дайко и пак е щурецпочвам да си мисля, че идва от динамо шайбата или тая на климатика. Да скърцат вече нищо не барам докато не се счупи :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква обтягаща ролка ползвате (само за скърцащите)
Collapse
X
-
Airfan написа:На всички ролки обтягащия механизъм е Дайко. Ако видите друг, очаквам да пуснете снимка тук, за да видим и ние.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Имам Същия Проблем,първият механизъм изкара 5000 км. и съсипа пистовия ремък, вторият удържа до 7000 км. и пак скърца.Не е проблема в ролката, а в обтегача.Ако някой е отварял обтягащият механизъм ще види,че изпълнението е повече от аматьорско.Цялата неразбория идва от една пласмасова втулка, която се износва, двете половини на обтегача губят съосие и обтяжната ролка започва да се трие в различна равнина спрямо пистовия ремък, от там идва скърцането, а от изместването/напъването/ върху ремъка той се трие странично в периферията на шайбите и става постепенно на парцали и конци. Проблема го реших, като замених найлоновата втулка с бронзова, райберована много прецизно и добре смазана ме освободи от много мъки и разноски /60 лв. обтегач, 25 лв. ремък 15 лв. труд, главоболия и т. н. / Процедурата не е сложна,трябва само да си упорит при сглобяването защото пружината създава малко осово изместване и сглобяването е по трудно, но иска търпение а не сила.Дано написаното да е полезно на всички които имат този проблем.
Коментар
-
dcarev написа:Имам Същия Проблем,първият механизъм изкара 5000 км. и съсипа пистовия ремък, вторият удържа до 7000 км. и пак скърца.Не е проблема в ролката, а в обтегача.Ако някой е отварял обтягащият механизъм ще види,че изпълнението е повече от аматьорско.Цялата неразбория идва от една пласмасова втулка, която се износва, двете половини на обтегача губят съосие и обтяжната ролка започва да се трие в различна равнина спрямо пистовия ремък, от там идва скърцането, а от изместването/напъването/ върху ремъка той се трие странично в периферията на шайбите и става постепенно на парцали и конци. Проблема го реших, като замених найлоновата втулка с бронзова, райберована много прецизно и добре смазана ме освободи от много мъки и разноски /60 лв. обтегач, 25 лв. ремък 15 лв. труд, главоболия и т. н. / Процедурата не е сложна,трябва само да си упорит при сглобяването защото пружината създава малко осово изместване и сглобяването е по трудно, но иска търпение а не сила.Дано написаното да е полезно на всички които имат този проблем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При мен скърца само при тръгване и когато на по висока предавка се движа с ниска скорост и ЕКУ-то само вземе да подава газ. Онзи ден след дъждовете скърцаше сутринта ремъка на студено, но цял ден се правих на подводница, даже на няколко пъти през гьоловете ми изпищя ремъка. Ролки, обтегач.... съм сменил, но съм сложил от Мареа 2.4Jtd нов внос мината през таван. Ремъка ми е Фленор вече над 50к.
Коментар
-
При мен скърца също, и днес ще взимам колата от нова смяна. Имам 2 или 3 сменени ролки, всичките се изкривяват като при вас, само че на стило.Вчера майстора обясни, че някои ролки, независимо че пише DAICO на тях, са си ментета, независимо от кутията, и заради това е проблема основно.Може ли кратко описание как се разглобява обтяжния механизъм?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар