Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТД100 ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ТД100 ...

    Здравейте колеги.Днес към обяд се наложи да дърпам на дядо ми УАЗ-ката, защото не искаше да запали.В резултат на това фиата доста загря (началото на червеното) и го карах така 10-15 мин.След това докато отивах на работа нямаше никакви проблеми.Обаче към 5 часа като си тръгвах, запалих колата и лампата на акумулатора почна да премигва.Като подам газ спираше да мига, като отпусна педала или натисна спирачка и почваше пак...След това към 7 часа тръгнах да излизам и лампата си светеше постоянно..музиката ми почна да прекъсва, след това и фаровете угаснаха.Ясно ми е, че явно не се зарежда.КАто погледнах набързо в тъмното, до ангренажа има един ремък, всичко си му е ОК на пръв поглед - той ли е за генератора? Помагайте колеги откъде и какво да започна да проверявам, че колата ми трябва в петък за дълъг път (през нощта) пък пари за майстори НЕМААА
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    #2
    Я първо премери какво напрежение ти прави алтернатора, с едно мултицетче директно на клемите на акумулатора. При угасена кола и изряден акумулатор трябва да държи поне 12.70в.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Ще го проверя утре, че сега акумулатора се зарежда удома :D
      Тря'а напиша нещо тука, нали

      Коментар


        #4
        Най-вероятно пистовия ремък е дал фира и преплъзва, но не мисля че е в следствие от дърпането на УАЗката.
        НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

        Коментар


          #5
          Утре на светло ще ги проверя тея работи.Между другото сега се сетих, днес към 10 сутринта пак карах колата и 2-3 пъти като я понатиснах и се чу нещо подобно на свирене...ще го видя утре тоя ремък по обстойно.
          Тря'а напиша нещо тука, нали

          Коментар


            #6
            Валентино_88 написа:
            Най-вероятно пистовия ремък е дал фира и преплъзва, но не мисля че е в следствие от дърпането на УАЗката.
            Съмнявам се по вероятно е да се наложи ремонт на алтернатора.Правил съм го вече 5 пъти на този модел много е трудоемко.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              ах ,колко е лесно да се извадйййййййй туй динамо,като се сетя........,но колега предай и кабелите това е 1 място дето се гледа,а относно ремъка се увери че е на мястото му и както трябва да не дя няма писти и да преплъзва :D Успех :D
              който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

              Коментар


                #8
                Мисля, че е от ремъка, защото отначало мигаше лампата, и като и подам газ угасваше. Утре на светло ще видя.Айде лека
                Тря'а напиша нещо тука, нали

                Коментар


                  #9
                  Днес колата отиде в сервиз...проблема е в генератора, обаче няма смисъл да го правя, защото на корпуса има една цепнатина, от която можело да влезе вода зимата и ...ще се търси генератор на старо...
                  Тря'а напиша нещо тука, нали

                  Коментар


                    #10
                    GbGzTeaM написа:
                    Днес колата отиде в сервиз...проблема е в генератора, обаче няма смисъл да го правя, защото на корпуса има една цепнатина, от която можело да влезе вода зимата и ...ще се търси генератор на старо...
                    Цепнатината на корпуса се наварява и изобщо не е проблем за водата.Самия алтернатор има още отвори за охлаждане през които може да влезе вода.Сцепен заради това ,че когато е бил нагрят е облят със студена вода.Това е слабост на всички алтернатори.самия ремонт на въпросния ще излезе около 50-60 лв. за смяна на четки,лагери задължително и най - вероятно колектора на ротора ако пружинките на четките са стигнали до него.Варианта за алтернатор вотра употреба не е много удачен освен ако не го ревизираш по същия начин.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      GbGzTeaM написа:
                      Днес колата отиде в сервиз...проблема е в генератора, обаче няма смисъл да го правя, защото на корпуса има една цепнатина, от която можело да влезе вода зимата и ...ще се търси генератор на старо...
                      Не ги слушай тия,ремонтирай го и газ! Аз минах през това(е не бе цепнат,но за там ти каза Торнадо) и ремонта ми бе педесеттина лева,сега повече от година проблеми не ми е правил(да не чува рогатия)
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #12
                        на мен колега ми се случваше да каса пистовия ремак вращам се от далак пак и както си карам просвирва една яка пушилка и спира да свири щото се къса така 2 3 пати и ме удариха на 1 гадно крастовище колата стоя около 2 3 месеца в гаража после сам си я оправих за 3 дена щото реших че треа ходя на море с неа и си я оправих и нали всичко накачих калници нови капак и там по двигателя абе всичко ми излезе около 500 лв и пак не беше добре слагам аз акомулатора наливам антифриз и викам сега доиде момента да запали сядам нахасан вартя но никви признаци на завартане все едно ми е паднал акомулатора подах ток от друга кола пак сащата работа и се ядосах и викам ще я дарпам да пали драпнах я аз и запали ремака пак засвири но не му обарнах внимание и в момента като вклучих задна да се варна пред гаража с обращането си да гледам назад с периферното си зрение гледам от предния капак ама пушилка излиза огасих веднага аз и си казах някои кабел сам замасил и се запали ся и излизам да отварям капака и викам на приятелите ми да носят пожарогасителите но като отворих видях че няма нищо сериозно а само че ремака се е бил скасал след това пак си я запалих и дадох назад и по4нах да диря от каде ми праи тази мизерия вдигнах я на крикове и почнах да вартя ролките които водят ремака и като стигнах до генераторната ролка забелязах че не и помрадва и свалих го аз динамото след 5 часа ядове псувания и тн и при маистора веднага и тои останови че точно до някви лагери се натрупжа вода и раждясва и му пречи да се варти опраи ми го тои сложих го на другия ден подкарах я почнаха пак да старжат некви глупости и си викам ся пак накладки на другия ден отивам и купувам пак накладки предни задни и се прибирам да ги сменям и надигам на крик и забелязжам че магарето и носача са се укривили но смених си ги аз и в 14:00 патувах кам морето от Бяла чак вав Варна спрях да видя как е отпред нямаше ядове ест но като минах 5000 км забелязах че новите ми летни гуми просто са сварши ли и още си е така сега се каня да сменям магарето че да го оправя това износване и с една дума казано уж я купих евтино а ми излезе вече на 5500 лв и от тогава нямам ядове по зареждането
                        Поздрави! Димитър

                        Коментар


                          #13
                          Ясно
                          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                          Коментар


                            #14
                            Еййй яд ме е че не разбирам толкова от коли, че да си го оправя сам...вие тук ми казвате, че ремонта на генератора е 50тина лева, оня ми вика 90+.Ще му кажа утре да сменят частите на моя и да го слагат така със цепнатината и съм ги Е*ал в мамата и кретени
                            Тря'а напиша нещо тука, нали

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              GbGzTeaM написа:
                              Днес колата отиде в сервиз...проблема е в генератора, обаче няма смисъл да го правя, защото на корпуса има една цепнатина, от която можело да влезе вода зимата и ...ще се търси генератор на старо...
                              Цепнатината на корпуса се наварява и изобщо не е проблем за водата.Самия алтернатор има още отвори за охлаждане през които може да влезе вода.Сцепен заради това ,че когато е бил нагрят е облят със студена вода.Това е слабост на всички алтернатори.самия ремонт на въпросния ще излезе около 50-60 лв. за смяна на четки,лагери задължително и най - вероятно колектора на ротора ако пружинките на четките са стигнали до него.Варианта за алтернатор вотра употреба не е много удачен освен ако не го ревизираш по същия начин.
                              А в коя част се пука корпуса на алтернатора? Видимо ли е отпред, откъм сваленото колело или назад някъде? Щото тая вечер я палих, след каране в проливния дъжд във Варна и се чува яко свирене. Не съм я оглеждал още, но поне да знам в коя част да търся слабото му място. А си купих дизелова кола и заради това, за да мога да я карам и в проливен дъжд, без ме е страх че ще прекъсва я от капачка, я от кабели...П.П. Добавено на 22.10.2010. в 13.45. Не е от алтернатора. Влязло е вода в лагера на паразитната ролка и свири. Ама не свири, ами вие като каракачанска овчарка. Поне ще знам и друг път, няма да я карам като подводница. :D Все пак, някой ако знае къде се пука алтернатора, да сподели. Ще ми е интересно да науча.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X