Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от нафтена помпа FIAT BRAVO 1.9 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    знам че това не е място, но да попитам,значи след смяна на на вс. о-пъстени т.е ремонт на помпата, след известно време почна да ми вдига оборотите сама,в смисал като сменям предавките,а някой път и на празен ход. Нямам проблеми с въздух в горивото,бях ремонтирал и авнсатора ,да ли е вазможно всичко това да е от некачествен ремонт на самата помпа или нещо друго?
    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

    Коментар


      #17
      djo8 написа:
      знам че това не е място, но да попитам,значи след смяна на на вс. о-пъстени т.е ремонт на помпата, след известно време почна да ми вдига оборотите сама,в смисал като сменям предавките,а някой път и на празен ход. Нямам проблеми с въздух в горивото,бях ремонтирал и авнсатора ,да ли е вазможно всичко това да е от некачествен ремонт на самата помпа или нещо друго?
      Ако действително си сигурен че няма въздух, то вече съм описал проблема. И той не е в помпата, а в настройките за празня и ход. Ще ти пратя линк към темата, в която съм описал коректните настройки.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #18
        Ето и линк към темата, провери за коректни настройки, съгласно снимката: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19
          dark_poison_bg написа:
          да яко смърди на нафта в колата като пусна парното, еми ще се прави няма начин а питам дали няма нещо да се прецака щото чух, че някво динамо се намирало до помпата близо и то можело да се скапе от тоя теч ...
          Колкото до по-горе описаното, то вече ти го казаха. Динамото е под помпата и има известен риск да се запалиш, от искренето на четките му, въпреки че те са изолирани. Течове са недопостими, колега!
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            Благодаря iuly_vn но сам го правил,можеби не сам се изразил правилно това явление с оборотите не го прави постоянно , а от време на време.Както си спомел в другата тема закачихя и на виза -няма нищо и за това най-вече се самнявам в качествения ремонт на помпата, но пак ще пробвам с настройките на празния ход и пак благодаря за подсещането :D
            който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

            Коментар


              #21
              djo8 написа:
              Благодаря iuly_vn но сам го правил,можеби не сам се изразил правилно това явление с оборотите не го прави постоянно , а от време на време.Както си спомел в другата тема закачихя и на виза -няма нищо и за това най-вече се самнявам в качествения ремонт на помпата, но пак ще пробвам с настройките на празния ход и пак благодаря за подсещането :D
              Хм, има го и това например- ако са използвани некачествен кит уплътнители при ремонта на помапата и от там да влиза въздух в самата помпа, но пък конкретно в помпата няма вакум за да засмуква, а налягане. Освен във входния и тракт, като входящия горивопровод или пък в тракта и за входа на гориво във нагнетателния елемент, или пък в отсичащия и клапан. За това може да се помоли колегата Specialista, за по компетентен отговор. Той е майстор с главно М на помпите, а и не само на тях по дизела. Съветвам те да се консултираш и с него. Провери пак настройката за празня ход и по-специално на растоянието между петата на лоста и самия лост от 2 мм, по снимката в линка. Ако не е от това, то или има въздух или проблем в самата помпа. Ако проблема не в гореописаното, то най вероятна причина е в износване на хлабините в лостовете за управление в помпата или заяждане на тия механизми. Всичко е свързано с оглед и да се пипне с ръка на място от специалист.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #22
                Да, да разбира се спрял сам я от движение, но просто питам иначе чакам specialista да ми отговори за да ме посъветва какво да правя с тоя теч
                FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                Коментар


                  #23
                  кофти specialista се намирал в Ямбол, дайте някакви идеи за сервиз в София и дали е възможно да намеря ремонт под 300 лв. за тая смяна на уплътненията на помпата
                  FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                  Коментар


                    #24
                    Още веднъж Благодаря за изчерпателния отговор iuly_vn,но за жалост тука няма такива специалисти ще трябва да я търкалям така поне за сега
                    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                    Коментар


                      #25
                      dark_poison_bg написа:
                      кофти specialista се намирал в Ямбол, дайте някакви идеи за сервиз в София и дали е възможно да намеря ремонт под 300 лв. за тая смяна на уплътненията на помпата
                      Ми що не са разбереш с него, да му я пратиш по куриер. После ще трябва да я монтираш и да направиш зацепването на ремъка.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #26
                        Няма кой да я свали и после да я слага, а и той ми даде ценоразписа при него ще ми излезе малко по-скъпичко тоя тук в София ми иска 300 лв. аз тарся някой да ми свърши тази работа за 200-250 лв., един човек ми каза че за 190 са му направили тоя ремонт ама във Варна и аз тарся нещо по евтино с тия кинти е кофти положението
                        FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря двама човека ми писаха на лична за сервизи където могат да ми вземат по-тънко, ако се сещате за други майстори пишете ми колеги. Благодаря предварително
                          FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                          Коментар


                            #28
                            Всички изброени проблеми си имах и имам и аз... Първо замина въпросния авансатор,който незнам защо (аз си го купувах) на мен ми излезе 160лв.+15 лв. труд,т.е. доста по евтино,не вярвам да имат кой знае каква разлика ...После течове от помпата,които станаха толкова големи,че колата накрая изпуши както си я карах - ремонта ми излезе 70 лв. - смяна на някаква гарнитурка и пръстенчета и течът спря,но естествено замина алтернатора и се изръсих 100-так за 2-ра употреба,както и 40лв. за труд... От цялата тази история и на мен ми се вдигнаха оборотите до 1100 на празен ход,за тях ще погледна сега линковете,които сте дали,дано помогнат,че не останаха пари за майстори...По компетентните се изказаха по темата и дано са ти помогнали , аз реших да споделя кое колко ми е излязло,в случай,че решиш да ходиш по майстори като мен,понеже проблемите са идентични с моите . Успех

                            Коментар

                            Working...
                            X