Здравеите колеги искам да питам за фиат браво 100с тд . скоро я зех значи паля колата оба1е пали доста трудно след като запаля около 10 секунди колата прекасжа жестоко подскача цялата след тези 10 секунди колата спира да подскача и светва индикатора за дузите и колата почва да трака жестоко . Отидох в един сервис в Смолян и там маистора ми каза че проблема е в авансовия клапан на помпата и ми поиска 340 лв. за нов .Аз намерих от еедна морга втора рака за 80 лева смених го запалих колата. Забравих да отбелжа че оборотомера не ми работеше . след като смених клапана запалих колата и мотора работеше добре не тракаше и оборотомера работеш но това продалжи около 15-20 минути след това колата отножо почна да трака и да не работи както да трябва след няколко дена каране така отново почна да тече по малко нафта от този саштия клапан . Искам да ви помоля да ме напътите какво да правя и каде може да е проблема има ли някакви други варианти за този проблем с тракането. Предварително ви благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблм с тд 100
Collapse
X
-
Re: Проблм с тд 100
ku4eka написа:Здравеите колеги искам да питам за фиат браво 100с тд . скоро я зех значи паля колата оба1е пали доста трудно след като запаля около 10 секунди колата прекасжа жестоко подскача цялата след тези 10 секунди колата спира да подскача и светва индикатора за дузите и колата почва да трака жестоко . Отидох в един сервис в Смолян и там маистора ми каза че проблема е в авансовия клапан на помпата и ми поиска 340 лв. за нов .Аз намерих от еедна морга втора рака за 80 лева смених го запалих колата. Забравих да отбелжа че оборотомера не ми работеше . след като смених клапана запалих колата и мотора работеше добре не тракаше и оборотомера работеш но това продалжи около 15-20 минути след това колата отножо почна да трака и да не работи както да трябва след няколко дена каране така отново почна да тече по малко нафта от този саштия клапан . Искам да ви помоля да ме напътите какво да правя и каде може да е проблема има ли някакви други варианти за този проблем с тракането. Предварително ви благодаряFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Три са възможните причини да трака колата и всички са свързани и ефекта винаги е че колата влиза в предвърение.Авансаторен клапан,датчика на коляновия вал,и умната дюза.Сага като трака обортомера показва ли?Твоя авансатор тече ли(стария)?Ако е изправен върни този които си купил и с парите си купи един датчик на коляновия вал,около 70 лв мисля че беше.Успех!!!
Коментар
-
specialista написа:Три са възможните причини да трака колата и всички са свързани и ефекта винаги е че колата влиза в предвърение.Авансаторен клапан,датчика на коляновия вал,и умната дюза.Сага като трака обортомера показва ли?Твоя авансатор тече ли(стария)?Ако е изправен върни този които си купил и с парите си купи един датчик на коляновия вал,около 70 лв мисля че беше.Успех!!!
Коментар
-
ами от стария клапан сащо течеше нафта искам да питам вазможно ли е да е от дузите от тях да трака и ако може да ми се обясни какво е това умна дуза и да отбележя че колата когато я карам без да и дажам зор нали когато не е натоварена и не загрявя се оправя от време на времеи запчва да работи нормално има повече мощ не трака и инжектора спира да свети оборотомера се оправя
Коментар
-
колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена и обикновенно е проблем на помпите Лукас....The Path Of Excess Leads To The Tower Of Wisdom...
Коментар
-
Kelesh написа:колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена и обикновенно е проблем на помпите Лукас.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Kelesh написа:колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена и обикновенно е проблем на помпите Лукас.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар