Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремонт на нафтова помпа лукас

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ремонт на нафтова помпа лукас

    искам да питам?знае ли някои сервиз за нафтови помпи лукас

    #2
    Май съм чувал за такъв в Ямбол
    Fiat Marea HLX TD100 98г.

    Коментар


      #3
      Мисля,че колегата специалиста се занимава с тези помпиДругия е в Пловдив ама там ще те сцепат
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        #4
        Какъв е проблема колега????Ако искаш пиши на лични!Може и тук да обсъдим проблема.Не се шашкай от разтоянията има куриери за тази работа :D :D :D Как е по Дунава???Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.Идва зима да знаеш,посрещния готов!Успех!!!

        Коментар


          #5
          Пишете нешто за помпата

          Коментар


            #6
            marin4o написа:
            Пишете нешто за помпата
            Какво да пишем за помпата зависи какво искаш.Нова ако я намериш в ибей е около 600 паунда.Ремонта може да излезе около 300-400 ,но забравяш за нея задълго.Този Лукас се монтира на много марки автомобили така ,че няма голямо значение дали ще протече на Форд,Пежо или Фиат.Същата работа е и при Бош.О-пръстените и мембраните на всички помпи рано или късно се опичат и започват да правят проблем на целия възел.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :D
              FIAT BRAVO 1.9 TD 100

              Коментар


                #8
                dark_poison_bg написа:
                Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :D
                Колега, да ми кажеш къде е този сервиз, аз имам проблем с течаща помпа на Фиорино 1.7 D? (Пуснал съм и тема за това )

                Коментар


                  #9
                  Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
                    Като ми правиха моята помпа частта струваше 250-тина лв 5 - 10лв гумички и уплътнения останалото до 450лв са труд и диагностики.Помпата ми е правена в едно село до Радомир.
                    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                    Коментар


                      #11
                      Освен всичко друго и стенда е много скъп. Ако сервиз е инвестирал в качествен стенд, то тук говорим за суми от три -четери до над 200 хил лв. Защото не е само да смениш гумичките, ами има и наколко зони с налягания за регулиране, като и подържана температура и вискозитет на течноста. Освен това се регулират и куп други неща. Всичко това без стенд е невъзможно. Освен ако не говорим за някой дизелджия, който се е преклалифицирал от тракторист в ТКЗС в майстор със съмнителен опит. Точно затова и повечето сервизи не обичат да ремонтират помпи Лукас.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        specialista написа:
                        Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.
                        Колега, възможно ли е да имам помпа LUCAS и да съм 1.7Д (чист дизел) Ако е така имам няколко въпроса които може и на лична да обсъдим Нещо ме съмнява тая моята помпа!
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          #13
                          mancuzo написа:
                          specialista написа:
                          Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.
                          Колега, възможно ли е да имам помпа LUCAS и да съм 1.7Д (чист дизел) Ако е така имам няколко въпроса които може и на лична да обсъдим Нещо ме съмнява тая моята помпа!
                          По добре я снимай че да не гадаем каква е помпата и сподели какъв е проблема!

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
                            Него приемам като заяждане,консумативите са скъпи а самата работа е мръсна ,пипкава,неблагодарана и не доходно ако си мислиш това.Просто е ниша в който за да се развиваш трябва голяма инвестиция търпение(щото си като чесовникар) при сгобяването и разглобяването,в същото време всичко около теб е нафта(мирише,мазно е,мръсно е).Грешката винаги е за твоя сметка и си длъжен да я откриеш на стенда ако има такава иначе после гимнастика.Това че се наемам да сваля помпа от колата и да я кача е допълнително блъскане за да стане всичко както трябва.Абе като се замисля бих желал по друг начин да си вадя хляба.Сага пиша тук и от ръцете ми лъха миризма на нафта,а съм се къпал!Поздрави!!!

                            Коментар


                              #15
                              todorakiggg написа:
                              dark_poison_bg написа:
                              Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :D
                              Колега, да ми кажеш къде е този сервиз, аз имам проблем с течаща помпа на Фиорино 1.7 D? (Пуснал съм и тема за това )
                              Аз правих моята Лукас на Форда в сервиза в Красно село, намира се зад автобусното депо на ул.Житница...Двама-трима старци са в този сервиз и съм доволен от тях, вече около две години и около 50-60 хил.км. не е мръднала помпата
                              Прикачени файлове
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар

                              Working...
                              X