Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило изхвърля черен дим, няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило изхвърля черен дим, няма мощност

    Здравейте колеги! Стилото ми преди 1 седмица започна да изхвърля адски мн и черен дим,+недоизгоряла нафта. Поразрових се в форума,прегледах всичко което може да е.Но всеки който имаше и подобен проблем губеше и мощност,при мен това го нямаше. По примера на emzo сменихме въздушния и почистихме дебитомера.Филтъра беше в плачевно състояние,дебитомера също. Така запалихме колата дим нямаше ! обаче като тръгнах изгуби и мощност и всичко . Откачих дебитомера отново тръгна ,но пак пушеше,след това пак го закачих и пак изгуби мощност.Карах около 50 км(така без мощност) загасих и като запалих колата всичко беше нормално.Днес пак тръгнах и пак нямаше мощност.Някакви предложения..че вече започнах да се притеснявам.аз си мисля че е дебитомера..но пък нали преди вървеше,или като е бил мръсен да не е работил??Отделено от Да опознаем Фиат СтилоМодераторски екип на fiat-bg.org
    Stilo 1.9 JTD 115 hp

    #2
    Kak точно го почисти и с какво ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ами както ти си показал и със спирт ...
      Stilo 1.9 JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        "LastHope" Колега мога само да ти кажа - предполагам дебитомера /след пучистването му/ е заминал ... При мен след тази интервенция "почистване на дебитомера" се получи точно това което си описал - губене на мощност, след което се оправя, като поседи колата и изтине отново няма мощност и както си караш изведнъж се оправя ...Ако е това - нов дебитомер 180лв. и то не оригинален ...На "Bosch" - 450лв. оригинален от техен магазин ...Другите "бош" дето ги продават по разни магазини за по 130лв. пък са от най-истинските ...
        Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

        Коментар


          #5
          Натиск прилага ли при чистенето ?Как така имам над 30 почистени и един не счупих , не знам какво правите.Както и да е. Грешка има ли ? Ако да, изчисти ли я ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Не показва грешки. Натиск незнам не го чистих аз. А за това че е заминал възможно е обаче как се орпавя след време щом не работи.. възможно ли е да е от нещо друго..
            Stilo 1.9 JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              Значи, в момента, в който запалиш колата без МАФ, ЕКУто записва грешка !
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Няма грешка дори и като го откача пак не показва грешка (по принцип трябва ли да показва?)
                Stilo 1.9 JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  Аз нямам програма да го проверя дали работи...ама и въобще не ми се ходи до сервиз...КРАЙНО недоволен съм от тях............освен найстина да е заминал
                  Stilo 1.9 JTD 115 hp

                  Коментар


                    #10
                    Като се откачи буксата на МАF-a не записва грешка ами влиза в сервизен режим колата ... Това се прави ако някъде именно този сензор сдаде багажа да може да се прибереш, защото е доста ковти когато няма мощност колата ...А колкото до това "защо има/няма, има/няма мощност/ мисля, че се оправя когато позагрее ... След като изтине отново "защо няма мощност" ...Когато е в този режим колата върви както с и без Maf-a - работещ /поне няма кой знае каква разлика/, но не било хубаво да се кара дълго така, защото в този режим има някакви зададени параметри и те не се менят както по принцип Maf-a определя данните който изпраща на "Еку-то" ...
                    Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                    Коментар


                      #11
                      :s аз да бях оставил да си пуши..сега вече незмам какво да правя...май ще трябва да се ходи до фиат сервиз..А за загряването не е точно така.вчера 50 км без мощност тя си загря след 5 мин пак тръгнах още 30 км отново без мощност колата беше загряла...после пак спрях за 10 мин и като тръгнах все едно нищо и нямаше и 200 км без проблеми.Днес пак без мощност а преди малко пак проверих като го изключа пуши ама има мощност..като го включа не пуши ама няма мощност..не сам пробвал дали ще се промени ако загрее...довечера тръгвам към софия..ще видя тогава как ще върви...но това да е заминал дебитомера ми изглежда най логичния вариант...не че имам други де..но ми е странно от едно чистене да се прецака..
                      Stilo 1.9 JTD 115 hp

                      Коментар


                        #12
                        Дебитомера ти е заминал.Щом като му откачиш куплунга и колата тръгва работата е ясна. И аз го скапах моя след почистване.Сега съм с някакъв китайски за около 150лв и си работи нормално.Решил съм повече никакво чистене на това чудо.Колкото изкара.Явно от времето и топлината нещо се поопича и после при най-малкото докосване заминава. И само със силен въздух да го чистиш пак няма гаранция,че няма да се скапе. Ако имаш път към Пловдив се обади да прочетем Стилото.То ще си каже какво му е.И ще сложим моя дебитомер за проба.
                        Octavia RS
                        Evo 10-служебната играчка.

                        Коментар


                          #13
                          Матейски, не си прав, не ми се рови в дебелите PDF-и, но самите BOSCH споменават за чистене !Сега, че някой го е натиснал или го полял с грешния спрей/течност е отделен въпрос.Ако работата допре до нов дебитомер - само БОШ !!!!!, за да няма после що ми гори повече, що не върви, що пуши и т.н.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Аз на CDI-то го чистих с обезмаслител, като Меглиото, но друга марка. Имаше доста сажди и всичко си падна. Не съм го "пипал", само пръскане и след това с компресора.Проверих го след това с волтметър както е описано в темата от форума. На място не може да си вдигне максималното напрежение, но тогава няма и товар, турбината почти не се чува, няма от къде да дойде повече въздух. В движение не съм го мерил, но предполагам е ОК защото си личи по вървенето и пушека - изпушва черно чак след 4000 оборота. Ако задържа на 2500 оборота, по 20 минути съм я държал не прави даже петънце под ауспуха, за пушек абсолютно никакъв. На диагностика не показва грешка и си мени стойностите за количество въздух. Мисля че си е добре.Та за чистене според мен е подходящо само с препарат и никаква механична намеса, защото пластинките му са много тънки и лесно се чупят. Дебитомера е Бош и поне на външен вид е еднакъв с този на Стилото.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Матейски, не си прав, не ми се рови в дебелите PDF-и, но самите BOSCH споменават за чистене !Сега, че някой го е натиснал или го полял с грешния спрей/течност е отделен въпрос.Ако работата допре до нов дебитомер - само БОШ !!!!!, за да няма после що ми гори повече, що не върви, що пуши и т.н.
                              Да,от Бош споменават за чистене,защото знаят че ще го развалиш и ще им направиш алъш-вериш.Десетина годишен поопекан сензор само при докосването и е пътник.Както и да е.Аз моя няма да го барна,докато не се скапе.И после пак китайка.Ще ме извиняват господата от Бош,но четири стотака от мен няма да видят. Би трябвало обикновен спрей-обезмаслител да го чисти.След като не го чисти,а го скапва,значи има материал който е по-капризен откъм различните химикали,с които се пробваме.Или като се докоснат двата сензора (виждат се 3 тънки крачета,но първото е най-дебело и е предпазно)се разваля контакта между тях и платката им.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар

                              Working...
                              X