историята ми е следната:оня ден на сточна гара ми се сцепи двуцевката,точно малко преди първото гърне!Адски шум,гърмежи...но това не е най-важното!Веднага след случката започнаха да ми се бъзикат оборотите,ту се стабилизират,ту падат и на няколко пъти,дори и в движение ми гаснеше колата едвам стигнах до румънското посолство-там имам познат,та си оставих колата пред блока му,че бързах!Днеска отивам да си я зема....неще да запали,върти,върти-тръгва леко да припуква и аха-аха,ма неще!!!Сякаш се е удавила или не стига нафта решихме да я дърпаме там с една жига,бре дърпа ме няколко пъти и със скорост от близо 40-50 пак неще,придърпва,пука и това е!!!Сега колата си виси там,и чака утре да си я дръпна до Надежда Как стана всичко това изведнъж,защо така престана да пали и има ли нещо общо със спуканите тръби???....казаха ми,че оттам може да е проблема,да се е нагълтала с въздух може ли някой компетентен да ми помогне и обясни,че съм се видел в чудо забравих да кажа,че колата е Uno 45 1.3D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
странен проблем с Уно-то...не пали
Collapse
X
-
Моето уно го палих без гърнета и нямаше никакви проблеми.При мен се получи по същия начин (с паленето и т.н.) защото беше с много износена горивна помпа и просто спря да работи.По-скоро погледни някой маркуч да не е пострадал от топлината на изгорелите газове отпред.Виж си и горивния филтър да не се е отхлабил и оттам да дърпа въздух.НА такова Уно ми се е чупило и това за обезвъздушаването (пластмасово е погледни го да не е пострадало).Общо взето виж горивната система да няма нещо отхлабено и да дърпа въздух оттам.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Реклама
Collapse
Коментар