Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблм с тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблм с тд 100

    Здравеите колеги искам да питам за фиат браво 100с тд . скоро я зех значи паля колата оба1е пали доста трудно след като запаля около 10 секунди колата прекасжа жестоко подскача цялата след тези 10 секунди колата спира да подскача и светва индикатора за дузите и колата почва да трака жестоко . Отидох в един сервис в Смолян и там маистора ми каза че проблема е в авансовия клапан на помпата и ми поиска 340 лв. за нов .Аз намерих от еедна морга втора рака за 80 лева смених го запалих колата. Забравих да отбелжа че оборотомера не ми работеше . след като смених клапана запалих колата и мотора работеше добре не тракаше и оборотомера работеш но това продалжи около 15-20 минути след това колата отножо почна да трака и да не работи както да трябва след няколко дена каране така отново почна да тече по малко нафта от този саштия клапан . Искам да ви помоля да ме напътите какво да правя и каде може да е проблема има ли някакви други варианти за този проблем с тракането. Предварително ви благодаря

    #2
    Re: Проблм с тд 100

    ku4eka написа:
    Здравеите колеги искам да питам за фиат браво 100с тд . скоро я зех значи паля колата оба1е пали доста трудно след като запаля около 10 секунди колата прекасжа жестоко подскача цялата след тези 10 секунди колата спира да подскача и светва индикатора за дузите и колата почва да трака жестоко . Отидох в един сервис в Смолян и там маистора ми каза че проблема е в авансовия клапан на помпата и ми поиска 340 лв. за нов .Аз намерих от еедна морга втора рака за 80 лева смених го запалих колата. Забравих да отбелжа че оборотомера не ми работеше . след като смених клапана запалих колата и мотора работеше добре не тракаше и оборотомера работеш но това продалжи около 15-20 минути след това колата отножо почна да трака и да не работи както да трябва след няколко дена каране така отново почна да тече по малко нафта от този саштия клапан . Искам да ви помоля да ме напътите какво да правя и каде може да е проблема има ли някакви други варианти за този проблем с тракането. Предварително ви благодаря
    Първо диагностика и после каквото ще се сменя по-добре с ново.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Три са възможните причини да трака колата и всички са свързани и ефекта винаги е че колата влиза в предвърение.Авансаторен клапан,датчика на коляновия вал,и умната дюза.Сага като трака обортомера показва ли?Твоя авансатор тече ли(стария)?Ако е изправен върни този които си купил и с парите си купи един датчик на коляновия вал,около 70 лв мисля че беше.Успех!!!

      Коментар


        #4
        specialista написа:
        Три са възможните причини да трака колата и всички са свързани и ефекта винаги е че колата влиза в предвърение.Авансаторен клапан,датчика на коляновия вал,и умната дюза.Сага като трака обортомера показва ли?Твоя авансатор тече ли(стария)?Ако е изправен върни този които си купил и с парите си купи един датчик на коляновия вал,около 70 лв мисля че беше.Успех!!!
        Напълно подкрепям мнението на колегата. Ще добавя, че датчика на коляновият вал (TDC sensor) се използва и за отчитането на оборотите. Цената му е горепосочената. Смяната му изисква канал/подемник и 15 минути.

        Коментар


          #5
          ами от стария клапан сащо течеше нафта искам да питам вазможно ли е да е от дузите от тях да трака и ако може да ми се обясни какво е това умна дуза и да отбележя че колата когато я карам без да и дажам зор нали когато не е натоварена и не загрявя се оправя от време на времеи запчва да работи нормално има повече мощ не трака и инжектора спира да свети оборотомера се оправя

          Коментар


            #6
            обаче загрее ли никога не се оправя сащо така когато я паля искарва ту бял тъ черен пушяк ту някав такав между сив и син тва от кое се получава

            Коментар


              #7
              извинявам се че задавам толкова много вапроси но ми е първа кола и не знам какво да правя благодаря ви отново

              Коментар


                #8
                колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена и обикновенно е проблем на помпите Лукас.
                ...The Path Of Excess Leads To The Tower Of Wisdom...

                Коментар


                  #9
                  Kelesh написа:
                  колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена и обикновенно е проблем на помпите Лукас.
                  Сигурен ли си в твърденията си?Такива филми при дизел не съществуват.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    ами маслот е нормално и като гъстота и като количество ами тва какво общо има с това че се оправя понякога

                    Коментар


                      #11
                      колеги някои може ли да ми каже накои квалитетен сервиз в пловдив или някаде в окрага

                      Коментар


                        #12
                        Kelesh написа:
                        колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена и обикновенно е проблем на помпите Лукас.
                        Колега това ми се струва доста грешен подход. Симптомите говорят на 90% проблем с датчик колянов вал. И начина по който работи мотора и загубата на оборотомера подкрепят това твърдение.А по въпроса с ’умата дюза’ на кратко не се различава особено от другите дюзи, с тази разлика че има датчик на иглата. Идеята е да се ползва като сензор за точния момент на впръскване. Знаейки положението на коляновия вал и момента на впръскване, ECU може да пресметне действителния аванс. Той се сравнява с желания аванс (от таблица) и се изпраща сигнал към авансатора за съответната корекция.Това е на кратко.Поздрави!

                        Коментар


                          #13
                          мотора подскача и се тресе само когато

                          Коментар


                            #14
                            мотора подскача и се тресе само когато я паля и това продалжява около 10 секунди след тва ми светва инжектора и оборотите се стабилизират обаче от мотора идва някаж доста странен шум като кречетало като работата на дизелож мотор но много по силно се чува звука на това тракане

                            Коментар


                              #15
                              Оправи/смени си авансатора и подмени датчика на коляновия вал и проблемите ти ще приключат. Нямам какво повече да добавя по темата.

                              Коментар

                              Working...
                              X