Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се обезвъдушава охладителната с-ма на Фиат Мултипла 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Няма пробки при жетеде115
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Сега всички ще си скъсате моторите и ще им изкарате буталата през ауспуха за да ги затоплите за 1,5 км,а като доиде следващият студ,щя започнат отново да излизат от архива темите за липса на парно при изправен термостат.Не е въпроса да го минете това разстояние на 1-ва или 2-ра с пълна газ и да се биете в гърдите че имате добро парно,а да си карате нормално колиците.А може би аз не карам моите нормално след като не ги юркам с повече от 1500-1800 оборота???
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        iakvvu написа:
        Сега всички ще си скъсате моторите и ще им изкарате буталата през ауспуха за да ги затоплите за 1,5 км,а като доиде следващият студ,щя започнат отново да излизат от архива темите за липса на парно при изправен термостат.Не е въпроса да го минете това разстояние на 1-ва или 2-ра с пълна газ и да се биете в гърдите че имате добро парно,а да си карате нормално колиците.А може би аз не карам моите нормално след като не ги юркам с повече от 1500-1800 оборота???
        ъъъ, ти май не прочете, че от офиса ми до вкъщи няма много възможност да се кара "ненормално". А и ... колкото и ненормално да карам, никакъв смисъл няма на всеки 490 метра да форсирам и скачам на спирачките. Имам 3 светофара и 5 кръстовища по пътя. 2.1км. по GPS.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #19
          А ти не спадаш в условията дадени от него Имаш подгрев на антифризa Защо по дяволите жабарина е махнал тази хубава екстра при JTD110 i 115 ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            А ти не спадаш в условията дадени от него Имаш подгрев на антифризa Защо по дяволите жабарина е махнал тази хубава екстра при JTD110 i 115 ?
            Нямам я тааа екстра. Гледах, търсих, но не намерих. Дори бях говорил с Оги дали може да се приспособи..., но предвид, че за сега нощувам на закрито...И до колкото знам - хубавата екстра е поръчкова. Както и избора на 4 еърбега или подгрев на дупарите. Инсталацията позволява или едното или другото. Предвид, че моята Мареа иде от южна Италия - явно тамошния жабар е решил, че таа екстра не му е толкоз нужна, но виж - 4 еърбега са супер.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              Ама то в Мареа никой я няма тази екстра, само в Браво/а от тези модели, а не че колата е от южна Италия или западен Лондон.
              TIP написа:
              Нямам подгрев.
              Подгрев може да нямаш, но сигурно имаш топлообменник на ЕГР- системата?

              Коментар


                #22
                Има.Е и ? Нали се сещаш, че няма и 1% от ефективността на свещите в антифриза ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Не съм съгласен, че няма и 1% ефективност спрямо свещите. Има автомобили които използват топлината от изгорелите газове да загряват директно въздуха в купето.............А тези свещи с тези 300 или там колко са вата не мисля, че правят чудеса. Ако правеха всеки щеше да си сложи.

                  Коментар


                    #24
                    Ами то всеки си слага !Масово се търсят и не само при Фиат груп.Каквото и да си говорим, по един и същи маршрут, Браво JTD100 в края на маршрута духа топло, а Стилото - марно.Туй ако не е разлика, здраве му кажи.При 147 този проблем е решен с нагревател вътре в купето.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Ама то в Мареа никой я няма тази екстра, само в Браво/а от тези модели, а не че колата е от южна Италия или западен Лондон.
                      TIP написа:
                      Нямам подгрев.
                      Подгрев може да нямаш, но сигурно имаш топлообменник на ЕГР- системата?
                      Има топлообменник, но не съм съгласен,че в Мареа я няма никой тази екстра.
                      Marea Weekend HLX Jtd 110

                      oO(_)____////____(_)Oo

                      Коментар


                        #26
                        TIP написа:
                        Има топлообменник, но не съм съгласен,че в Мареа я няма никой тази екстра.
                        Има, да, моя грешка. Даже според каталога се предлага за всички JTD двигатели на Мареа.

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Каквото и да си говорим, по един и същи маршрут, Браво JTD100 в края на маршрута духа топло, а Стилото - марно.
                          Марно по-топло ли е от топлото.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Студено->марно->топло->горещо.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              В тази връзка. Бравата ми има чудно парно. Днес стартирах колата при 5 градуса външна температура. Закарах детето си на детска градина - около 500 метра от дома. На тръгване от градината ( колата я загасих там ) вече имах пречупен въздух, а на третия километър от маршрута ми вече духаше топло, докато стрелката едва отлепяше от първото деление на индикатора. Нямах спиране на светофар... Та: Винаги съм се чудил. Колата още не е достигнала оптимална температура за двигателя, а купето вече се климатизира. ПС: При минусови температури си трябва повечко време, но винаги съм достигал 5-6 километровата си дестинация отоплен.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #30
                                Когато радиатора на парното е в перфектно състояние е напълно възможно. Охладителната течност и при 40*С се усеща доста добре. Ако радиатора е запушен...... и на 100% загряване, даже ако ще и да прегрее пак няма да те сгрее

                                Коментар

                                Working...
                                X