Колеги,така ще започна:Преди време майтор ми изолира цялата история около четеца на ключа,не го разпознаваше,чрез обикновен клапан за нафтата с + и -,всичко беше наред.Преди дни не запали.Аз не разбирам и въртях докато не падна акумулатора,през цялото време подкачвах нафта с помпичката.Откарах я на майтор и се видя,че клапана е изгорял,обаче дали от това че съм помпал,протекло нафта от авансаторния клапан,намерих го за 80лв втора употреба от наш колега ridik. С него колата работи на ниски обороти,няма мощност,опуших целия квартал в бял дим,или не работи или нещо трябва да го обучим ли.Върнахме стария,колата работи перфектно,само сълзи покрай кабела.Чудя се ако го залея със силикон ще има ли проблем докато взема нов.Благодаря ви.ПП: А ако не работи този клапан на ridik ще го намеря,обещавам му
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с клапан авансатор на 1.9ТД100
Collapse
X
-
mirokh написа:това е,че вече купих втора употреба и не става,свързах се с колегата,той ми каза,че до последно е работил клапана,защо не пасва при мен,не знамкойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Толкова лесно се маха, че сам човек може. Първо срязваш кабелите, после само развиваш, слагаш новия клапан и снаждаш кабелите, няма нищо специфично. Само че аз след като го смених много ми се вдигна разхода на гориво. Не мисля че има някъква вразка защото нищо друго не е пипано, видимо не тече нафта от никъде но с 10 литра успявам да мина едва 50-60 км., преди ми гореше градско 7,5л/100км. Ако някой може да ме посъветва нещо много ще съм благодарна.
Коментар
-
danina написа:Само че аз след като го смених много ми се вдигна разхода на гориво. Не мисля че има някъква вразка защото нищо друго не е пипаноТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Филтрите ги сменям с маслото, а за маслото имам да мина още 2000 км. Мислила съм си да е от филтрите, но пък чак толкова да се качи разхода ми се струва невъзможно. Ако знам, че наистина в това е причината веднага ще сменя масло и фитри. За сега мисля някой да я погледне дали няма течове от някъде, може и някой мъркуч да е за смяна и да се окаже проста работа, за което се надявам и дано няма връзка с авансатора.
Коментар
-
danina написа:Толкова лесно се маха, че сам човек може. Първо срязваш кабелите, после само развиваш, слагаш новия клапан и снаждаш кабелите, няма нищо специфично. Само че аз след като го смених много ми се вдигна разхода на гориво. Не мисля че има някъква вразка защото нищо друго не е пипано, видимо не тече нафта от никъде но с 10 литра успявам да мина едва 50-60 км., преди ми гореше градско 7,5л/100км. Ако някой може да ме посъветва нещо много ще съм благодарна.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Още един ремонтиран клапан авансатор успешно.Сега си имам резервен нов.Ремонта излиза като цена около 1 лев :D и ако си пупите най-евтиния камък 27 за да го срежете стават 4 лв.Капачката на клапана я притегнах със скоба за лагери и и капнах две капки с елетрожен/на нисък ампераж/ като върху клапана поставих парцал напоен с вода.Да си кажа честно този клапан го бях отписал ,но ето ,че стана.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
iuly_vn написа:1 лев е ако сложиш пръстени от кварталния магазин. За съжаление не са качествени и протичат скоро. Аз ползвам пръстени на Локтайт - английско или немско производство, въпреки че са скъпички. Дори и на вид имат голяма разлика.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар