Колеги,вие го обърнахте на бъзик.Недейте така.На автора на темата изобщо не му е до смях сигурно.Да не стане така че някой път вие да попитате нещо и да ви се отговори по същия подигравателен начин.
Написаното по-горе не е с цел да се подигравам на автора . Ако прочетеш по на горе , ще видиш че съм написал предположение за проблема . А на собственика му пожелавам кадърен диагностик .
FIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.
Написаното по-горе не е с цел да се подигравам на автора . Ако прочетеш по на горе , ще видиш че съм написал предположение за проблема . А на собственика му пожелавам кадърен диагностик .
Приятелю с 13 мнения на 13.10, я ми кажи какъв аджеба требе да е дебита на тая дюза, че да разтовари 300 бара налягане? Това ще е колкото градински маркуч и когато запали - ще пуши със сажди и змеев рев.Аз бях тръгнал да я засилвам по баира, да взимам каското и да бягам, но накрая прежалих парите за един датчик колянов вал и... я, две години - никаки грижи...
Написаното по-горе не е с цел да се подигравам на автора . Ако прочетеш по на горе , ще видиш че съм написал предположение за проблема . А на собственика му пожелавам кадърен диагностик .
Приятелю с 13 мнения на 13.10, я ми кажи какъв аджеба требе да е дебита на тая дюза, че да разтовари 300 бара налягане? Това ще е колкото градински маркуч и когато запали - ще пуши със сажди и змеев рев.Аз бях тръгнал да я засилвам по баира, да взимам каското и да бягам, но накрая прежалих парите за един датчик колянов вал и... я, две години - никаки грижи...
При теб просто това е бил проблема.За колегата това е ефтиния вариант ,но дали е това само може да се гадае докато не се провери .За нежеланото разтоварване на рейла мога много да ви говоря.Първо то няма товар (налягане),тепърва почваме да го създаваме,обаче ако има пропуск ,нещата се превръщат в мисия невъзможна.Направил съм си прибори с които да хвана проблема на 100%,независимо дали е дюза или регулатор.Изпитвам и регулатора и помпата по отделно и заедно.Имаш ли представа през какъв отвор регулатора успява пропусне налягането?Няма да повярваш колко е малък,за тези дето са разглобявали дюза ще им кажа че колкото на клапана със съчмата.И пак се връщаме в изходна позиция,защото съм го играл този филм преди доста време.На стартер неще ,а като я бутна пали.Резултата беше в регулатора и тогава се заинатих да си направя уреди и така нататък.Пожелавам на колегата да е датчик на колянов валУспех!!!
С jenshen73 вече сме приятели , при това на 13 мнения ,направо се изумявам от себе си . Гледам ,че си с 3192 мнения което автоматично те прави експерт ли , специалист ли , не я ясно . Аааа сетих се , участвал си в разработване на CR системата . Та дюзата не е нужно да разтовари целия рейл , и 20 бара по малко да държи системата , тоя мотор няма да запали . Сега направи ли връзката с градинския маркуч ?1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. При следваща забележка, ще последва официално предупреждение!Модераторски екип на fiat-bg.org
FIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.
Той първо колегата трябваше да направи връзка между това колко е дебита на помпата и аджеба защо ако дюза не държи не се достига налягане.Диагностиката може да показва, че има примерно 300 бара, но реално в рейла да има 150....... Точно заради това не трябва да се вярва на това което виждаме от ЕКУ-то ами на неща като тези който си е направил колегата @specialista.
тая сутрин ново 20 въртя и няма никои. взех нов бош за 178 лв 72 амперчаса пали веднага днеска дойдох наработа спрях за малко врътнах и пак запали кво е тва чудо не занм вече с тая кола
Моята също палеше със старият акумулатор, но въртенето беше около 2-3 а може би 4сек. с новият акумулатор вече не си задавам въпроса тази кола защо пали след няколко оборота. Предполагам и при теб се е получило същото нещо.В момента или върти по бързо или нямаш пад на напрежението при палене и затова проблема го няма. Когато си я палил на бутане си преодолявал точно тези две неща.
Коментар