Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос към колеги с Punto 1.9JTD 80к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос към колеги с Punto 1.9JTD 80к.с.

    Колеги, имам един много гаден лаг на турбото към 2500-2800 оборота и също повече от 3500 оборота неиска да се развърта.Гледам тук клипчета в Youtube, на същите пунтозаври, развъртат се на 4500 оборота.Въпроса ми е товва нормално ли е и при вас как е, или има нещо нередно при мен.Вярно, че максималната мощност е дават точно на 3000 оборота.Като чета колата, в мотора нямам никаква грешка, отделно пробвах да откача буксата на дебитомера, така карах няколко дни.... същата работа, но след като го откачих и после е прочетох го беше записала. Идеята ми е има ли вариант тоя дебитомер да подава невярни стойности и оттам да се бъгва работата и как може да се замери...?

    #2
    Имаш някакъв проблем. Аз турбо лаг не усещам. Сигурно на теория трябва да има, но явно е твърде малък и аз не го усещам. Вярно е, че аз и не се старая да мисля за такива неща. Пък ако е на 2800-3000 оборота този лаг (ако приемем, че това е нормално) няма и как да го усетя, аз повече от 2500 оборота не вдигам. Колата си ускорява отлично. Къде искаш да ги правиш тия 4500 оборота? Колата върви до около 3000-3500 оборота, после само се мъчи. Само няколко пъти съм форсирал до 4000-4500, но с диагностична цел. Но все пак трябва да може да се стигат тези обороти. Доколкото знам, ако има проблем с дебитомера, се случва точно описаното от теб. Пробвай с друг.

    Коментар


      #3
      Значи, на място се форсира 4000-4500 оборота, но в движение положението е друго.

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64315туй чудо можеш ли да го направиш ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          grosmaster написа:
          Значи, на място се форсира 4000-4500 оборота, но в движение положението е друго.
          Сигурно не съм се изразил правилно. На празен ход никога не съм форсирал колата. Да се разбира всичко написано за оборотите, че е в движение колата.

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64315туй чудо можеш ли да го направиш ?
            Да, това ще го направя и ще го постна после в темата

            Коментар


              #7
              Пунто ЖТД е колата с турбо (без значение дизел или бензин), за която според мен термина ’турбо-лаг’ не съществува (ако всичко е изправно) :D Тръгва да върви от към 1300 оборота ........ тта до 3000-3300 и след това само бръмчи :D

              Коментар


                #8
                biser_as написа:
                Пунто ЖТД е колата с турбо (без значение дизел или бензин), за която според мен термина ’турбо-лаг’ не съществува (ако всичко е изправно) :D Тръгва да върви от към 1300 оборота ........ тта до 3000-3300 и след това само бръмчи :D
                Точно след 3000-3200 само бръмчи.....

                Коментар


                  #9
                  При мене няма никакъв лаг.На ниски предавки се развърта и над 4000 оборота без да се "замисли" или да "тъпче".На 4-5та вече не и достига мощност и е по-трудно да ускорява над 3000об. тогава вече "тъпче".
                  Fiat Palio Weekend JTD80

                  Коментар

                  Working...
                  X