здравейте колеги искам да попитам как се регулират клапаните на въпросния мотор и какво трябва да е разтоянието на изпузкателни и всмукателни клапани, а относно ръководството ка кажа че не всички владеем английски за жалост
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проверка и регулиране на клапани на 100 тд
Collapse
X
-
Nero_ написа:Хлабината и за изпускателния и за входящия е 0.35 мм (на студен мотор, разбира се)Регулират се посредством така наречените пулове. Не е лошо да имаш специално приспособление, защото иначе ваденето може да те затрудни.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Nero_ написа:Това което си прочел най-вероятно е за стария мотор с обем 1929 см3. Не знам много за този мотор, мисля че е атмосферен. Точно .35 на .30 го дават за него. А за ТД100 е това което ти казах по-рано - 0.35 мм.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Да, това е хлабината за тоя двигател. 0.35мм +- 0.05мм. Ако нямаш специалния инструмент на Фиат, то трябва да свалиш разпределителния вал, като предварително измериш текущите хлабини до 0.01мм - 0.02мм на всички клапани и си съставиш карта за размерите на необходимите пулове. За стягането на лагерите на разпр. вал, ще ти трябва и динамометричен ключ.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Да, това е хлабината за тоя двигател. 0.35мм +- 0.05мм. Ако нямаш специалния инструмент на Фиат, то трябва да свалиш разпределителния вал, като предварително измериш текущите хлабини до 0.01мм - 0.02мм на всички клапани и си съставиш карта за размерите на необходимите пулове. За стягането на лагерите на разпр. вал, ще ти трябва и динамометричен ключ.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
djo8 написа:iuly_vn написа:Да, това е хлабината за тоя двигател. 0.35мм +- 0.05мм. Ако нямаш специалния инструмент на Фиат, то трябва да свалиш разпределителния вал, като предварително измериш текущите хлабини до 0.01мм - 0.02мм на всички клапани и си съставиш карта за размерите на необходимите пулове. За стягането на лагерите на разпр. вал, ще ти трябва и динамометричен ключ.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:djo8 написа:iuly_vn написа:Да, това е хлабината за тоя двигател. 0.35мм +- 0.05мм. Ако нямаш специалния инструмент на Фиат, то трябва да свалиш разпределителния вал, като предварително измериш текущите хлабини до 0.01мм - 0.02мм на всички клапани и си съставиш карта за размерите на необходимите пулове. За стягането на лагерите на разпр. вал, ще ти трябва и динамометричен ключ.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
djo8 написа:Да попитам от каде мога да си набавя тия специални инструменти на Фиат,и не само тоя а и оня за зацепване на ангренажа?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:djo8 написа:Да попитам от каде мога да си набавя тия специални инструменти на Фиат,и не само тоя а и оня за зацепване на ангренажа?който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
djo8 написа:Tornado написа:djo8 написа:Да попитам от каде мога да си набавя тия специални инструменти на Фиат,и не само тоя а и оня за зацепване на ангренажа?Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар