Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вибрации и евентуалното им намаляване.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ми като чета за година няма ядове, защо ?Проблема е, че нашите меки връзки са доста по-големи .... май, не знам дали ще има такива.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Скоби ще има, по камионите има и по-големи. Всичко що е скоба по генерацията се скапва за отрицателно време, та затова се чудех. Може ли линка и аз да прочета?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87777
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Добре де! Мислите ли, че ако поставя на мойта такива скоби ще намалеят ефектите, за които писах по-горе в темата. Защото аз собствени вибрации нямам или са много много малки.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87777
            Благодаря!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Емзо, Очакваме тест с резултати и снимки
              Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Airfan написа:
                nikolce написа:
                Добре де, всепак това са дизелови двигатели, нормално е според мен да има вибрации до известна степен . Не знам като нови как са били, ама едва ли е нямало вибрации, поне по волана.
                Абсурд е да има вибрации при нов автомобил. Моята почти няма вибрации, а е на 11 години вече и никакви тампони, гърнета или мека връзка не съм сменял.
                JTD без вибрации не съм видял, явно всеки има различен усет.
                Помоли INTEGRALE с Либрата да ти демонстрира как се форсира 2.4 до червено без да усетиш абсолютно нищо в купето и пак ще говорим.

                Коментар


                  #23
                  Тестове и от мен ще има.Само да остане малко време, в подходящо време
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #24
                    Аз при мен също не усещам вибрации по време на форсиране, единствено на ниските обороти имам леки от време на време когато въртя волана на място. Скоби се продавам от 60 до 700мм. Скоба за фи 300 е 7лв.Аз съм виждал подобни упражнения направени с тел. Навива се тел от край до край, все едно навиваш въже/кабел...... върху макара.

                    Коментар


                      #25
                      @chaveto - доколкото разбрах става дума само за празен ход.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Така, това трябва да е изпускателната система на мойта талига:Имам една мека връзка доколкото виждам 12222Сега ще ида да взема скоби някакви там 80мм трябва да са достатъчни
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Файда - никаква, само видях, че катализатора ми загрява много повече от колкото гърнето, това нормално ли е ?Може и самата връзка да е тотално скапана, като хвана гърнето се усещат резонанси.Ама пък и Стило без грам вибрация така и не видях
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Да повдигна темата - поставянето на тези скоби за мен е грешка !Доста време карах така, като гледам датата на предния пост - година и месец.Вчера си разкачах генерацията и реших да ги махна скобите и правилно, това което те правят е да втвърдят вече меката връзка.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              И аз, след като беше писал, купих 6 скоби и "облякох" меката връзка. Не издържах повече от три дни с тях - появиха се вибрации, от които направо ми изтръпваха зъбите, при работа на място. Както пишеш - със скобите се втърдява меката връзка и всички вибрациии се предават в купето, което е логично, предвид предназначението й.

                              Коментар


                                #30
                                E тия дизелови мотори,които са без мека връзка фабрично по вашата логика трябва да ни строшат зъбите тогава.Меката връзка щеше да има някакво значение ако ауспуховата система е хваната с болтове за купето/след меката връзка/,а тя е закачена на гумени скоби така,че едва ли оказва толкова влияние.Виж ако тръбите или гърнетата се опрат до купето тогава ще видите какво значи вибрация.Тя има по скоро отношение към предпазваннето на катализатора от механична повреда при овисване на системата от удар или от прокъсване на гумените държачи.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X