Динекспрес
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1,9 JTD не пали.
Collapse
X
-
Написаното по-горе не е с цел да се подигравам на автора . Ако прочетеш по на горе , ще видиш че съм написал предположение за проблема . А на собственика му пожелавам кадърен диагностик .FIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.
Коментар
-
sparki написа:Написаното по-горе не е с цел да се подигравам на автора . Ако прочетеш по на горе , ще видиш че съм написал предположение за проблема . А на собственика му пожелавам кадърен диагностик .Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:sparki написа:Написаното по-горе не е с цел да се подигравам на автора . Ако прочетеш по на горе , ще видиш че съм написал предположение за проблема . А на собственика му пожелавам кадърен диагностик .
Коментар
-
С jenshen73 вече сме приятели , при това на 13 мнения ,направо се изумявам от себе си . Гледам ,че си с 3192 мнения което автоматично те прави експерт ли , специалист ли , не я ясно . Аааа сетих се , участвал си в разработване на CR системата . Та дюзата не е нужно да разтовари целия рейл , и 20 бара по малко да държи системата , тоя мотор няма да запали . Сега направи ли връзката с градинския маркуч ?1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. При следваща забележка, ще последва официално предупреждение!Модераторски екип на fiat-bg.orgFIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.
Коментар
-
Той първо колегата трябваше да направи връзка между това колко е дебита на помпата и аджеба защо ако дюза не държи не се достига налягане.Диагностиката може да показва, че има примерно 300 бара, но реално в рейла да има 150....... Точно заради това не трябва да се вярва на това което виждаме от ЕКУ-то ами на неща като тези който си е направил колегата @specialista.
Коментар
-
Моята също палеше със старият акумулатор, но въртенето беше около 2-3 а може би 4сек. с новият акумулатор вече не си задавам въпроса тази кола защо пали след няколко оборота. Предполагам и при теб се е получило същото нещо.В момента или върти по бързо или нямаш пад на напрежението при палене и затова проблема го няма. Когато си я палил на бутане си преодолявал точно тези две неща.
Коментар
-
Дюза, дюза. Накрая в тоя форум специалистите ще почнат да мерят капацитета на дюзите в Ah...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар