Здравейте колеги! Стилото ми преди 1 седмица започна да изхвърля адски мн и черен дим,+недоизгоряла нафта. Поразрових се в форума,прегледах всичко което може да е.Но всеки който имаше и подобен проблем губеше и мощност,при мен това го нямаше. По примера на emzo сменихме въздушния и почистихме дебитомера.Филтъра беше в плачевно състояние,дебитомера също. Така запалихме колата дим нямаше ! обаче като тръгнах изгуби и мощност и всичко . Откачих дебитомера отново тръгна ,но пак пушеше,след това пак го закачих и пак изгуби мощност.Карах около 50 км(така без мощност) загасих и като запалих колата всичко беше нормално.Днес пак тръгнах и пак нямаше мощност.Някакви предложения..че вече започнах да се притеснявам.аз си мисля че е дебитомера..но пък нали преди вървеше,или като е бил мръсен да не е работил??Отделено от Да опознаем Фиат СтилоМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило изхвърля черен дим, няма мощност
Collapse
X
-
"LastHope" Колега мога само да ти кажа - предполагам дебитомера /след пучистването му/ е заминал ... При мен след тази интервенция "почистване на дебитомера" се получи точно това което си описал - губене на мощност, след което се оправя, като поседи колата и изтине отново няма мощност и както си караш изведнъж се оправя ...Ако е това - нов дебитомер 180лв. и то не оригинален ...На "Bosch" - 450лв. оригинален от техен магазин ...Другите "бош" дето ги продават по разни магазини за по 130лв. пък са от най-истинските ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
Като се откачи буксата на МАF-a не записва грешка ами влиза в сервизен режим колата ... Това се прави ако някъде именно този сензор сдаде багажа да може да се прибереш, защото е доста ковти когато няма мощност колата ...А колкото до това "защо има/няма, има/няма мощност/ мисля, че се оправя когато позагрее ... След като изтине отново "защо няма мощност" ...Когато е в този режим колата върви както с и без Maf-a - работещ /поне няма кой знае каква разлика/, но не било хубаво да се кара дълго така, защото в този режим има някакви зададени параметри и те не се менят както по принцип Maf-a определя данните който изпраща на "Еку-то" ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
:s аз да бях оставил да си пуши..сега вече незмам какво да правя...май ще трябва да се ходи до фиат сервиз..А за загряването не е точно така.вчера 50 км без мощност тя си загря след 5 мин пак тръгнах още 30 км отново без мощност колата беше загряла...после пак спрях за 10 мин и като тръгнах все едно нищо и нямаше и 200 км без проблеми.Днес пак без мощност а преди малко пак проверих като го изключа пуши ама има мощност..като го включа не пуши ама няма мощност..не сам пробвал дали ще се промени ако загрее...довечера тръгвам към софия..ще видя тогава как ще върви...но това да е заминал дебитомера ми изглежда най логичния вариант...не че имам други де..но ми е странно от едно чистене да се прецака..Stilo 1.9 JTD 115 hp
Коментар
-
Дебитомера ти е заминал.Щом като му откачиш куплунга и колата тръгва работата е ясна. И аз го скапах моя след почистване.Сега съм с някакъв китайски за около 150лв и си работи нормално.Решил съм повече никакво чистене на това чудо.Колкото изкара.Явно от времето и топлината нещо се поопича и после при най-малкото докосване заминава. И само със силен въздух да го чистиш пак няма гаранция,че няма да се скапе. Ако имаш път към Пловдив се обади да прочетем Стилото.То ще си каже какво му е.И ще сложим моя дебитомер за проба.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Матейски, не си прав, не ми се рови в дебелите PDF-и, но самите BOSCH споменават за чистене !Сега, че някой го е натиснал или го полял с грешния спрей/течност е отделен въпрос.Ако работата допре до нов дебитомер - само БОШ !!!!!, за да няма после що ми гори повече, що не върви, що пуши и т.н.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз на CDI-то го чистих с обезмаслител, като Меглиото, но друга марка. Имаше доста сажди и всичко си падна. Не съм го "пипал", само пръскане и след това с компресора.Проверих го след това с волтметър както е описано в темата от форума. На място не може да си вдигне максималното напрежение, но тогава няма и товар, турбината почти не се чува, няма от къде да дойде повече въздух. В движение не съм го мерил, но предполагам е ОК защото си личи по вървенето и пушека - изпушва черно чак след 4000 оборота. Ако задържа на 2500 оборота, по 20 минути съм я държал не прави даже петънце под ауспуха, за пушек абсолютно никакъв. На диагностика не показва грешка и си мени стойностите за количество въздух. Мисля че си е добре.Та за чистене според мен е подходящо само с препарат и никаква механична намеса, защото пластинките му са много тънки и лесно се чупят. Дебитомера е Бош и поне на външен вид е еднакъв с този на Стилото.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
emzo написа:Матейски, не си прав, не ми се рови в дебелите PDF-и, но самите BOSCH споменават за чистене !Сега, че някой го е натиснал или го полял с грешния спрей/течност е отделен въпрос.Ако работата допре до нов дебитомер - само БОШ !!!!!, за да няма после що ми гори повече, що не върви, що пуши и т.н.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар