Тцъ ... така ще проверя дали лагерите в алтернатора са добре ... А въпросната шайба нали е демпферна ... и доколкото разбирам, проблема е че демпферната част в шайбата не работи ... т.е. или се разбива и чатка, или запича и става като недемпферна (и тогава май пистовия ремък трябва да мята повече) ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
луфт на хидравличното колело на браво 105
Collapse
X
-
-
Skip_01 написа:Тцъ ... така ще проверя дали лагерите в алтернатора са добре ... А въпросната шайба нали е демпферна ... и доколкото разбирам, проблема е че демпферната част в шайбата не работи ... т.е. или се разбива и чатка, или запича и става като недемпферна (и тогава май пистовия ремък трябва да мята повече) ...
Коментар
-
Нещо се бъркате колеги -Демферна шайба е на коляновия вал-динамото има фрайлалай ролка която е за свободния ход и е изцяло метална,но не позволява ремъка да превърта-хидравликата е с метално колело директно захванато към помпата -паразитна ролка която е пластмасова-метално колело на климатикаFiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
-
Airfan написа:Демпферна е шайбата на алтернатора. На хидравликата е едно просто колело закрепено с твърда връзка за помпата.vsd написа:Колега, виж дали въпросната шайба на алтернатора работи. Тя може и да няма луфт и пак да не работи и да прави проблеми, както беше при мен (напълно запекла).Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар