Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пуши на моменти и гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пуши на моменти и гори масло

    Колеги дайте идея.Колата е брава 1.9тд 75к.Пуши на моменти.При яко настъпване грам не пропушва,връщам педала и след 5сек. подавам леко гас и отзад облаци бял пушак.Гори масло.Скоро правех ремонт.Водачи и гумички на клапани пасване и смяна на турбина.Буталата не съм ги вадел но нямаха луфтове.Колата пали на четвърт.Върви много,при пуснат климатик се изтрелва без проблем.ЕГР клапана не съм го изолирвал,течове на масло по двигатела няма.От какво може да е ПОМАГАЙТЕ. пс; Преди време бях оставил колата в един сервиз за заварка на картера.Възможно ли е при монтажа да не са сложили ламарината на картера до маслената помпа и това да е причината.
    фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

    #2
    Сигурен ли си , че белия пушек е масло ? Ламарината в картера няма нищо общо с разход на масло .
    FIAT UNO 1298 SX Bosch Monojetronic A2.2 - скоро Motronic M1.7
    ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE
    ALFA ROMEO 155 1.9 Turbo D.

    Коментар


      #3
      При бензинов мотор когато го задържиш на обороти и пуши е сегменти а ако изчиства е от гумички на клапани. При дизел не знам дали важи това нещо и някой ако знае да сподели.Досега съм виждал два автомобила които с проблем в турбината пушат бяло, маслото не минава през двигателя ами направо влиза в генерацията и затова пушека е бял.

      Коментар


        #4
        маслото намаля очевидно,няма от какво друго да е белия пушек.Вузможно ли е да е нещо от сепаратора или егр клапана?Или счупен маслосабирателен сигмент?????????
        фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

        Коментар


          #5
          При мен на точно определени обороти мотора почваше да работи нераномерно и много тресеше и пушеше бяло.Оказа се ЕГР-а
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            Щом гори масло, а и ако си сигурен в това, то причините са - вложки, износени водачи на клапани, сегменти и, или износени бутала, високо ниво на маслото в картера, високо налягане на картерните газове при запушване на сепаратори и износени уплътнителни пръстени на турбината. В твоя сучай, пак повтаррям, ако си сигурен в качеството на ремонта, то изключваш подменените части и възли. Беше добре да смениш и сегментите, ако преди ремонта си имал повишен разход на масло.Провери пак във въздуховодите след турбината и в кулера дали няма масло и ако има дали пръска качици от отвора на турбинното колело. Биталата не се окачествяват за износване на хлопане с монтирани сегменти, а се замерва хлабината между ризата и полата на буталото, на 15мм разстояние от началото на полата му, като хлабината не е по-голяма от 0.15мм. Т.е. при вкарана хлабиномерна пластина от 0.15мм между полата на буталото и ризата и то се движи, е за изхвърляне.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              за ремонта съм сигурен.Възмойно ли е да е от бутала и сигменти след като пали на четвърт и реди цилиндрите като часовник,а и защо пуши на моменти?
              фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

              Коментар


                #8
                van02 написа:
                за ремонта съм сигурен.Възмойно ли е да е от бутала и сигменти след като пали на четвърт и реди цилиндрите като часовник,а и защо пуши на моменти?
                Аз не се наемам със категоричен отговор от разстояние, поради отговорноста за подобна диагноза. Но, пак повтарям, ако си сигурен в годноста на подменените части и ти гори масло, то вероятната причина/и, съм посочил по-горе. Между другото, критичния разход на масло на двигателя, даден от производителя е 0.8 лтр. разход на масло, за 1000км. При изправно турбо естествено.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  ... Между другото, критичния разход на масло на двигателя, даден от производителя е 0.8 лтр. разход на масло, за 1000км. При изправно турбо естествено.
                  Баси ... за 10,000 км значи допустимото е до 8 литра ...
                  Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                  Коментар


                    #10
                    van02 написа:
                    Възмойно ли е да е от бутала и сигменти след като пали на четвърт и реди цилиндрите като часовник,а и защо пуши на моменти?
                    Маслените сегменти нямат нищо общо с компресията и паленето.Може компресионните ти сегменти да са даобре,а масленият да е износен и от там да идва разхода на масло.Някой от колегите ти подхвърлиха идея за турбината.Провери нея.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      В турбината съм сигурен защото е смених а и грам масло мяма по нея.Ако беше турбината щеше да пуши при настъпване а при мен пуши при определени обороти и то не винаги.Замислям се за маслосъбирателните сигменти,но трябва да съм сигурен преди да отворя мотора.
                      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                      Коментар


                        #12
                        Колега @van02 едно е маслото да мине през смукателният колектор.............. и тогава да излезе през ауспуха а съвсем друго е да влезе направо в генерацията.

                        Коментар


                          #13
                          Как да разбираме заглавието ,че пуши на моменти и гори масло на моменти или само първото?
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Пропушва на моменти,а кога го гори маслото незнам,просто изчезва.Няма течове.
                            фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                            Коментар

                            Working...
                            X