Най-накрая се реших да монтирам уреда ,но нещо ме съмнява турбината.На място като я изфорсирам стига надув до 0,5 ,а в движение до около 0,65.Съмнявам се ,че клапата за пренадув е заседнала в полуотворено положение и изпуска част от налягането.Как да я раздвижа няма бъркане там?Варианта да свалям турбина нещо не ми се струва удачен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на буусметър на Мареа ТД 100 впечатления.
Collapse
X
-
Ти къде си го вързал бууст-а?Долу на маркуча на клапана на турбината или горе на колектора на мАркуча към помпата?Може и самия уред да лъже.Закачи я и виж какво показва мап-а,така ще се види дали уреда е що годе точен.Ако абсолютното налягане според мап-а е 1500-1600 мбар-а в движение и под пълен товар(както ти казваш 0.6-0.65 бара манометрично) значи имаш някакъв проблем.Наистина гейта може да не затваря,но трябва да се изключат всички други варианти.Ако е гейта-няма начин,ще сваляш турбината.
-
janyboy написа:Ти къде си го вързал бууст-а?Долу на маркуча на клапана на турбината или горе на колектора на мъркуча към помпата?Може и самия уред да лъже.Закачи я и виж какво показва мап-а,така ще се види дали уреда е що годе точен.Ако абсолютното налягане според мап-а е 1500-1600 мбар-а в движение и под пълен товар(както ти казваш 0.6-0.65 бара манометрично) значи имаш някакъв проблем.Наистина гейта може да не затваря,но трябва да се изключат всички други варианти.Ако е гейта-няма начин,ще сваляш турбината.janyboy написа:Ти къде си го вързал бууст-а?Долу на маркуча на клапана на турбината или горе на колектора на мъркуча към помпата?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
shterbaka написа:А някой ще каже ли колко трябва да е по книжка стойността при макс. товар?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
janyboy написа:Tornado написа:Сега го закачих и на Бравото на колегата shterbaka и резултатите са 0,7 на място при изфорсиране и твърдо 1 в движение при ускоряване.Honda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
-
shterbaka написа:janyboy написа:Tornado написа:Сега го закачих и на Бравото на колегата shterbaka и резултатите са 0,7 на място при изфорсиране и твърдо 1 в движение при ускоряване.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Виделин Райчинов написа:От уреда е!С щуцер ли е хванат вакуума за бустметъра?
Коментар
-
janyboy написа:Виделин Райчинов написа:От уреда е!С щуцер ли е хванат вакуума за бустметъра?ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
janyboy написа:Виделин Райчинов написа:От уреда е!С щуцер ли е хванат вакуума за бустметъра?Honda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
-
Така броня,кулер и турбопътища вече са почистени и готови за сглобка.Съмнявам се в скобите които стягат маткучите към кулера защото имаще доста гняс около входа и изхода ,но не чак прясно масло ,а примесено с прах става като кал.Сега ще опитам първо надув без кулера и после вече с него.По-късно ще пиша за резултата ,че сега отивам за скоби и едно пвц коляно с диаметър около 55 мм. за да мога да избегна кулера.Гейта се движи свободно и смятам ,че го раздвижих още повече и се връща докрай свободно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Сядам на чаша червено вино с мезенце и започвам да пиша.Размисли и страсти около това налягане на моята турбина.Както е казал народа храната прави борбата няма манджа няма сила така се получава и при мен.Почистих кулера отвън отвътре идеално маркучите също.Купих нови скоби от по-хубавите за да мога да стягам по-здраво.Наредих всичко паля продухвам няколко пъти кулера без да закачам маркуча на колекторите.Закачам буустметъра където му е мястото с тройника паля и същата работа налягане 0,5 максмум 0,55.Реших да свържа буустметъра директно на изхода за турбокоректора на ГНП газ и за мое учудване същата работа никаква промяна нито в обороти нито в димене през ауспуха.Извода какъв е няма гориво за развъртане на турбинката и така.Уестгейта се движи и затваря добре и няма да свалям турбо.Варианта при мен остава качествен ремонт на протеклото ми старо ГНП и монтаж в последствие.Длъжен съм да отбележа ,че без този турбокерктор колата върви прилично има динамика с една идея по-малко отколкото със старото ми ГНП с което без проблем се развърташе до около 195 км/ч за разлика от сега с мъка 170.Както и да е такива скорости не ми са нужни и ще си я карам така дори може да пипна малко да намаля порцията гориво защото не виждам смисъл в този момент да се хаби нещо което няма нужда от него.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Само някой уточнения:- ТД100 няма MAP сензор. Това което е показано на скрийншота е барометричното налягане и няма общо с колектора (в ECU има вграден барометър).- трептенето на стрелката на бууст метъра може съвсем елеметарно да се оправи като се притисне маркучето - няма нужда от рязане и слагане на стеснени участъци. Достатъчна е скоба или парче тел - Налягането по книжка е 1.05, но ако всичко е наред при натискане на педала до край, трябва да направи малко оувър бууст до към 1.1 - 1.2 и след това да се закрепи на 1... и така докато свърши оборотомера Защо не пробваш да затапиш уейст гейта само за проба. Може да му е омекнала пружината. Само че този тест го прави внимателно да не пръснеш турбото.Силно ме съмнява да не прави налягане от липса на газове, по скоро е проблем с байпаса или самото турбо. Но все пак някой по-компетентен да каже.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар