Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТД 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ТД 100

    От извесно време моята Марея мирише на сурова нафта. Особено неприятно е когато включа вентилатора на климатика, но да се върна на проблема. След палене на двигателя, което според мен е напълно нормално, за около 20-30 секунди мига лампата на подгряващите свещи, след което гасне. Пробвах по време на движение да угася двигателя и отново да запаля без да използвам стартера и подгряването. Пали и лампата отново мига. Доста обстойно прегледах двигателя и никъде не открих теч на гориво. Моля за съвет имат ли нещо общо двата проблема и моля дайте съвети какво да правя

    #2
    Re: Проблем с ТД 100

    това със светенето на лампата е че имаш изгоряла свещ,а за мириса вътре в купето определено имаш някаде,махни декоративната кора на двигателя и огледай вс. маркучи , но не забравяй и помпата и авансатоения клапан :D Успех
    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

    Коментар


      #3
      теч на гориво

      колега имах същия проблем с моето браво то е 1.9 жтд и теч никаде нямаше , но при един по обстоен преглед установих че ми хвърля нафта от тръбата кото идва от гнп-то към цилиндъра там е на една гайка и към 2500-3000 оборота почва да пръска стегнах я по здраво и проблема се реши няма теч няма неприятни аромати в купето а относно светенето на лампата за подгрявае гаранция че имаш заминала свещ /подгрявна/ но внимаваи при демонтажа че имат гадния навик да се касат :D успех

      Коментар


        #4
        На Тд 100 ГНП Лукас протича от едно място главно клапата за комуникация с турбото.Другия вариант е клапан авансатора и най-накрая капака на самото ГНП.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          И от все възможни места които имат някакъв уплътнител които не позволяа нафтата да излезе навън.Има и такива вътре които не позволяват два обема да се съобщят.Сами се сещате че тези помпи,дали са Лукас или Бош,след опеределен период на време се скапват и си трябва ремонт и то качествен,замяната с втора употреба е меко казано(огледал се Илия и пак в тия).Поздрави!!!

          Коментар


            #6
            Другото, което забелязях тия дни е че при движение понякога но не редовно се получава хълцане / за момент прекъсва и веднага след това подскача и всичко е нормално /. Не го прави често, но се случва 1-2 пъти на ден. Средно на ден минавам около 80 км. ако това има значение.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Сами се сещате че тези помпи,дали са Лукас или Бош,след опеределен период на време се скапват и си трябва ремонт и то качествен,замяната с втора употреба е меко казано(огледал се Илия и пак в тия).Поздрави!!!
              Тези камъни за моята градина ли са?
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Не, нищо лично,човека попита и аз му отговорих.Поздрави!!!

                Коментар

                Working...
                X