Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT MAREA 1,9 ТД100 ремонт и после ядове...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT MAREA 1,9 ТД100 ремонт и после ядове...

    здравейте,наскоро ми се наложи да ремонтирам посоченият фиат,след обстоен преглед установих че на 1 и 2 цилиндър има пукнатини и смесва мводата с маслото,както и да е след ремонта сглобих фиата както си му е редът но след зацепването на ангренажният ремък се натъкнах на следният проблем"фиатът работи на ниските обороти идеално не пуши не чука обаче няма мощност .... 5 човека гледахме центровката на колянов вал,разпределителен вал и помпа но уви резултатът е нулев ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели че ми побеля косата ...центровката е по аутодата ....ако има значение де,за специални инструменти не говорим ... турбокомпресора е зле но все още надува някакъв въздух ,макар и с масло ...благодаря предварително на всеки отзовал се.

    #2
    Странна работа,колега.По принцип при зацепването на агренажа се гледа само коляновия вал и разпределителния вал.Помпата няма значение как е зацепена.Тя прави само налягане.Все пак за комън рейл говорим Свети ли чека на таблото?Да не е влязъл в авариен режим мотора?Ако няма записани грешки вижте какво е положението с налягането на горивото още докато пали,при 850 рпм и нагоре до 4500 рпм.Вижте и какво налягане прави турбото.Моите предположения при тази оскъдна информация са:-ГНП-регулатор-турбо/турбо пътища/кулерВъпреки че не сте пипали нищо по тези агрегати това ми идва на прима виста Щом на празен ход работи добре не вярвам да има проблем със зацепването,но пак го проверете.

    Коментар


      #3
      janyboy написа:
      Странна работа,колега.По принцип при зацепването на агренажа се гледа само коляновия вал и разпределителния вал.Помпата няма значение как е зацепена.Тя прави само налягане.Все пак за комън рейл говорим Свети ли чека на таблото?Да не е влязъл в авариен режим мотора?Ако няма записани грешки вижте какво е положението с налягането на горивото още докато пали,при 850 рпм и нагоре до 4500 рпм.Вижте и какво налягане прави турбото.Моите предположения при тази оскъдна информация са:-ГНП-регулатор-турбо/турбо пътища/кулерВъпреки че не сте пипали нищо по тези агрегати това ми идва на прима виста Щом на празен ход работи добре не вярвам да има проблем със зацепването,но пак го проверете.
      помпата е роторна на лукас и има значение как се зацепва защото си има белег и не подава на всички дюзи едновременно.не е комън рейл- типичен селски дизел с бренери...за модела не съм много сигурен но поне по цифрите които сварих да видя на блока при монтажа на частите мисля че е 110,но сега като разрових датата се оказва че помпата май е от 1,9 турбо дизел 100 защото на 110 помпата трябва да е бош поне по аутодатата ако евярно ..,а и честно казано колата я докараха на платформа защото беше пресякла маслото и не знам как е работила преди това Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,чек лампата не свети и това ме навежда на мисълта че не е елктрониката но може и да греша,турбото не е първа хубост ,хвърля масло но си надува (не съм мерил колко)кулера беше задръстен с масло но мисля че не е там проблема защото когато свалих маркуча преди смукателния колектор колегата даде газ и на изхода на маркуча си имаше доста добро според мен налягане,е регулатора не мога да преценя дали е в час докато не иде на стенд,този фиат май се оказа загадката на фараоните

      Коментар


        #4
        Последно колата е 1,9 ТД 100 така ли?Ако е така заглавието търпи промяна.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Последно колата е 1,9 ТД 100 така ли?Ако е така заглавието търпи промяна.
          ох честно казано и аз вече не съм сигурен мъж ли съм или жена :D покрай тази бангия...ако има значение променете темата на- фиат мареа 1.9 дизел...а повече инфо ще имам в сряда .. съжалявам за объркването но и аз съм мега объркан ....

          Коментар


            #6
            Искаш да ми кажеш че имаш мотор jtd110 с роторна помпа Лукас от ТД100?Или иамаш ТД100 и просто си мислиш че е jtd110???

            Коментар


              #7
              1.9 дизел е ебати обширното понятие.Май става дума за ТД100 щом помпата е Лукас.

              Коментар


                #8
                janyboy написа:
                1.9 дизел е ебати обширното понятие.Май става дума за ТД100 щом помпата е Лукас.
                съгласен съм ,но е турбо дизел интеркулер как ги водят тях,идея си нямам

                Коментар


                  #9
                  bokoreal написа:
                  janyboy написа:
                  1.9 дизел е ебати обширното понятие.Май става дума за ТД100 щом помпата е Лукас.
                  съгласен съм ,но е турбо дизел интеркулер как ги водят тях,идея си нямам
                  Води се ТД 100.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    bokoreal написа:
                    janyboy написа:
                    1.9 дизел е ебати обширното понятие.Май става дума за ТД100 щом помпата е Лукас.
                    съгласен съм ,но е турбо дизел интеркулер как ги водят тях,идея си нямам
                    Пусни тук номера на шасито да видим какво ще излезе. Стана любопитно.

                    Коментар


                      #11
                      в сряда ще мога да ви дам повече инфо ,съвалявам но имам неотложни ангажименти

                      Коментар


                        #12
                        bokoreal написа:
                        в сряда ще мога да ви дам повече инфо ,съвалявам но имам неотложни ангажименти
                        оказа се че има прехвърлен зъб на К.В. а белезите на мареата са били за парлама ... извинявам се за занимавката ...

                        Коментар


                          #13
                          bokoreal написа:
                          bokoreal написа:
                          в сряда ще мога да ви дам повече инфо ,съвалявам но имам неотложни ангажименти
                          оказа се че има прехвърлен зъб на К.В. а белезите на мареата са били за парлама ... извинявам се за занимавката ...
                          Белезите на Мареята/ТД100/ не са за парлама, освен ако някой не е поставил на коляновия вал отпред. При зацепване, вала се установява в ГМТ, чрез специален инструмент. Иначе си има и оригинален белег отзад на вала и се ползва той за ориентир, ако няма инструмент. Явно майсторите ти не го знаят и при ремонта са я зацепили едно към ....
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            iuly_vn написа:
                            Белезите на Мареята/ТД100/ не са за парлама, освен ако някой не е поставил на коляновия вал отпред. При зацепване, вала се установява в ГМТ, чрез специален инструмент. Иначе си има и оригинален белег отзад на вала и се ползва той за ориентир, ако няма инструмент. Явно майсторите ти не го знаят и при ремонта са я зацепили едно към ....
                            Зацепването не е философия голяма правил съм г сам без специалния инструмент.Просто е зьадължително водещата част на ремъка да е изпъната и да съвпадат белезите.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар

                            Working...
                            X