Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за разчитане на резултати от диагностика на мултипла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за разчитане на резултати от диагностика на мултипла

    Здравейте колеги днес закачихме фиатчето за да му направим диагностика с един познат който има техника но почти нищо не разбира и излязоха следните съобщения: 1. U1600 Electronic key Intermittent; 2. P1612 Diesel filter heater relay Intermittent; 3. P0404 Exhaust gas recirculation (EGR) system-range performans problem Intermittent ; 4. P0645 Air conditioning(AC) Intermittent; 5. P0480 Engine coolant blower motor 1-circuit malfunction Intermittent; 6. P0481 Engine coolant blower motor 2-circuit malfunction Intermittent; Това е пълния текст на съобщенията и ще съм ви много благодарен ако ми кажете за какво става въпрос.
    MULTIPLA 1.9 JTD 115PS

    #2
    Тези грешки могат да бъдат записани поради различни причини и в различни ситуации.Ако на таблото не ти свети чека изтрийте ги и не ги мисли,ако не се появяват отново.1.Проблем с имобилайзера2.Нагревателя на нафтата при горивният филтър3.ЕГР4.Съединителя на климатика(компресора)5 и 6 Вентилатора на водният радиатор-1-ва и 2-ра степен.Ако в момента не ти свети чека,според мен колата е давана на контакт или палена при откачени куплунзи на описаните модули.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Колегата каза, че след изчистване се появяват отново.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Щом отново се появяват,тогава да питам куплунзита на тези устройства закачени ли са по местата им?
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Щом отново се появяват,тогава да питам куплунзита на тези устройства закачени ли са по местата им?
          При палене светва лампата за абс в жълто, лампа за еърбег(червена) и още една лампа която според мен е нещо за мотора в червено, изписва че има проблем в мотора, абс-а и последното съобщение е да потърся сервиз, а относно тези гореспоменатите куплонзи утре ще трябва да ги потърся за да видя дали са включени но идея си нямам къде трябва да са, попринцип колата според мен си върви както трябва подържа около 850-900 оборота и стрелката не трпва но ме притеснява че много бавно парното духва топло. Според вас нужно ли е да ходя до търново защото при нас единствено там има що годе добър майстор който прави и диагностика.
          MULTIPLA 1.9 JTD 115PS

          Коментар


            #6
            кола

            нали за това се прави диагностика после което не работи да се провери или смени ако нещо е изгоряло дигностика не се прави само зада се изчистат грешките EGR сигупрно клапата прави проблем или буксата също релето то си е консуматив поне на новите коли може да се оправи Да до Търново може да идеш до Стенли човек от форума поне е по на ти с италянските коли
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              нали за това се прави диагностика после което не работи да се провери или смени ако нещо е изгоряло дигностика не се прави само зада се изчистат грешките EGR сигупрно клапата прави проблем или буксата също релето то си е консуматив поне на новите коли може да се оправи Да до Търново може да идеш до Стенли човек от форума поне е по на ти с италянските коли
              дай някакви кординати на този стенли
              MULTIPLA 1.9 JTD 115PS

              Коментар


                #8
                ivailonikiforov написа:
                ... попринцип колата според мен си върви както трябва подържа около 850-900 оборота и стрелката не трпва но ме притеснява че много бавно парното духва топло.
                Нито един от описаните проблеми няма да рефлектира върху работата на мотора ти.А за парното...Този модел е така :D :D :D
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  ivailonikiforov написа:
                  ... попринцип колата според мен си върви както трябва подържа около 850-900 оборота и стрелката не трпва но ме притеснява че много бавно парното духва топло.
                  Нито един от описаните проблеми няма да рефлектира върху работата на мотора ти.А за парното...Този модел е така :D :D :D
                  от всичко ме притеснява вентилатора понеже трудно загрява по принцип не знам дали ще проработи когато потрябва наистина. другата седмица ще сменя термостата и според мен ще си проличи
                  MULTIPLA 1.9 JTD 115PS

                  Коментар


                    #10
                    Не се опитвай да откриеш проблем за трудното загряване.При ниски темп. този мотор иска много каране за да стопли.Вентилаторът ще ти трябва едва към края на идната пролет(ако не включваш климатика заради влагата по време на дъжд),а до тогава все трябва да го оправиш.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Първо си прегледай всички букси около двигателя. Напръскай ги там с разни спрейчета.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар

                      Working...
                      X