Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко трябва да загрява стило 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко трябва да загрява стило 1.9jtd

    Привет колеги.Колко трябва да загрява стило 1.9jtd 115кс.?При мен лятото стрелката стоеше на средата,но сега ми се струва ,че загрява доста бавно 10-тина км. някъде!И след като стигне до средата пак падне с една черта.А кокато не я натискам неможе да стигне и средата.При вас как е?Или съм за смяна на термостат.

    #2
    Всичко по принцип май ти е както трябва...Възможно е малко по-рано да ти отваря термостата,ако в студеното не държи точно по средата,но не е болка за умиране
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #3
      Мотора за 2 макс 3 км, трябва да е загрял. Все пак не е толкова студено. Все още не, но скоро ще сменяш термостат. Съвета е смени го сега, че ако се случи да блокира затворен, ще я прегрееш и ще скапеш мотора. А един прегряван мотор, го отпиши.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #4
        iuly_vn написа:
        Мотора за 2 макс 3 км, трябва да е загрял. Все пак не е толкова студено. Все още не, но скоро ще сменяш термостат. Съвета е смени го сега, че ако се случи да блокира затворен, ще я прегрееш и ще скапеш мотора. А един прегряван мотор, го отпиши.
        Колега не подвеждай питащият.Това все пак е Стило.При тези температури нормално загрява след минимум 5 км градско каране с перфектен термостат.А термостата му никога няма да блокира затворен.Така че не се ангажирай с подобни изказвания.Към колегата atilian-колата загрява много бавно за да очакваш нормално парно от нея.Когато загрее колата дори и при по плавно градско каране стрелката не мърда от средата.При дефект този термостат започва да отваря при по ниска температура-около 65-70 градуса вместо зададените 88.Най вероятно и твоят е проблемен,но дори и да го смениш колата няма да започне да заграва по бързо,просто ще поддържа по висока работна температура.Спасението е допълнителен подгрев на антифриза.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          И Стило да е, двигателят му е JTD 110. Не би трябвало да загрява като Москвич без термостат. Ако малкия кръг е затворен плътно, то за тия км трябва да е загрял. Е, не да отвори термостата чак, но пък 10км са си много, при +10*. Точно тука бъркаш, защото стремежа, е към по бързо згряване до раб. температура, с цел по нисък разход. Колкото до блокиране на термостат в затворено положение, съм ги виждал често на тия двигатели. Особенно ако е каран с не оригинален антифриз. Тоест с антифриз, правен с не дестилирана вода. Тоя двигател /на автора/ при -10* ще загрее чак след 20км, ако изобщо вдигне нормална температура.Смяна на термостат, при бавно загряващ мотор, си е за препоръчване преди зимата, защото ще си избие многократно парите от икономия на гориво.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Stilo JTD110 няма.Загравя много бавно, а автора на темата е за нов термостат.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Като собственик на стило с такъв мотор и нов термостат, мога да споделя че в моето малко градче няма загряване, просто си иска около 5км каране за да достигне работна темепратура.Усещам че зимата ще бера ядове от към разход...
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                #8
                Аз съм с Алфа 147 1.9 жтд демек Стило. Вече трета зима ще я карам и наблюдението ми е,че зимата няма загряване този мотор. Първата зима и аз се бях притеснил и веднага тичам да купя термостат дадох 120лв на вятъра.Този мотор си е такъв много бавно вдига темп. За малко по-бързо вдигане на темп. трябва да затворите клапата за вътрешна циркулация на въздуха в купето с бутона на климатика,иначе радиаторчето на парното се обдухва от външния въздух и антифриза истива за секунди. Както е писал колега в горния пост най-добрия варянт за достигане работна темп. са подр. свещи за антифриза !
                Alfa Romeo 147 JTD

                Коментар


                  #9
                  147ците има нагревател вътре в купето !Не знам дали всички, но по принцип имат.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    147-цата загрява бавно като Стилото,но нашата си има вътрешен подгрев на въздуха и духва топло около минута след запалването.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      tomsan написа:
                      Усещам че зимата ще бера ядове от към разход...
                      Ще ти вдигне разхода с около половин до един литър.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Как става допълнителното подгряване на антифриза?

                        Коментар


                          #13
                          Определено щом достигне средата и след това спадне малко по надолу си за термостат. При мен положението беше същото (не е фиат, но те са си еднакви всички талианки) загрява до 90*С и след това пада на около 70-75*С и там остава. Лятото си загряваше до 90. Смених термостата и в момента стрелката отива до средата и там си остава докато не изгася двигателя. Стилото не знам дали има кора под мотора, но на един колега в сервиза му казали, че от кората няма смисъл и зимата с нов термостат................. не можеше грам да загрее докато не си купи нова кора.

                          Коментар


                            #14
                            И с кора,Стилото пак не загрява :D
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              atilian написа:
                              Как става допълнителното подгряване на антифриза?
                              Става с допълнителен модул в който има навити няколко(2,3,4) подгревни свещи,специално за антифриз.Прекъсва се маркуча към радиатора на парното и се свързва последователно на него,като свещите трябва да се подсигурят със захранване.Може да се направи с обикновен превключвател или да се модулира електронно управление.Някъде имаше теми по въпроса,така че потърси.Аз лично съм си взел модул от дизелово Пежо 406 (4 свещи),направил съм му управлението,но така и не съм го монтирал все още,защото се сещам за това в студовете,а тогава нищо не ми се пипа.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X