Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ТУРБОТО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ТУРБОТО

    Имам проблем с пунтото .От известно време не го чувах да свири както обикновенно.Няколко дена по-късно разбрах че ми е скочил разхота.Искам да уточня ,че колата я кара само жена ми.Та въпросите са ми:1. Нормално ли е от това ,че не работи турбото разхода да ми скочи с 1.5-2 на сто.-преди гореше около 6 а сега около 7.52.Какво може да му е на *МОДЕРИРАНО* турбо.3.колко ориентировъчно струва един такъв ремонт.Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Punto 1.7 TD

    #2
    Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБОТО

    birata написа:
    Имам проблем с пунтото .От известно време не го чувах да свири както обикновенно.Няколко дена по-късно разбрах че ми е скочил разхота.Искам да уточня ,че колата я кара само жена ми.Та въпросите са ми:1. Нормално ли е от това ,че не работи турбото разхода да ми скочи с 1.5-2 на сто.-преди гореше около 6 а сега около 7.52.Какво може да му е на шибаното турбо.3.колко ориентировъчно струва един такъв ремонт.
    Колега първо закарай колата на един сервиз да погледнат какво и е. Възможно е да не е турбото. При мен на бравата се беше получило така, че имах слаба стяжка на тръбата която излиза от кулера и се измъкваше от което губеше доста мощност. Друго, че преди дебитомера редовно ми се измъкваше тръбата и пак спадаше мощността. Отиди да я прегледат и тогава констатирай. Това, че турбото не свири не означава, че не работи. А и ако е свирило много е сигнал за спукан маркуч някъде по неговите пътища за въздух. То не толкова сигнал ами може да не е свирило то ами въздуха през някоя дупка по маркучите.
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБОТО

      kiselo написа:
      ... Друго, че преди дебитомера редовно ми се измъкваше тръбата и пак спадаше мощността. ...
      И от това спада мощността ... Освен ако по някакъв начин не засмуче кората дето е под предния капак ... и така да запуши притока на въздух към дебитомер -> турбото -> интеркулер -> смук.колектор ...
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #4
        Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБОТО

        Skip_01 написа:
        kiselo написа:
        ... Друго, че преди дебитомера редовно ми се измъкваше тръбата и пак спадаше мощността. ...
        И от това спада мощността ... Освен ако по някакъв начин не засмуче кората дето е под предния капак ... и така да запуши притока на въздух към дебитомер -> турбото -> интеркулер -> смук.колектор ...
        да точно нещо такова се получаваше...не влизаше достатъчно въздух...
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          на пунтото неможе да засмуче ква дае кора но моето ми гори толкова гратско между 7 7,5 и турбото потчти несе чува,при затворени прозорци несе чува
          пунто 1,7тд

          Коментар

          Working...
          X