Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

луфт на хидравличното колело на браво 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тцъ ... така ще проверя дали лагерите в алтернатора са добре ... А въпросната шайба нали е демпферна ... и доколкото разбирам, проблема е че демпферната част в шайбата не работи ... т.е. или се разбива и чатка, или запича и става като недемпферна (и тогава май пистовия ремък трябва да мята повече) ...
    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

    Коментар


      #17
      Skip_01 написа:
      Тцъ ... така ще проверя дали лагерите в алтернатора са добре ... А въпросната шайба нали е демпферна ... и доколкото разбирам, проблема е че демпферната част в шайбата не работи ... т.е. или се разбива и чатка, или запича и става като недемпферна (и тогава май пистовия ремък трябва да мята повече) ...
      Демпферна е шайбата на алтернатора. На хидравликата е едно просто колело закрепено с твърда връзка за помпата.

      Коментар


        #18
        Нещо се бъркате колеги -Демферна шайба е на коляновия вал-динамото има фрайлалай ролка която е за свободния ход и е изцяло метална,но не позволява ремъка да превърта-хидравликата е с метално колело директно захванато към помпата -паразитна ролка която е пластмасова-метално колело на климатика
        Fiat Bravo 1.9 JTD GT
        Fiat Coupe 2.0 16V ex.
        Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

        Коментар


          #19
          Airfan написа:
          Демпферна е шайбата на алтернатора. На хидравликата е едно просто колело закрепено с твърда връзка за помпата.
          Да, за алтернаторната шайба говоря ... във връзка с предишен пост на vsd:
          vsd написа:
          Колега, виж дали въпросната шайба на алтернатора работи. Тя може и да няма луфт и пак да не работи и да прави проблеми, както беше при мен (напълно запекла).
          Та ме интересуваше как се проверява на алернаторната шайба дали демпфера (или ако е фрайлауфа) работи ... Каквото и да е, за да се провери трябва да се застопори ротора на алтернатора ... или поне така си го представям ...
          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

          Коментар


            #20
            Достатъчно е да я завъртиш с ръка в двете посоки. Ако работи ротора ще се върти само в една посока. Завъртането трябва да е по рязко.

            Коментар


              #21
              Рязко завърташ напред и рязко се опитваш да я врътнеш назад веднага след това. С пръстите ще усетиш ако оста продължи да се върти.

              Коментар


                #22
                Проблема при мен май се реши като смених хидравличната помпа.За 2 дена тестване и яка ръчка пистовия е още на мястото си
                Fiat Bravo 1.9 JTD GT
                Fiat Coupe 2.0 16V ex.
                Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

                Коментар

                Working...
                X