Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замяна на ГНП Лукас с Бош

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замяна на ГНП Лукас с Бош

    Колеги, мога ли да заменя ГНП Лукас с ГНП Бош и какви промени трябва да се направят по двигателя за тази процедура ако е възможна? Колата е Фиат Темпра атмосферен дизел, абсолютно изчистен модел - няма компютър, няма датчик за ниво на антифриза, обогатител я не е автоматичен, а ръчен като смукача на стар москвич. Въобще всички глезотийки, освен предни електрически стъкла са в разход.
    TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
    ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
    НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

    #2
    Re: Замяна на ГНП Лукас с Бош

    zdrawko написа:
    Колеги, мога ли да заменя ГНП Лукас с ГНП Бош на Фиат Темпра и какви промени трябва да се направят по двигателя за тази процедура ако е възможна?
    Ми трябва ти компюрър и нова ел. инсталация. Всичко датчици по двигателя, управляват /коригират/ статичния ъгъл чрез авансатора. Защо ще сменяш помпата с немска?
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      кола

      Направо кво и е на колата не работи ли ако има проблем някъде другаде смяната и едвали да е от полза
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Направо кво и е на колата не работи ли ако има проблем някъде другаде смяната и едвали да е от полза
        Колата си работи без проблем, но ГНП-то протече от към семиринга, а за ремонт в момента кризата си каза думата. Едно приятелче има помпа БОШ и ще ми я даде тънкана( доста под цената на ремонта).
        TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
        ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
        НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

        Коментар


          #5
          Re: кола

          zdrawko написа:
          Колата си работи без проблем, но ГНП-то протече от към семиринга, а за ремонт в момента кризата си каза думата. Едно приятелче има помпа БОШ и ще ми я даде тънкана( доста под цената на ремонта).
          Първо започни от това дали въобще твоят мотор е излизал от завода с помпа, каквато искаш да сложиш, защото ако не е... смятай, че мисията е невъзможна. Инженерен подвид ще е ако можеш да нацелиш зъбчатката на помпата и ремъка с такта на работа на мотора. Освен това (което според мен е основно) трябва да смениш инжекторите и да монтираш компютър, ако тази помпа има такъв тип управление. Ако трябва комп. може да се наложи да сложиш и дебитомер и други датчици, нямам идея какъв модел е помпата... Въобще работата не, е като при старите коли - да смениш един карбуратор с друг! Според мен е най-добре да си ремонтираш помпата и да не се занимаваш с опити!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Щом на Мерцедес ц-класа става трансплантацията що не Темпра да не става?
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #7
              Колега ако твоята помпата само тече,в магазините продават ремонтни комплекти и ако имаш малка представа от двигатели ще можеш сам да си смениш о пръстенчетата.А доколкото смяна на помпите ако бошовота е механична невиждам защо да не може,но трябва да се центрова на стент за да пуска точното гориво и оборотите да са същите като на твоята.Моята беше протекла,не бях разглобявал помпа,но се справих сам без чужда помощ.После иска обезвъздушаване на помпата.
              фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

              Коментар


                #8
                Не знам на колегата каква му е колата и помпата, но на Типо свалихме лукас и сложихме бошова без никакви проблеми. Единствено трябва да се зацепи по друг начин и вече да се преправят жила............

                Коментар


                  #9
                  Момчета,ще ме скъсате от смях :D !За какви компютри говорите,човека ви е написал че става дума за Темпра!Помпите са взаимо заменяеми,като втората трябва да се зацепи по предписанията на завода.Като недостатък колата ще стане по-шумна.Към колегата с проблема-какво ще стане ако след седмица текне и бошовата помпа?Що си мислят някои че това е нещо велико и не развалящо се -недоумявам!!!Успех!!!

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    Момчета,ще ме скъсате от смях :D !За какви компютри говорите,човека ви е написал че става дума за Темпра!!...
                    Ще ни извиниш, ние не сме Specialist-i в тази област!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      колега помисли и за това евтиното излиза по някога по скъпо знам от опит
                      пунто 1,7тд

                      Коментар


                        #12
                        Никога ремонт на помпа по добре работеща втора употреба.Имах Голф 1.9 ТДИ заради такъв теч от помпата ми взеха 300 лв.за ремонт кара 200км и блокира помпата добре че не ми скъса агренажния ремък.След това майсторите си прехвърляха топката един на друг и така изгорях с още 100лв. за втора употреба.

                        Коментар


                          #13
                          pyntoto написа:
                          колега помисли и за това евтиното излиза по някога по скъпо знам от опит
                          Една бошова помпа надживява 3 лукас.Това ,че е по евтина не значи ,че е некачествена.С тези бош помпи има двигатели и то не малко по на 700-800хил. км и не са мръднали помпите

                          Коментар


                            #14
                            Това са предрасъдаци!Последно Лукас съм правил през август ако не се лъжа!Как мислиш дали съм останал без работа от тогава :D През последния месец няколко Ксантии с Бош!Две Пежа HDI-пак помпи Бош!124 / 300ТД редова тече като лейка,знаеш каква е помпата,и т.н.За утре ще гледам една Марея,но тя не е за помпа,поне по синптоми.Поздрави!!!

                            Коментар


                              #15
                              BiZoNa написа:
                              Никога ремонт на помпа по добре работеща втора употреба.Имах Голф 1.9 ТДИ заради такъв теч от помпата ми взеха 300 лв.за ремонт кара 200км и блокира помпата добре че не ми скъса агренажния ремък.След това майсторите си прехвърляха топката един на друг и така изгорях с още 100лв. за втора употреба.
                              От майстор до майстор има разлика ! + това межу двете помпи има разлика в наляганията !! лукаса са с по ниско налягане, трябва да ходиш да си настроиш дюзите, защото ще започнат да пикаят най - вероятно и ще чадиш !Иначе ремонта на семеринга не е кой знае какво, + това ако е само семеринг, а колата си пали и няма странични проблеми с помпата, съвсем спокойно можеш и сам да го смениш !! помпата не е нещо кой знае какво от вътре, само трябва да имаш подходящите инструменти, чист работен плот и да си внимателен !! Невиждам защо си мислите, че като се сглоби, после ще даде дефект !! вътре сменяш гумичките и оплатненията и става чисто нова !!(старите коли си ги правя в мазето миналия месец сменявах уплатнения и семеринг на помпа на дайхадсу 1.0 3 цилиндара турбо дизелче )Хайде и успех !
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар

                              Working...
                              X