Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбокомпресор от Капа 2,4 ЖТД на Мареа 2,4 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Моят ЕГР си пишеше грешки зимата когато му скимне, и затова го затапих.Сега не пише нищо...Па мое и да сам прос. Утре е денят Х,в който аз ще мера ДЕБИТОМЕРА.
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Ааааа купи ли нов най-накрая ?И аз се каня, ама 480лв малко ме събарят в момента Иначе при прецакан EGR, тапата прави чудеса
      http://cgi.ebay.com/Debimetro-BOSCH-0-281-002-308-0281002308-/110322127259?pt=Ricambi_automobili&hash=item19afb6 119b Излиза към 185лв.
      Marea Weekend HLX Jtd 110

      oO(_)____////____(_)Oo

      Коментар


        #18
        Знам ги тия колега, ама вяра нямам.Има и по-евтин вариант за Стило , просто не съм се наканил още.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Аз купих от тези за мен миналата година.
          Marea Weekend HLX Jtd 110

          oO(_)____////____(_)Oo

          Коментар


            #20
            Такааа...Турбо няма да сменям, ще си насоча усилията върху дебитомера.След измерванията тази сутрин (вече имам точно 1000 дупки на пръста от иглата) се оказа,че дебитомера не функционира коректно.Първо ще го почистя, а после каквото сабя покаже.
            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

            Коментар


              #21
              Последните 3 (вкл. и моя) ги чистих с това:и клечка са ухо, като не прилагаш натиск.Пръскай смело със спрея, летлив е
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Всеки,който е карал ЖТД знае какво точно имам предвид.Има един момент в който усещаш как турбото започва да си върши работата наистина, а не само да се врътка на аванта.
                При мен не усещам такъв момент, когато я сритам веднага си тръгва и всичко живо се обръща да види какво така засвирва Иначе между двете турбини не може ли да се направи някакъв хибрид и по лесно да я насадиш от Капата.

                Коментар


                  #23
                  Няма да има ефект ако не пипа софта.Нека да почисти или смени МАФ-а и тогава да сподели.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Бая черничък си беше МАФ-а.Сега свети,а лага за който говорихме го нямааа.Самолета излита без писта, от място.Благодаря на всички за съветите. Смятам, обаче, че варианта за присаждане е добре да бъде проучен при евентуална повреда на турбото и липса на идентично за замяна.Макар, че според всичко, което прочетох за двете турбини ВНТ-то на Капата е с една идейка по-чупливо от уейстгейт-ното турбо на Мара.
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #25
                      То ако вземеш да мислиш кое ще се счупи .....Хайде радвай се сега на машинката
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар

                      Working...
                      X