От извесно време моята Марея мирише на сурова нафта. Особено неприятно е когато включа вентилатора на климатика, но да се върна на проблема. След палене на двигателя, което според мен е напълно нормално, за около 20-30 секунди мига лампата на подгряващите свещи, след което гасне. Пробвах по време на движение да угася двигателя и отново да запаля без да използвам стартера и подгряването. Пали и лампата отново мига. Доста обстойно прегледах двигателя и никъде не открих теч на гориво. Моля за съвет имат ли нещо общо двата проблема и моля дайте съвети какво да правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ТД 100
Collapse
X
-
теч на гориво
колега имах същия проблем с моето браво то е 1.9 жтд и теч никаде нямаше , но при един по обстоен преглед установих че ми хвърля нафта от тръбата кото идва от гнп-то към цилиндъра там е на една гайка и към 2500-3000 оборота почва да пръска стегнах я по здраво и проблема се реши няма теч няма неприятни аромати в купето а относно светенето на лампата за подгрявае гаранция че имаш заминала свещ /подгрявна/ но внимаваи при демонтажа че имат гадния навик да се касат :D успех
Коментар
-
И от все възможни места които имат някакъв уплътнител които не позволяа нафтата да излезе навън.Има и такива вътре които не позволяват два обема да се съобщят.Сами се сещате че тези помпи,дали са Лукас или Бош,след опеределен период на време се скапват и си трябва ремонт и то качествен,замяната с втора употреба е меко казано(огледал се Илия и пак в тия).Поздрави!!!
Коментар
-
specialista написа:Сами се сещате че тези помпи,дали са Лукас или Бош,след опеределен период на време се скапват и си трябва ремонт и то качествен,замяната с втора употреба е меко казано(огледал се Илия и пак в тия).Поздрави!!!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар