здравейте,наскоро ми се наложи да ремонтирам посоченият фиат,след обстоен преглед установих че на 1 и 2 цилиндър има пукнатини и смесва мводата с маслото,както и да е след ремонта сглобих фиата както си му е редът но след зацепването на ангренажният ремък се натъкнах на следният проблем"фиатът работи на ниските обороти идеално не пуши не чука обаче няма мощност .... 5 човека гледахме центровката на колянов вал,разпределителен вал и помпа но уви резултатът е нулев ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели че ми побеля косата ...центровката е по аутодата ....ако има значение де,за специални инструменти не говорим ... турбокомпресора е зле но все още надува някакъв въздух ,макар и с масло ...благодаря предварително на всеки отзовал се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT MAREA 1,9 ТД100 ремонт и после ядове...
Collapse
X
-
Странна работа,колега.По принцип при зацепването на агренажа се гледа само коляновия вал и разпределителния вал.Помпата няма значение как е зацепена.Тя прави само налягане.Все пак за комън рейл говорим Свети ли чека на таблото?Да не е влязъл в авариен режим мотора?Ако няма записани грешки вижте какво е положението с налягането на горивото още докато пали,при 850 рпм и нагоре до 4500 рпм.Вижте и какво налягане прави турбото.Моите предположения при тази оскъдна информация са:-ГНП-регулатор-турбо/турбо пътища/кулерВъпреки че не сте пипали нищо по тези агрегати това ми идва на прима виста Щом на празен ход работи добре не вярвам да има проблем със зацепването,но пак го проверете.
-
janyboy написа:Странна работа,колега.По принцип при зацепването на агренажа се гледа само коляновия вал и разпределителния вал.Помпата няма значение как е зацепена.Тя прави само налягане.Все пак за комън рейл говорим Свети ли чека на таблото?Да не е влязъл в авариен режим мотора?Ако няма записани грешки вижте какво е положението с налягането на горивото още докато пали,при 850 рпм и нагоре до 4500 рпм.Вижте и какво налягане прави турбото.Моите предположения при тази оскъдна информация са:-ГНП-регулатор-турбо/турбо пътища/кулерВъпреки че не сте пипали нищо по тези агрегати това ми идва на прима виста Щом на празен ход работи добре не вярвам да има проблем със зацепването,но пак го проверете.
Коментар
-
Tornado написа:Последно колата е 1,9 ТД 100 така ли?Ако е така заглавието търпи промяна.
Коментар
-
bokoreal написа:janyboy написа:1.9 дизел е ебати обширното понятие.Май става дума за ТД100 щом помпата е Лукас.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
bokoreal написа:bokoreal написа:в сряда ще мога да ви дам повече инфо ,съвалявам но имам неотложни ангажиментиFiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Белезите на Мареята/ТД100/ не са за парлама, освен ако някой не е поставил на коляновия вал отпред. При зацепване, вала се установява в ГМТ, чрез специален инструмент. Иначе си има и оригинален белег отзад на вала и се ползва той за ориентир, ако няма инструмент. Явно майсторите ти не го знаят и при ремонта са я зацепили едно към ....Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар