Нямам някакви особенни проблеми с колата, но реших да пробвам FES в движение.Забелязах 2 странни показания, но основното е че Desired Boost Pressure през цялото време стои в нула. Опитах с други версии на FES, но все си е в нулата.ECU-то го смята, но явно че някой параметър ЕКУ-то го чете като нула ... и от там резултата е нула ... Като записани грешки имам само 2 - за EGR (затапен) и че имам изгоряла подгревна свещ.Та въпроса е дали причината в проблема е MAP ... или другаде. И какво/как да проверя защо е така. В Autodata за MAP-a пише че на извод 1 към маса трябва да има 5V ... само това ли може да се провери? Прилагам лог ... ако от него може да се разбере повече за проблема ... от първа до четвърта скорост с повечко газ за експеримента, ако това има значение ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ECU-то отчита Desired Boost Pressure = 0
Collapse
X
-
ECU-то отчита Desired Boost Pressure = 0
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195Етикети: –
-
Желано Налягане след Турбото. Не си спомням изобщо дали това нещо сме го "маркирвали" за наблюдение, но определено по-важният параметър е Boost Presure да е правилно отчетен.@Skip_01: А какво показва параметърът Boost Pressure?При мен е: 1 258 mBar на място и 950 оборота и 2 008 mBar при 3500 оборота.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Предполагам че това е стойност, която се изчислява ... или е предварително изчислена и/или заложена в някоя от многото таблици в ЕКУ-то ... и в зависимост от получената информация от други работещи датчици, вади резултата който се очаква че трябва да бъде при конкретния режим на работа на двигателя ... ПП/С въпроса си искаш да подскажеш нещо ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Искам да ти подскажа, че вероятно в нашите компютри тази стойност не е зададена или е пренебрежима като наблюдавана стойнсот. Току що си издирих лога, ето какво сме гледали за диагностика на чисто нов дебитомер + моя MAP:Код:READ PARAMETERS:Engine Speed: 4 004 об.Fuel Metering: 47,51 mg/iTotal Fuel Quantity: 48,04 mg/iFuel Pressure: 1 344,3 barFuel Pressure Signal: 4,116 VDesired Fuel Pressure: 1 350,0 barBoost Pressure: 1 955 mBarActual EGR: 1,00 %Vehicle speed: 96,25 км/чBaro Pressure: 1 004 mBarIntake Air Quantity: 701,6 mg/iDesired Intake Air Quantity: 601,0 mg/iAir Flow Signal: 4,100 VGas Pedal Position: 85,81 %Engine Temperature: 90,0 °C
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:...Не си спомням изобщо дали това нещо сме го "маркирвали" за наблюдение, но определено по-важният параметър е Boost Presure да е правилно отчетен.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Да, но emzo показното го прави на Stilo 1.9JTD115, което е доста по-различно от CR първо поколение като моя и твоя. Дори съм убеден, че и компютрите са доста различни. Това, че "интерфейса" е еднакъв е друга тема. Нямам нито жица нито компютър, нито софтуер за да я закача и да го пусна тоя параметър за наблюдение, а и emzo го гледам е offlineSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
От лога на emzo (виж скриин-шота в първия пост) се вижда че се е закачил към Bravo/Brava’99 JTD105 ... т.е ECU EDC15.Стилото JTD115 не е ли с EDC15C7 или EDC16 ... т.е. мисля че е правил лог на някое Браво/а JTD105 ... може би във връзка с ремапване ... Макар че много ми се иска да си прав, щото мразя нещо да не ми е наред по спирачки, ходова част и двигател ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Ами като се наспи - ще му посоча темата ти, ако самият той не я види. Считам обаче, че ... не е проблем липсата на стойност при този параметър и нашият двигател..., но това е САМО мое мнение.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Дано си прав ... Проблем ще има ако на изправна кола парамеъра го има, а на моята - не ...Но като разсъждавам, може и да има връзка със затапения EGR, щото малко или много - и той е в играта ... Благодаря ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Само да те питам защо следиш Baro Pressure и Baro Pressure signal ?За мен нямат никакъв смисъл тези да присъстват в лога.Все пак колкото повече параметри се следят, толкова по-бавно се опресняват данните.За тест как да е става, но ако се търси проблем се следят 1-2 параметъра само за да имаш максимално количество данни.А конкретно на въпроса ,без да съм експерт диагностик всички параметри съдържащи" Desired " в името се вземат директно от еку-то. Т,е. какво очаква еку-то като дани в даден момент , и да можеш да го сравниш със реалните данни които постъпват от датчиците.Аз поне така виждам нещата, нека някой който е по светнат да се изкаже.
Коментар
-
pr_00f написа:Само да те питам защо следиш Baro Pressure и Baro Pressure signal ?За мен нямат никакъв смисъл тези да присъстват в лога...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Първо не знам за какво ти е да следиш desired boost pressure на жтд105?Второ това е кола с уестгейтно турбо което по никакъв начин не се управлява от ЕКУ-то.Как искаш да има такъв параметър като няма кой да го следи и управлява?Всъщност Мап-а го следи,но няма кой/какво да коригира евентуалните разлики в исканото и реалното налягане.Единственото което отчита ЕКУ-то е абсолютното налягане в колектора.Също така и атмосферното налягане.Вече при колите с ВНТ турбини там задължително се следи дали има разлика между искано и реално налягане.Има едно клапанче Н75.Нямаш никакъв проблем.Натискай педала и не бери грижи.Междудругото аз лично никога не съм го пускал този desired boost pressure в лог.Просто няма смисъл за мен.Така че не знам по принцип колко трябва да показва.Другият път като правя лог ще го пусна да видя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар