искам да питам?знае ли някои сервиз за нафтови помпи лукас
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ремонт на нафтова помпа лукас
Collapse
X
-
Какъв е проблема колега????Ако искаш пиши на лични!Може и тук да обсъдим проблема.Не се шашкай от разтоянията има куриери за тази работа :D :D :D Как е по Дунава???Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.Идва зима да знаеш,посрещния готов!Успех!!!
Коментар
-
marin4o написа:Пишете нешто за помпатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
dark_poison_bg написа:Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :D
Коментар
-
Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Освен всичко друго и стенда е много скъп. Ако сервиз е инвестирал в качествен стенд, то тук говорим за суми от три -четери до над 200 хил лв. Защото не е само да смениш гумичките, ами има и наколко зони с налягания за регулиране, като и подържана температура и вискозитет на течноста. Освен това се регулират и куп други неща. Всичко това без стенд е невъзможно. Освен ако не говорим за някой дизелджия, който се е преклалифицирал от тракторист в ТКЗС в майстор със съмнителен опит. Точно затова и повечето сервизи не обичат да ремонтират помпи Лукас.Fiat Marea TD100
Коментар
-
specialista написа:Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
mancuzo написа:specialista написа:Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.
Коментар
-
Vladim написа:Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
Коментар
-
todorakiggg написа:dark_poison_bg написа:Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :DM-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар