Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с клапан авансатор на 1.9ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с клапан авансатор на 1.9ТД100

    Колеги,така ще започна:Преди време майтор ми изолира цялата история около четеца на ключа,не го разпознаваше,чрез обикновен клапан за нафтата с + и -,всичко беше наред.Преди дни не запали.Аз не разбирам и въртях докато не падна акумулатора,през цялото време подкачвах нафта с помпичката.Откарах я на майтор и се видя,че клапана е изгорял,обаче дали от това че съм помпал,протекло нафта от авансаторния клапан,намерих го за 80лв втора употреба от наш колега ridik. С него колата работи на ниски обороти,няма мощност,опуших целия квартал в бял дим,или не работи или нещо трябва да го обучим ли.Върнахме стария,колата работи перфектно,само сълзи покрай кабела.Чудя се ако го залея със силикон ще има ли проблем докато взема нов.Благодаря ви.ПП: А ако не работи този клапан на ridik ще го намеря,обещавам му
    Fiat Bravo TD100

    #2
    Колега аз сменях клапан авансора и течеше от там където и твоя смених го и се реши проблема и моята къдеше бяло сега вече няма проблем със силикон мисля че няма да стане питай по моргите за клапан смяната е лесна и евтина това е решението
    FIAT FOREVER

    Коментар


      #3
      Имаше тема как се ремонтира УСПЕШНО този клапан И аз имах проблем с него - смених го с 2ра употреба за 80 лв. и досега да чукам на дърво нямам проблеми От 2-3 месеца мяткам счупения клапан по бюрото, ама нямам време и желание да се разправям да го ремонтирам :D
      Тря'а напиша нещо тука, нали

      Коментар


        #4
        това е,че вече купих втора употреба и не става,свързах се с колегата,той ми каза,че до последно е работил клапана,защо не пасва при мен,не знам
        Fiat Bravo TD100

        Коментар


          #5
          mirokh написа:
          това е,че вече купих втора употреба и не става,свързах се с колегата,той ми каза,че до последно е работил клапана,защо не пасва при мен,не знам
          колега и аз минах от този ад, отрмонтирахами го слагамо и димммммм,дойде човека който ми го оправи гледаме и се чудим за ко става въпрос, ужассссс и след изважда нето му видях че О- пръстените са са вдървили сменихги (тия външните ) и всичко си заработи както трябва, такаче пробвай с това илиза стотинки :D успех
          който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

          Коментар


            #6
            Немога да разбера защо винаги бързате да купувате,а не се поровите във форума малко?Един колега беше направил подробно обяснение за ремонт на този клапан. Ето снимка на моя клапан които ми излена почти без пари.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Аз имах същия проблем с клапана, няколко пъти го мазах с течен метал и пак течеше нафта. Няма оправия и накрая го снених с нов срещу 200 лв

              Коментар


                #8
                Аз искам да попитам има ли нещо специфично в махането му, предполагам се развърта и вади? И аз го имам този проблем и ако има някой желание да ми го отремонтира нека ми драсне на лично, за цената предполагам ще се разберем така че и двамата да сме доволни
                Fiat Brava 1.9 TD 100

                Коментар


                  #9
                  Толкова лесно се маха, че сам човек може. Първо срязваш кабелите, после само развиваш, слагаш новия клапан и снаждаш кабелите, няма нищо специфично. Само че аз след като го смених много ми се вдигна разхода на гориво. Не мисля че има някъква вразка защото нищо друго не е пипано, видимо не тече нафта от никъде но с 10 литра успявам да мина едва 50-60 км., преди ми гореше градско 7,5л/100км. Ако някой може да ме посъветва нещо много ще съм благодарна.

                  Коментар


                    #10
                    danina написа:
                    Само че аз след като го смених много ми се вдигна разхода на гориво. Не мисля че има някъква вразка защото нищо друго не е пипано
                    Е, щом друго не е пипано явно ИМА връзка.с 10 литра 60 км. е прекалено много.Филтрите кога ги сменя за последно?Ама е невъзможно от тях да ти завиши така разхода..Нека по-компетентните се изкажат
                    Тря'а напиша нещо тука, нали

                    Коментар


                      #11
                      Филтрите ги сменям с маслото, а за маслото имам да мина още 2000 км. Мислила съм си да е от филтрите, но пък чак толкова да се качи разхода ми се струва невъзможно. Ако знам, че наистина в това е причината веднага ще сменя масло и фитри. За сега мисля някой да я погледне дали няма течове от някъде, може и някой мъркуч да е за смяна и да се окаже проста работа, за което се надявам и дано няма връзка с авансатора.

                      Коментар


                        #12
                        danina написа:
                        Толкова лесно се маха, че сам човек може. Първо срязваш кабелите, после само развиваш, слагаш новия клапан и снаждаш кабелите, няма нищо специфично. Само че аз след като го смених много ми се вдигна разхода на гориво. Не мисля че има някъква вразка защото нищо друго не е пипано, видимо не тече нафта от никъде но с 10 литра успявам да мина едва 50-60 км., преди ми гореше градско 7,5л/100км. Ако някой може да ме посъветва нещо много ще съм благодарна.
                        Не бива да даваш подобни съвети на колегите, относно демонтирането на клапана. Кабелите не се режат!!! В никакъв случай! Те са специално предвидени за да издържат на условията в които работят и нарушаването на целоста им, би доерло до по-късни проблеми! Да не казвам оголване, късо съединиение и после оставаш на пътя. В по-лошия случай се тръшкаш с една шапка пари, за нов компютър! Подобна некомпетентност не бива да се предоставя като съвет. Има си прорязан камък /вложка/ с който се развива. При липса на такъв инструмент, може и с инструмент тип трета ръка, като внимателно се захваща за шестостена. Развива се лесно по тоя начин. Пиша го, защото току що един колега, които иска да си отремонтира стария клапан, ме попита дали е правилно написаното от теб. Добре че не го е срязъл.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          Още един ремонтиран клапан авансатор успешно.Сега си имам резервен нов.Ремонта излиза като цена около 1 лев :D и ако си пупите най-евтиния камък 27 за да го срежете стават 4 лв.Капачката на клапана я притегнах със скоба за лагери и и капнах две капки с елетрожен/на нисък ампераж/ като върху клапана поставих парцал напоен с вода.Да си кажа честно този клапан го бях отписал ,но ето ,че стана.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            1 лев е ако сложиш пръстени от кварталния магазин. За съжаление не са качествени и протичат скоро. Аз ползвам пръстени на Локтайт - английско или немско производство, въпреки че са скъпички. Дори и на вид имат голяма разлика.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              iuly_vn написа:
                              1 лев е ако сложиш пръстени от кварталния магазин. За съжаление не са качествени и протичат скоро. Аз ползвам пръстени на Локтайт - английско или немско производство, въпреки че са скъпички. Дори и на вид имат голяма разлика.
                              Добре де проба грешка все пак.Къде да ги търся в Казанлък на Локтайд?Ако има от къде давай 10 комплекта насам.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X