Моят ЕГР си пишеше грешки зимата когато му скимне, и затова го затапих.Сега не пише нищо...Па мое и да сам прос. Утре е денят Х,в който аз ще мера ДЕБИТОМЕРА.
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Такааа...Турбо няма да сменям, ще си насоча усилията върху дебитомера.След измерванията тази сутрин (вече имам точно 1000 дупки на пръста от иглата) се оказа,че дебитомера не функционира коректно.Първо ще го почистя, а после каквото сабя покаже.
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Всеки,който е карал ЖТД знае какво точно имам предвид.Има един момент в който усещаш как турбото започва да си върши работата наистина, а не само да се врътка на аванта.
При мен не усещам такъв момент, когато я сритам веднага си тръгва и всичко живо се обръща да види какво така засвирва Иначе между двете турбини не може ли да се направи някакъв хибрид и по лесно да я насадиш от Капата.
Бая черничък си беше МАФ-а.Сега свети,а лага за който говорихме го нямааа.Самолета излита без писта, от място.Благодаря на всички за съветите. Смятам, обаче, че варианта за присаждане е добре да бъде проучен при евентуална повреда на турбото и липса на идентично за замяна.Макар, че според всичко, което прочетох за двете турбини ВНТ-то на Капата е с една идейка по-чупливо от уейстгейт-ното турбо на Мара.
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар