specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ремонт на нафтова помпа лукас
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
specialista написа:Него приемам като заяждане,консумативите са скъпи а самата работа е мръсна ,пипкава,неблагодарана и не доходно ако си мислиш това.Просто е ниша в който за да се развиваш трябва голяма инвестиция търпение(щото си като чесовникар) при сгобяването и разглобяването,в същото време всичко около теб е нафта(мирише,мазно е,мръсно е).Грешката винаги е за твоя сметка и си длъжен да я откриеш на стенда ако има такава иначе после гимнастика.Това че се наемам да сваля помпа от колата и да я кача е допълнително блъскане за да стане всичко както трябва.Абе като се замисля бих желал по друг начин да си вадя хляба.Сага пиша тук и от ръцете ми лъха миризма на нафта,а съм се къпал!Поздрави!!!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз понеже съм си правил помпата при колегата specialista ще си позволя да изкажа едно мнение. Цените за труд изобщо не са много. Поне при мен се свършиха и провериха много неща и не беше само по попмпата работата. А и здраво я бях опелскал сам преди това Цените на ремонтните комплекти, ако са хубави и те не са евтини. Отделно след като ми разясни колегата изобщо нещата не опират само до смяна на уплатненията, а има доста работи, които трябва да се проверят дали са в изправност и да се подменят при нужда. При мен бяха ремонтен комплект, доставна помпа, лостчето за регулиране на празният ход, което аз лично бях поломил :D, някакви втулки имаше, ако не греша около разпределителния вал. Отделно ми беше направен лек тунинг на помпата и то промоционално. Отделно бяха направени компромиси с лагерите на помпата, понеже моите имаха някакво износване, но решихме да не ги сменяме, че тогава ремонта отиваше на страшна цифра. Доста пари дадох, но пък сега си карам колата без да му мисля много. Преди това постоянно отварях капака да видя дали пак не е тръгнала нафта от някъде. Остана една неточност, но Георги ми е обещал като имам време да се отбия до Ямбол да я разнищим. Като цяло определено съм доволен от работата в Ямбол и мога да ги препоръчм на всички, които имат проблем с нафтовите си помпи.Поздрави.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И аз съм ползвал услугите на Георги от Ямбол и въпреки, че тогава не можахме да отстраним проблема, горещо го препоръчвам на всеки с проблеми с дизеловото оборудване. Една от причините да го препоръчвам е че е от малкото останали майстори, които влагат разбиране и логика в работата си, а не разчитат само на опит и схемата проба/грешка (която е така разпространена).Освен това, когато се заема сам с ремонтите, не веднъж ми е помагал с телефонна консултация.Много коректен и специалист в областта.Поздрави.
Коментар
-
Дайте моля точен адрес в Пловдив/София, Русе/, телефон и тн, че още един Лукас е цъфнал!Разбира се ако е възможно и някакъв съвет тук в темата, също ще е от полза!!!Проблема е следния:-колата губи мощност-форсира се сама-задържа си оборотите на около 1500-2000 оборота-когато си задържи оборотите сама, няма мощност-на моменти са форсира само за секунда-т.е. все едно съм ритнал педала на газта до долу и веднага съм си дигнал крака-ако си задържа крака, за да поддържам една и съща скорост и обороти, става така, че започва да се форсира и да се спъва сама-това всичкото се случва докато колата е студена-загрее ли над 75 градуса-всичко изчезва-заработва си нормално-иначе сутрин си паля направо от 1/4 оборот, т.е. само завъртам и съм в игратаПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Дайте моля точен адрес в Пловдив/София, Русе/, телефон и тн, че още един Лукас е цъфнал!Разбира се ако е възможно и някакъв съвет тук в темата, също ще е от полза!!!Проблема е следния:-колата губи мощност-форсира се сама-задържа си оборотите на около 1500-2000 оборота-когато си задържи оборотите сама, няма мощност-на моменти са форсира само за секунда-т.е. все едно съм ритнал педала на газта до долу и веднага съм си дигнал крака-ако си задържа крака, за да поддържам една и съща скорост и обороти, става така, че започва да се форсира и да се спъва сама-това всичкото се случва докато колата е студена-загрее ли над 75 градуса-всичко изчезва-заработва си нормално-иначе сутрин си паля направо от 1/4 оборот, т.е. само завъртам и съм в игратаФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Много благодаря, задължен съм ти ivannik!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Аз живея в Русе и се наложи да ползвам услугите на сервиз за моята помпа - Лукас, ето къде отидох и съм много доволен от работата на екипа и вниманието което ми обърнаха http://avtoservizi.avto.catalog.bg/c...B5/34703Ако на някой в Русе или региона му се налага ремонт по горивната система на дизелов ДВГ, това е сервизаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Използвам темата за да споделя, че и аз имам проблем с моята помпа. Колата ми е Брава, 1,9Д(обикновен дизел). Миналата седмица я носих за смяна на масло и ми сервираха новината, че помпата ми тече. Тази вечер я оставих да поработи на място и видях, че образува нафтено петно. Виждам от къде капе. По 2-3 капки нафта на минута. Сега не знам какво да правя, да я ремонтирам ли, заслужава ли си и тези няколко капки много ли са? Помпата е Лукас. Имате ли идея колко струва ремонта и дали не е по-добре да се купи направо нова помпа. Предполагам, че от другите дизелови двигатели на Фиат не става?
Коментар
-
Ремонтирай я, иначе нова е много скъпа, а втора ръка, може да е по-зле от твоята. Ще ти сменят гумените уплътнения, стенд и си решаваш проблемите за години напред с една инвестиция между 200 и 400 лв, зависи от сервиза.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Малко цената зависи и от модела на помпата, щото на ТД100, само авансаторния клапан е 200 лв. (грубо) , отделно 40 -50 лв турбокоректор + комплект уплътнения и стенд - около 140 лв + труд за демонтаж и монтаж - около 70 - 100 лв. А сега смятай :D Зависи дали ще се сменя и друго покрай уплътненията . Не съм сложил в цената лагери , ремонтен комплект карантии ... Каквото и да струва ремонта, ще е най-добрия вариант.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
jimi69 написа:те гумичките са проблема, много рядко има счупени помпи, но се правят, направо кажи да ти сложат по голямо бутало да дава нафта ще литнеш 150 лв ми взеха на мене за целия демонтаж,рециклиране на всички глупости вътре и монтаж
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар