Колеги дайте идея.Колата е брава 1.9тд 75к.Пуши на моменти.При яко настъпване грам не пропушва,връщам педала и след 5сек. подавам леко гас и отзад облаци бял пушак.Гори масло.Скоро правех ремонт.Водачи и гумички на клапани пасване и смяна на турбина.Буталата не съм ги вадел но нямаха луфтове.Колата пали на четвърт.Върви много,при пуснат климатик се изтрелва без проблем.ЕГР клапана не съм го изолирвал,течове на масло по двигатела няма.От какво може да е ПОМАГАЙТЕ. пс; Преди време бях оставил колата в един сервиз за заварка на картера.Възможно ли е при монтажа да не са сложили ламарината на картера до маслената помпа и това да е причината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пуши на моменти и гори масло
Collapse
X
-
При бензинов мотор когато го задържиш на обороти и пуши е сегменти а ако изчиства е от гумички на клапани. При дизел не знам дали важи това нещо и някой ако знае да сподели.Досега съм виждал два автомобила които с проблем в турбината пушат бяло, маслото не минава през двигателя ами направо влиза в генерацията и затова пушека е бял.
Коментар
-
Щом гори масло, а и ако си сигурен в това, то причините са - вложки, износени водачи на клапани, сегменти и, или износени бутала, високо ниво на маслото в картера, високо налягане на картерните газове при запушване на сепаратори и износени уплътнителни пръстени на турбината. В твоя сучай, пак повтаррям, ако си сигурен в качеството на ремонта, то изключваш подменените части и възли. Беше добре да смениш и сегментите, ако преди ремонта си имал повишен разход на масло.Провери пак във въздуховодите след турбината и в кулера дали няма масло и ако има дали пръска качици от отвора на турбинното колело. Биталата не се окачествяват за износване на хлопане с монтирани сегменти, а се замерва хлабината между ризата и полата на буталото, на 15мм разстояние от началото на полата му, като хлабината не е по-голяма от 0.15мм. Т.е. при вкарана хлабиномерна пластина от 0.15мм между полата на буталото и ризата и то се движи, е за изхвърляне.Fiat Marea TD100
Коментар
-
van02 написа:за ремонта съм сигурен.Възмойно ли е да е от бутала и сигменти след като пали на четвърт и реди цилиндрите като часовник,а и защо пуши на моменти?Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:... Между другото, критичния разход на масло на двигателя, даден от производителя е 0.8 лтр. разход на масло, за 1000км. При изправно турбо естествено.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
van02 написа:Възмойно ли е да е от бутала и сигменти след като пали на четвърт и реди цилиндрите като часовник,а и защо пуши на моменти?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
В турбината съм сигурен защото е смених а и грам масло мяма по нея.Ако беше турбината щеше да пуши при настъпване а при мен пуши при определени обороти и то не винаги.Замислям се за маслосъбирателните сигменти,но трябва да съм сигурен преди да отворя мотора.фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар