Колега pr_00f, ти само потвърждаваш това което съм написал.Обръщам ти внимание на това че тук си говорим за Stilo, в което няма допълнителен подгрев на антифриза както при теб.Иначе си позволявам да дам скромното си мнение, не за друго, а затова че след като изчетох доста по темата във форума оставам с впечатление , че сред колегите се шири вярването , че ако стрелката зимата не им стои закована по средата са за смяна на термостат. И тръгват да сменят, и като сложат новия се чудят защо положението е същото
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко трябва да загрява стило 1.9jtd
Collapse
X
-
cho написа:emzo, още в първия пост написах , че при мен стрелката само лятото стои закована по средата.Това за което говоря е мита че и зимата трябва да е така.
Коментар
-
cho написа:emzo, още в първия пост написах , че при мен стрелката само лятото стои закована по средата.Това за което говоря е мита че и зимата трябва да е така.
Коментар
-
pr_00f написа:Та след като прехвърлих билото последва спускане около 30 минути на скорост на практика без никаква газ , като температурата на двигателя в един момент почна да спада под чертичката за 70 градуса. Та на бързо компенсирах с подгрева на антифризаpr_00f написа:Ами не знам дали е мит, но при мен закове ли веднъж стрелката на 90 не помръдва.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Това което съм написал - то е вярното.По повод охлаждането на двигателя при ППХ, да споделя челен опит SmileПреди нова година минавах петрохан.При околна температура -4/5 С и доста тежки зимни условия.Та след като прехвърлих билото последва спускане около 30 минути на скорост на практика без никаква газ , като температурата на двигателя в един момент почна да спада под чертичката за 70 градуса.Та на бързо компенсирах с подгрева на антифризаНадявам се се прави разлика м/у ППХ ( принудителен празен ход) и работа на мотора на ПХ (празен ход).Защото примера със спадането на температурата който дадох е в следствие на продължителна работа на мотора на ППХ.
Коментар
-
Миналата седмица си направих един експеримент. :D Все пак съм с две различни коли и мога да сравнявам . Изкарах ги идвете от гаражите им да почистя гаражите и разменя колите . Тогава ми хрумна идеята да ги оставя да работят на место докато загреят . След 10 минути КИАта си достигна темепературата на която си работи винаги а на Стилото и на ум не беше му дошло да загрява . Маркуча от термостата към радиатора си беше студен като мъртвец . Значи че термостата не беше отворил а самия двигател ли , самото му охлаждане е така направено че на тихи обороти ако ще и цяла седмица да работи няма загряване . А при КИАта не беше така .И тя е дизел 2000кубика TDI . За всеки случай съм купил термостат от Рено 5 и някоя вечер ще му го ръгна в маркуча , ама не очаквам някакво подобрение . Единствено в тия студове е добре да се кара на малка предавка с високи обороти и много разход на нафта .
Коментар
-
Ми не. Наистина на място няма загряване но ако го караш си загрява добре. За пълно затопляне на всички компоненти по двигателя на мен ми трябва около половин час градско. Но загрее ли един път стрелката почти не мърда. На -9 предната вечер на място на празен ход и вентилатор на 2 стрелката си стоеше където трябва в продължение на поне 10 мин. Повече не издържах, стана ми много горещо и от там нататък вентилатора стои на 1 или 2 а реглажа на температурата на 2/3 че даже и 1/2. Бях се притеснил, че италианеца е решил че колата ми няма да се ползва на студено но - спокойно загрее ли добре - ок всичко е наред. При всички топления и бръмчене градско разхода ми не минава 7,5 на 100, което за градско, със топлене на място не е много според мен. Предния ден имам 160 километра със 30 лева при цена на нафтата 2,42 прави около 7,5 на сто.Според мен това е доста голям плюс за икономичността на стилото - липсата на прекомерно греене на място (сравнено с КИА-та ти)Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар