Ми като чета за година няма ядове, защо ?Проблема е, че нашите меки връзки са доста по-големи .... май, не знам дали ще има такива.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за вибрации и евентуалното им намаляване.
Collapse
X
-
emzo написа:Airfan написа:nikolce написа:Добре де, всепак това са дизелови двигатели, нормално е според мен да има вибрации до известна степен . Не знам като нови как са били, ама едва ли е нямало вибрации, поне по волана.
Коментар
-
Аз при мен също не усещам вибрации по време на форсиране, единствено на ниските обороти имам леки от време на време когато въртя волана на място. Скоби се продавам от 60 до 700мм. Скоба за фи 300 е 7лв.Аз съм виждал подобни упражнения направени с тел. Навива се тел от край до край, все едно навиваш въже/кабел...... върху макара.
Коментар
-
И аз, след като беше писал, купих 6 скоби и "облякох" меката връзка. Не издържах повече от три дни с тях - появиха се вибрации, от които направо ми изтръпваха зъбите, при работа на място. Както пишеш - със скобите се втърдява меката връзка и всички вибрациии се предават в купето, което е логично, предвид предназначението й.
Коментар
-
E тия дизелови мотори,които са без мека връзка фабрично по вашата логика трябва да ни строшат зъбите тогава.Меката връзка щеше да има някакво значение ако ауспуховата система е хваната с болтове за купето/след меката връзка/,а тя е закачена на гумени скоби така,че едва ли оказва толкова влияние.Виж ако тръбите или гърнетата се опрат до купето тогава ще видите какво значи вибрация.Тя има по скоро отношение към предпазваннето на катализатора от механична повреда при овисване на системата от удар или от прокъсване на гумените държачи.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар