Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от нафтена помпа FIAT BRAVO 1.9 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от нафтена помпа FIAT BRAVO 1.9 TD

    Здравейте имам проблем с колата и ще съм много благодарен ако някой ме посъветва какво да правя Става въпрос за следното: Преди три дни открих докато паркирах пред нас, че от колата ми капе доста стабилно нафта и оставя голяма локвичка. На следващият ден я закарах на един сервиз в кв.малашевци (сервизът между другото се казва "Файър"). Майсторът ми каза че имало някакъв датчик на авансатора или нещо подобно, не разбирам но от там течало - той ми го показа представляваше нещо като тапичка в двигателя. Човека ми го смени с ново и за това 213 лв. ми взе като каза че частта е 188 лв. А също така ми каза, че открил още един теч този път някъде в долната част на нафтената помпа, като за това трябвало да се извади цялата помпа да се разглоби и да се сменят уплътненията на тази помпа и за целият ремонт щял да ми вземе 300 лв. Той ми каза че и сега доста течало от помпата, но аз сега не виждам да тече. Въпросът ми е следния действително ли подобен ремонт е толкова скъп и ако може да ми препоръчате някой друг майстор да я погледне, защото аз в момента не виждам да тече повече нафта. А също така на таблото ми свети една лампичка която представлява нещо като дюза, която пръска видях в ръководството какво значи - там пишеше "електронно впръскване на горивото" дано някой помогне че се видях в чудо с тая помпа предварително благодаря :D
    FIAT BRAVO 1.9 TD 100

    #2
    Това което са ти сменили е авансаторен клапан. Горе-долу, толкова струва най евтиния, но трябваше преди да купуваш нов, да пишеш тук. Защото ремонта му е евтин, заедно с труд и материали максимум 40-50лв. При положение че не можеш да си го отремонтираш сам. Сменят му се 4бр. О - пръстени и се полира челото на иглата. После би трябвало да изкара още толкова. Ако не тече вече помпата и двигателят работи добре, то не пипай нищо. Може да е текло само от клапана и след смяната му да се е оттичало. Измий двигателя и наблюдавай. Вече ако наистина има течове, то пиши на specialista от форума. Той ще ти даде съвет и напътствия по ремонта.Колкото до светещия индикатор "дюза", то това е признак за неработещ датчик. На диагностика се проверяват всички датчици с тест и ще ти кажат точно в кой е проблема. Това което можеш да направиш сам, е да извадиш буксите на датчиците, един по един и да провериш за лоша връзка. При изгасен двигател. Диагностика може да ти направи и някой от колегите във форума.П. П. датчиците които се контролират със свтеща индикация са: датчик на педала за газта /намира се над помпата и е най вероятно в него причината/, датчик на 1ва дюза /рядко дефектира/,датчик на колянов вал, датчик за температура и ел клапана за управление на EGR-a.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Много благодаря сега като се прибера ще ходя да измия двигателя и ще следя дали тече дано няма повече течове !
      FIAT BRAVO 1.9 TD 100

      Коментар


        #4
        Само да споделя че ако откаже датчика на коляновия вал,веднага ще разбереш.Колата почва да трака адски.

        Коментар


          #5
          ясно ами засега двигателя си работи добре няма нищо необичайно като нов дизел е не тресе не шуми, само забелязвам че оборотите са малко високи постоянно поддържа 900-1000 дори като изключа от скорост.
          FIAT BRAVO 1.9 TD 100

          Коментар


            #6
            dark_poison_bg написа:
            ясно ами засега двигателя си работи добре няма нищо необичайно като нов дизел е не тресе не шуми, само забелязвам че оборотите са малко високи постоянно поддържа 900-1000 дори като изключа от скорост.
            И тая кола, от сервиз излиза. Ми там трябваше да оправят оборотите. Може и затова да ти свети индикатора. Щото ако са се разместили оборотите, се отразява и на датчика за педала на газта -ТПС-а. Като се регулират оборотите се настройва и тоя датчик. Я провери дали след като загрее мотора /над 55*/ дали падат оборотите. Ако не, то ще ти пратя линкове на теми, където е описано как да се справиш.Между другото, ако откачиш и датчика на 1-ва дюза пак ще трака мотора като откачен... Така че тия два датчика отпадат. Най вероятно е ТПС-са.Искам да използвам темата, за да се обърна с въпрос към модератор. Забелязах, че броят на мненията ми, не се променя от известно време. Стоят си на 1086. Това временен бъг ли е?Модератор не може да каже нищо, но администратор ще провери при първа възможност какво не е наред. Все пак за тези въпроси е хубаво да се използва раздел "За форума". Модераторски екип на fiat-bg.org
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Юли ,ако бях чел внимателно какво си писал щях да те изпреваря :D за умницата!Поздрави!!!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Юли ,ако бях чел внимателно какво си писал щях да те изпреваря :D за умницата!Поздрави!!!
                Поздрави и на теб.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  Хора за съжаление все още капе наистина доста по малко но явно има теч от тая помпа посъветвайте ме какво да правя
                  FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                  Коментар


                    #10
                    Трябва и ремонт приятелю!Ако искаш подробности пиши ми на лични!

                    Коментар


                      #11
                      dark_poison_bg написа:
                      Хора за съжаление все още капе наистина доста по малко но явно има теч от тая помпа посъветвайте ме какво да правя
                      РЕМОНТ!!Няма оттърване,ще протече и още по-силно!!Знам го от личен опит!Къде да ремонтираш?-Сам преценяваш!
                      Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                      "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                      Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                      Коментар


                        #12
                        а принципно ако карам известно време така има ли опасност друго да се потроши? :/
                        FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                        Коментар


                          #13
                          принципно няма проблем, за самата помпа,има вероятност да се запалиш,а най-кофти е почестто ходене на бензиностанцията.И аз имах съшия проблем та зна4и катоя запаля и работи(з..би че пуши и смарди на нафта ) на обороти ставаше супер огромно петно,но сия карах окло месец така, ама накрая беше като лейка . В инерес на истината така и не разбрах от какво може да е? някой ако нае да каже- време,лоши горива?
                          който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                          Коментар


                            #14
                            djo8 написа:
                            принципно няма проблем, за самата помпа,има вероятност да се запалиш,а най-кофти е почестто ходене на бензиностанцията.И аз имах съшия проблем та зна4и катоя запаля и работи(з..би че пуши и смарди на нафта ) на обороти ставаше супер огромно петно,но сия карах окло месец така, ама накрая беше като лейка . В инерес на истината така и не разбрах от какво може да е? някой ако нае да каже- време,лоши горива?
                            Износват се уплътнителите на помпата. Улягат с времето, изпичат се от температурата и протичат. Няма нищо вечно.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              да яко смърди на нафта в колата като пусна парното, еми ще се прави няма начин а питам дали няма нещо да се прецака щото чух, че някво динамо се намирало до помпата близо и то можело да се скапе от тоя теч ...
                              FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                              Коментар

                              Working...
                              X