Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1,9 JTD не пали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1,9 JTD не пали.

    Здравейте колеги от скоро имам Фиат Стило 1,9 JTD ,което работи добре ,когато си иска ,и когато пожелае не може да запали изобщо ,без да има някаква причина или повреда за това.Страртера върти,качва нафта,разчита имобилайзера на ключа и изглежда ,че всичко му е наред,но не пали.В Сервиз на BOSH ,казаха че БЕЕСИ-то има проблем.Не подава инф. на главния компютър да разчете ключа.Отстраниха проблема,колата работи 10 дена и пак отказва да пали.Закарах я отново и казаха , че стартера черпи много ток,напржението пада под 8 волта, затова БЕЕСИ-то не може да подаде инф. на главня компютър.Отстраних и този проблем,колата пак работи 10 дена и не иска да пали.Смених и и подгревните свещи и отново не пали.Интересното е ,че когато го бутнеш,само да се превърти двигателя,в момент ,който не пали,с контактния ключ пали веднага.Показателите на дюзите и помпата на команрейла са перфектни.Моля ,ако може да помогне някой да отстраня този проблем ще бъда благодарен.

    #2
    Дали няма да си 1ия собственик с прецакан:http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=38&modif=102&cat=21&subca t=118&prod=2361&numenkl=1&show=1
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Хм, и аз мисля по същия начин. Колегата Emzo е прав. Тия от сервиза нещо те мотаят. Обикновенна измама тип - made in BG. Сервизите плащат за евтини и нестандартни части за малко пари и извършват подмяна, като с части оригинални - за много пари. Всъщност не толкова много, а достатъчно за да са под цените на оригинала на конкуренцията. И накрая плащаме ние потребителите, с нерви и недай си, с двойно повече пари! Така че, колега, не търси решението на проблема тук във форума, а го търси в оригиналноста на сменената част. Ето и доказателството на случилото се, в което ти трябваше да се усъмниш. Първо ти заменят част, която е главния виновник за аварията ти, а после те баламосват със стартера. По удачно би било, да проверят за лош контакт или късо /пробив/ в намотките на стартера, недостатъчна енергия от акумулатора или утечка във силовата ел шина. Все неща които, май вече и децата ни учат в първи до осми клас. Но те, не са си свършили работата, комай учудващо за гръмогласния им надпис BOSH и са те пратили /от раннохристиянския апокриф/ - ходене по мъките! Та ако ги няма по горе описаните причини, то търси отговорноста на сервиза и в сменената част. Па били те и BOSH. П.П. За да решиш проблема с по малко пари и нерви, то закачи една диагностика и преведи лога на грешката, записана в ЕКУ-то. Там ще пише - или проблем по недостатъчен ток в захранването- и, или, проблем с набедения датчик. Може би и двете. Все пак, тук във форума, не можем да гадаем/поради малкото информация/ и с нашите предположения, бихме те вкарали в повече разходи.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #4
        Абе шантавото непалене на иначе изправно JTD в 90% от случаите се дължи на датчик запалване, наричан и датчик колянов вал. Най-лесно се диагностира началното му прецакване, когато започне да не пали топла. А след това - става още по-зле. На JTD150 датчика струва не повече от 65лв. П.П. Какво е това БЕЕСИ?
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          Щом пали на бутане , май датчика на коляновия вал не е дал фира . Според мен проблема ти е в дюзите . Някоя дюза ти разтоварва рейла , а пък стартера няма нужните оборите да компенсира пада на налягне . Уф че смотано го написах дано си разбрал .п.п. Какво е това БЕЕСИ ?
          FIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
          ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
          ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.

          Коментар


            #6
            sparki написа:
            Щом пали на бутане , май датчика на коляновия вал не е дал фира . Според мен проблема ти е в дюзите . Някоя дюза ти разтоварва рейла , а пък стартера няма нужните оборите да компенсира пада на налягне . Уф че смотано го написах дано си разбрал .п.п. Какво е това БЕЕСИ ?
            Правилно мислиш колега,подкрепям те!Това дали е дюза или не е друг въпрос.Какво значи дюзите и помпата са добре???Значи викаш добре свири ама трудно почва-нали! :D Щом запалва на бутане,проблема ти е в регулатора или дюза(и)!!!!

            Коментар


              #7
              Къде-Къде по-евтино е да се смени един датчик коляно вал. Па дори и да е здрав неговия. Щото АЗ моята на бутане не съм я пробвал палеше ли или не - винаги съм мислил, че не се препоръчват опити да се пали на бутане CR двигател... То да не е бензинка бе?И как след като 10 дни я кара и след това спре, а след това пак 10 дни я кара го метнахте на ДЮЗА??? Само това искам да знам.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                Не се карайте за дюзите ами нека колегата да ги провери. Вадиш им маркучите за обратната нафта и на тяхно място слагаш други прозрачни. При подаване на контакт не трябва да тече от никоя дюза. За мен или имаш голям пад на напрежението към ЕКУ-то когато въртиш да палиш или ниско налягане в рейла.Макар, че аз две седмици я палих моята с 98% умрял акумулатор и си палеше с клизма, но палеше.

                Коментар


                  #9
                  п.п. Какво е това БЕЕСИ ?
                  Предполагам, че колегата има предвид BSI (мисля, че е съкращение от Built-In Systems Interface) - контролер на имобилайзера (май има и други функции, ама не съм много наясно).
                  ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                  Коментар


                    #10
                    Аз ли съм пак изключение ? Бравото ми беше със заминаващ датчик запалване и на бутане палеше
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Аз ли съм пак изключение ? Бравото ми беше със заминаващ датчик запалване и на бутане палеше
                      Ти нищо не разбираш, това са дюзи!
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        Ми не знам каква ще да е тая една дюза, която да разтоварва до толкова рейла, че да не иска да пали.Ми тя трябва постоянно да е отворена.Може да свалиш мъркучлетата за обратната нафта и да дадеш на контакт.Не трябва да излиза гориво от дюзите.Другото което можеш да направиш ако имаш кабел е да видиш налягането в рейла като се опитваш да запалиш.Само на контакт трябва да е някъде 15-25 бара.За да запали са нужни поне 300 бара налягане в рейла.Така че виж колко е налягането като върти на стартер.Странното е че казваш че като го бутнете пали веднага. Това малко ме обърква донякъде.Аз все пак залагам на датчик запалване и проблем с ел.инсталацията.

                        Коментар


                          #13
                          Обаче май докато върти на стартер ФЕС-а прекъсва, но не съм сигуре
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Ми не прекъсва при мен.Да ползва тогава унидаяг.

                            Коментар


                              #15
                              Може ли да ми препоръчате къде да ми направят диагностика в плд някаде?

                              Коментар

                              Working...
                              X