Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило изхвърля черен дим, няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А това как ще коментираш ?
    emzo написа:
    Как така имам над 30 почистени и един не счупих
    Или аз съм супер късметлия, щото моя и съм го пипал и с клечка за ухо съм го чистил.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Ми явно не са били смъртници.И си късметлия.А и не съм ги видял всички тия тридесет как и колко работят след това. С две думи-чистенето си на късмет.
      Octavia RS
      Evo 10-служебната играчка.

      Коментар


        #18
        Martin’s написа:
        Като се откачи буксата на МАF-a не записва грешка ами влиза в сервизен режим колата ... Това се прави ако някъде именно този сензор сдаде багажа да може да се прибереш, защото е доста ковти когато няма мощност колата ...А колкото до това "защо има/няма, има/няма мощност/ мисля, че се оправя когато позагрее ... След като изтине отново "защо няма мощност" ...Когато е в този режим колата върви както с и без Maf-a - работещ /поне няма кой знае каква разлика/, но не било хубаво да се кара дълго така, защото в този режим има някакви зададени параметри и те не се менят както по принцип Maf-a определя данните който изпраща на "Еку-то" ...
        Грешка записва винаги!!! Освен за МАФ-а и за температурният датчик на входящият въздух,защото са в един корпус и на една и съща букса. В слуй че буксата се откачи ЕКУ-то получаша инфо за макс.натоварен двигател(макс.количество въздух) поради високото ниво на 5-то краче на буксата(изхода на МАФ-а),вследствие на преднапрежение осигурено от процесора или други схеми в контролера,и така дозира повече гориво.От там идва и по голямата мощност. Не влиза в сервизен режим и не виждам причина кято да създава проблем за мотора да се кара така.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          Колегата преди да купува нов дебитомер е хубаво да си провери и ЕГР-а Аз имах такива симптоми от проблемен ЕГР.

          Коментар


            #20
            iakvvu написа:
            ..В случай че буксата се откачи ЕКУ-то получаша инфо за макс.натоварен двигател(макс.количество въздух) поради високото ниво на 5-то краче на буксата(изхода на МАФ-а),вследствие на преднапрежение осигурено от процесора или други схеми в контролера, ....
            Това не е съесем така. За да "разбере" ЕКУ-то че МАФ-а е неизправен - трябва да греши много, или просто да е откачен. ЕКУ-то записва грешка и спира да чете показанията от МАФ-а ...Съгласен съм, че може да се кара с откачен МАФ. По добре така, отколкото с МАФ който не мери вярно и така лъже ЕКУ-то.За ЕГР - провери го ... но на твое място направо бих почистил колекторите и след това ще го затапя. Чистене - половин час, затапване - 10 минути ...ПП/ За МАФ-а има цяла важна тема как се проверява. Към темата имам само едно допълнение - ако при проверката измериш некоректни стойности, значи МАФ-а е твърдо за боклука. Но ако стойностите са в рамките на очакваното - това не е пълна гаранция че МАФ-а е изправен.
            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

            Коментар


              #21
              Четейки горния пост, слязох, разкачих маф-а и запалих колата.Изгасих я, закачих МАФ-а, пуснах ФЕС и познайте дали нямах грешка дебитомер....
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Skip_01 написа:
                iakvvu написа:
                ..В случай че буксата се откачи ЕКУ-то получаша инфо за макс.натоварен двигател(макс.количество въздух) поради високото ниво на 5-то краче на буксата(изхода на МАФ-а),вследствие на преднапрежение осигурено от процесора или други схеми в контролера, ....
                Това не е съесем така. За да "разбере" ЕКУ-то че МАФ-а е неизправен - трябва да греши много, или просто да е откачен. ЕКУ-то записва грешка и спира да чете показанията от МАФ-а ...
                Това което съм описал е в случай че MAF-a е откачен и грешката за проблем във веригата на дебитомера вече е регистрирана.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар

                Working...
                X