Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква обтягаща ролка ползвате (само за скърцащите)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква обтягаща ролка ползвате (само за скърцащите)

    Колеги, моля ви, посочете каква марка обтягащ механизъм с ролка използвате за пистовия ремък. Нека отговарят само колеги, които имат скърцане при палене на студено.1. Аз - Дайко.

    #2
    2. Бреда, но не съм сменял обтяжния механизъм, само той не е сменен. Чува се скърцане при палене и при потегляне, но е кратко. Т.е. не знам от ролката ли е или от механизма.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Моята бивша скърцаща обтяжна ролка беше "Оригинал Фиат" ,от тези в сините опаковки с щампите оригинал. Тракаше и скърцаше на студено та се не траеше- и това от 15000км нагоре, на 30 000 смених целия ангренаж за да не стане фал.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Аз съм с СКФ...след бредата, която почти се разпадна след 13хил км. За сега е добре
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          pi4_s_bravo написа:
          Моята бивша скърцаща обтяжна ролка беше "Оригинал Фиат" ,от тези в сините опаковки с щампите оригинал. Тракаше и скърцаше на студено та се не траеше- и това от 15000км нагоре, на 30 000 смених целия ангренаж за да не стане фал.
          Смених ремъка и ролките с ricambi originali и нищо не скърца... откъде ги купи тия?

          Коментар


            #6
            Искам да уточня, че става дума за обтегача на пистовия ремък, а не за ангренажния.Преместена в раздел "Дизелови двигатели" по желание на автора.Модераторски екип на fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Карам ТД100 Малко след като я взех се скъса пружината на обтяжната ролка На обслужването и сложих една от Ланча1,8ие бензин и така вече 40000км не е мръднала Предполагам че на бензинките е по-добро изпълнението заради по-високите обороти но това е мое мнение -обтяжната беше втора употреба :D
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #8
                Оригинална ФИАТ-ска от Александър Ауто, скърцане на студено няма, а само в промеждутъка от 1100 до към 1500 оборота, което най-вероятно е от приплъзване на ремъка.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  обтяжна ролка

                  кроко61 написа:
                  Карам ТД100 Малко след като я взех се скъса пружината на обтяжната ролка На обслужването и сложих една от Ланча1,8ие бензин и така вече 40000км не е мръднала Предполагам че на бензинките е по-добро изпълнението заради по-високите обороти но това е мое мнение -обтяжната беше втора употреба :D
                  колега здравей -ще споделиш ли обтяжната ролката по точно от каква Ланчия си я взел,модел обем на двигатела и година на производство.
                  Е ТВА Е КОЛАTA

                  Коментар


                    #10
                    Моята е Ruville, след 20 000 почна да скърца, помислих, че е ремъка, смених го. 1 година така и пак почна да скърца този път много по-шумно. Отидох в сервиз да видим какво е, пичовете напънаха ролката да свалят ремъка, но нещо не успяха и като запалих след това скърцането беше изчезнало. Това беше зимата, от тогава до сега не се е появявало. Обясниха ми, че механизъма се е разместил и като са го напънали явно пружината се е наместила и е опънала ремъка вече както трябва.
                    Fiat Bravo JTD '99

                    Коментар


                      #11
                      INKA
                      Fiat bravo td 100 nai izumitelniqt avtomobil suzdavan nqkoga!

                      Коментар


                        #12
                        Археологическа тема, но да вметна в нея - ако се смени само ролка без обтяжния механизъм си е греда от всякъде. При мен олигофрените бяха сменили само ролката и при гасене скърцах все едно ще се разпадна. Ходих при мои приятели и при разлика от 5-6 лева за ролка и комплект - смених целия комплект - механизма беше ужасяващо износен. Поне от година и нещо не скърца нищо.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          Аз смених само ролката на алтернатора и писуканията изчезнаха.Монтирал съм ИНА и вече 16к проблеми няма,а иначе ремъкът и ролките са тези с ,които колата дойде от Италия.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Аз съм с Дайко на не повече от 2000км. е,нямах никви проблеми но след едно измиване на целия мотор с водоструйка се появи въпросното скърцане !
                            Brava td100 1999г.
                            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                            Форд Фокус 1.8 Тдди
                            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                            Коментар


                              #15
                              На всички ролки обтягащия механизъм е Дайко. Ако видите друг, очаквам да пуснете снимка тук, за да видим и ние.

                              Коментар

                              Working...
                              X