредством твърда връзка (алуминиева тръба) може би не е много добра идея. Освен това не очаквай да усетиш разлика.Да ти дам една идея във връзка с уреда - служи за доста добър разходомер!Поздрави.
Ще има колена разбира се на 90 градуса силиконови без тях не може.По евтиния вариант е пвц тръба.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
И във връзка с подсветката на уреда която е в синкав цвят ама ми осветявя фейса през тъмната част на денонощието искам да и намаля интензитета.Вързал съм + на врътката за намаляне на тока за таблото където пада до 7,5 волта ама пак си свети доста ярко какво да поставя на пътя на + ,че да намаля още на половина?
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
И във връзка с подсветката на уреда която е в синкав цвят ама ми осветявя фейса през тъмната част на денонощието искам да и намаля интензитета.Вързал съм + на врътката за намаляне на тока за таблото където пада до 7,5 волта ама пак си свети доста ярко какво да поставя на пътя на + ,че да намаля още на половина?
Коментар