Привет колеги.Колко трябва да загрява стило 1.9jtd 115кс.?При мен лятото стрелката стоеше на средата,но сега ми се струва ,че загрява доста бавно 10-тина км. някъде!И след като стигне до средата пак падне с една черта.А кокато не я натискам неможе да стигне и средата.При вас как е?Или съм за смяна на термостат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко трябва да загрява стило 1.9jtd
Collapse
X
-
iuly_vn написа:Мотора за 2 макс 3 км, трябва да е загрял. Все пак не е толкова студено. Все още не, но скоро ще сменяш термостат. Съвета е смени го сега, че ако се случи да блокира затворен, ще я прегрееш и ще скапеш мотора. А един прегряван мотор, го отпиши.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
И Стило да е, двигателят му е JTD 110. Не би трябвало да загрява като Москвич без термостат. Ако малкия кръг е затворен плътно, то за тия км трябва да е загрял. Е, не да отвори термостата чак, но пък 10км са си много, при +10*. Точно тука бъркаш, защото стремежа, е към по бързо згряване до раб. температура, с цел по нисък разход. Колкото до блокиране на термостат в затворено положение, съм ги виждал често на тия двигатели. Особенно ако е каран с не оригинален антифриз. Тоест с антифриз, правен с не дестилирана вода. Тоя двигател /на автора/ при -10* ще загрее чак след 20км, ако изобщо вдигне нормална температура.Смяна на термостат, при бавно загряващ мотор, си е за препоръчване преди зимата, защото ще си избие многократно парите от икономия на гориво.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Аз съм с Алфа 147 1.9 жтд демек Стило. Вече трета зима ще я карам и наблюдението ми е,че зимата няма загряване този мотор. Първата зима и аз се бях притеснил и веднага тичам да купя термостат дадох 120лв на вятъра.Този мотор си е такъв много бавно вдига темп. За малко по-бързо вдигане на темп. трябва да затворите клапата за вътрешна циркулация на въздуха в купето с бутона на климатика,иначе радиаторчето на парното се обдухва от външния въздух и антифриза истива за секунди. Както е писал колега в горния пост най-добрия варянт за достигане работна темп. са подр. свещи за антифриза !Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Определено щом достигне средата и след това спадне малко по надолу си за термостат. При мен положението беше същото (не е фиат, но те са си еднакви всички талианки) загрява до 90*С и след това пада на около 70-75*С и там остава. Лятото си загряваше до 90. Смених термостата и в момента стрелката отива до средата и там си остава докато не изгася двигателя. Стилото не знам дали има кора под мотора, но на един колега в сервиза му казали, че от кората няма смисъл и зимата с нов термостат................. не можеше грам да загрее докато не си купи нова кора.
Коментар
-
atilian написа:Как става допълнителното подгряване на антифриза?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар