Здравейте! Искам да попитам на колко оборота ви се включва турбото на ТД_100 ! Мойто се включва на 1300оборота или поне така го осештам почва да свири и да набира ! Казват ми че било тварде рано и нешто има в колата ! Вашето мнение ?
Здравейте! Искам да попитам на колко оборота ви се включва турбото на ТД_100 ! Мойто се включва на 1300оборота или поне така го осештам почва да свири и да набира ! Казват ми че било тварде рано и нешто има в колата ! Вашето мнение ?
Сега ще се намерят няколко човека които да коментират как Брава няма ТДИ и как турбото не се включва и изключва...Като оставим това на страна...Турбината би трябвало, поне при мен е така се усеща след 2000об. Никога не съм я усещал по рано въпреки, че понякога ми се е искало. Лично аз на твое място не бих бутал нищо така ще имаш доста по добър старт.Друго това, че свири не е добре. Или има някуде спукан маркуч по пътищата след турбината или измъкнат. Което води не добро налягане и т.н.ПС. Пише се щ, а не шт.не се пише "почва", а "започва"не се пише "мойто", а "моето"не се пише "осештам", а "усещам"Айде и със здраве
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Дай снимка на турбото , наистина може да има преработка . Иначе темата няма много смисъл без снимков материал. Буустметър закачи, да се види аджеба кога помпи турбото .
FIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.
Турбината при тоя двигател, е конструирана така, че да има оптимално налягане в диапазона на максималния въртящ момент. Това е недостатък, защото има известен лаг. В някои японски автомобили, нарочно се предвиждат две турбини. Едната е за в ниските обороти, а втората за средните и високите. Възможно е, тая турбина да е неоригинална или нещо да е преработвано по турбопътищата. Дай снимки да я видим. И ако можеш закачи един манометър, за да се види какво е налягането в различните обороти.
Коментар