Здравейте колеги днес закачихме фиатчето за да му направим диагностика с един познат който има техника но почти нищо не разбира и излязоха следните съобщения: 1. U1600 Electronic key Intermittent; 2. P1612 Diesel filter heater relay Intermittent; 3. P0404 Exhaust gas recirculation (EGR) system-range performans problem Intermittent ; 4. P0645 Air conditioning(AC) Intermittent; 5. P0480 Engine coolant blower motor 1-circuit malfunction Intermittent; 6. P0481 Engine coolant blower motor 2-circuit malfunction Intermittent; Това е пълния текст на съобщенията и ще съм ви много благодарен ако ми кажете за какво става въпрос.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за разчитане на резултати от диагностика на мултипла
Collapse
X
-
Тези грешки могат да бъдат записани поради различни причини и в различни ситуации.Ако на таблото не ти свети чека изтрийте ги и не ги мисли,ако не се появяват отново.1.Проблем с имобилайзера2.Нагревателя на нафтата при горивният филтър3.ЕГР4.Съединителя на климатика(компресора)5 и 6 Вентилатора на водният радиатор-1-ва и 2-ра степен.Ако в момента не ти свети чека,според мен колата е давана на контакт или палена при откачени куплунзи на описаните модули.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
iakvvu написа:Щом отново се появяват,тогава да питам куплунзита на тези устройства закачени ли са по местата им?MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
кола
нали за това се прави диагностика после което не работи да се провери или смени ако нещо е изгоряло дигностика не се прави само зада се изчистат грешките EGR сигупрно клапата прави проблем или буксата също релето то си е консуматив поне на новите коли може да се оправи Да до Търново може да идеш до Стенли човек от форума поне е по на ти с италянските коли
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:нали за това се прави диагностика после което не работи да се провери или смени ако нещо е изгоряло дигностика не се прави само зада се изчистат грешките EGR сигупрно клапата прави проблем или буксата също релето то си е консуматив поне на новите коли може да се оправи Да до Търново може да идеш до Стенли човек от форума поне е по на ти с италянските колиMULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
ivailonikiforov написа:... попринцип колата според мен си върви както трябва подържа около 850-900 оборота и стрелката не трпва но ме притеснява че много бавно парното духва топло.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:ivailonikiforov написа:... попринцип колата според мен си върви както трябва подържа около 850-900 оборота и стрелката не трпва но ме притеснява че много бавно парното духва топло.MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
Не се опитвай да откриеш проблем за трудното загряване.При ниски темп. този мотор иска много каране за да стопли.Вентилаторът ще ти трябва едва към края на идната пролет(ако не включваш климатика заради влагата по време на дъжд),а до тогава все трябва да го оправиш.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар