Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква обтягаща ролка ползвате (само за скърцащите)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    дайко и пак е щурецпочвам да си мисля, че идва от динамо шайбата или тая на климатика. Да скърцат вече нищо не барам докато не се счупи :D
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      На всички ролки обтягащия механизъм е Дайко. Ако видите друг, очаквам да пуснете снимка тук, за да видим и ние.
      Потвърждавам-във всички опаковки независимо от производителя/дори и в Рикамбито механизма е Дайко!
      LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
      LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
      LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
      Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
      Grande Punto 1.2 LPG

      Коментар


        #18
        Имам Същия Проблем,първият механизъм изкара 5000 км. и съсипа пистовия ремък, вторият удържа до 7000 км. и пак скърца.Не е проблема в ролката, а в обтегача.Ако някой е отварял обтягащият механизъм ще види,че изпълнението е повече от аматьорско.Цялата неразбория идва от една пласмасова втулка, която се износва, двете половини на обтегача губят съосие и обтяжната ролка започва да се трие в различна равнина спрямо пистовия ремък, от там идва скърцането, а от изместването/напъването/ върху ремъка той се трие странично в периферията на шайбите и става постепенно на парцали и конци. Проблема го реших, като замених найлоновата втулка с бронзова, райберована много прецизно и добре смазана ме освободи от много мъки и разноски /60 лв. обтегач, 25 лв. ремък 15 лв. труд, главоболия и т. н. / Процедурата не е сложна,трябва само да си упорит при сглобяването защото пружината създава малко осово изместване и сглобяването е по трудно, но иска търпение а не сила.Дано написаното да е полезно на всички които имат този проблем.

        Коментар


          #19
          Имаш ли снимки на разглобен механизъм?

          Коментар


            #20
            dcarev написа:
            Имам Същия Проблем,първият механизъм изкара 5000 км. и съсипа пистовия ремък, вторият удържа до 7000 км. и пак скърца.Не е проблема в ролката, а в обтегача.Ако някой е отварял обтягащият механизъм ще види,че изпълнението е повече от аматьорско.Цялата неразбория идва от една пласмасова втулка, която се износва, двете половини на обтегача губят съосие и обтяжната ролка започва да се трие в различна равнина спрямо пистовия ремък, от там идва скърцането, а от изместването/напъването/ върху ремъка той се трие странично в периферията на шайбите и става постепенно на парцали и конци. Проблема го реших, като замених найлоновата втулка с бронзова, райберована много прецизно и добре смазана ме освободи от много мъки и разноски /60 лв. обтегач, 25 лв. ремък 15 лв. труд, главоболия и т. н. / Процедурата не е сложна,трябва само да си упорит при сглобяването защото пружината създава малко осово изместване и сглобяването е по трудно, но иска търпение а не сила.Дано написаното да е полезно на всички които имат този проблем.
            Най-сетне един отговор за пример ! Брво колега, това е наистина ценен съвет !
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              При мен скърца само при тръгване и когато на по висока предавка се движа с ниска скорост и ЕКУ-то само вземе да подава газ. Онзи ден след дъждовете скърцаше сутринта ремъка на студено, но цял ден се правих на подводница, даже на няколко пъти през гьоловете ми изпищя ремъка. Ролки, обтегач.... съм сменил, но съм сложил от Мареа 2.4Jtd нов внос мината през таван. Ремъка ми е Фленор вече над 50к.

              Коментар


                #22
                Ползвам Дайко "втора младост" със здрава пластмасова втулка.Стария механизъм беше със здрава пластмаса, обаче беше се вдървил.Сега като видях, че колегата по-горе я е разглобявал ще взема да пробвам на старата да видя какво има вътре

                Коментар


                  #23
                  При мен скърца също, и днес ще взимам колата от нова смяна. Имам 2 или 3 сменени ролки, всичките се изкривяват като при вас, само че на стило.Вчера майстора обясни, че някои ролки, независимо че пише DAICO на тях, са си ментета, независимо от кутията, и заради това е проблема основно.Може ли кратко описание как се разглобява обтяжния механизъм?
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #24
                    Аз имах проблем със скърцането смених няколко ремъка и не спря ,докато не сложих ремък на континентал и всичко затихна.
                    FIAT STILO 1.9JTD 2002

                    Коментар

                    Working...
                    X