Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пропан-бутан на Мареа ТД100.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не и аз като тебе само на празен ход, но да споделя и един мой експеримент с фиатка,имаше една тема как да си почистим кулера лесно или нещо от сорта та викам и аз да пробвам всич ок ама не деиства както е описано ,та викам да я доусъвършенствам,разкачам маркуча за маслените пари ,който отива към турбото, правя си тетка и изкарвам 10мм тръбичка с бърза връзка вътре в купето та викам като се разгоня да пръскам някъв разредител ,мислих доста дали няма да се запали в турбината, но пробвах ,не се запали и за момент се изтреля ,незнам мисля че е имало и известна доза късмет да не се запали
    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

    Коментар


      #17
      eh4ev07 написа:
      chaveto написа:
      С обикновен изпарител след турбината няма да стане. След турбината има налягане а не вакум, вакума отваря мембраните на изпарителя, когато има налягане мембраните няма да се движат. Другото което е, че след като мине газта от бутилката през изпарителя нейното налягане става 0.9 и отново няма как да премине към колектора дори принудително когато турбината е надула добре. За цялата галимация ще ти трябва нещо през което да изпариш газта и налягането да остане по високо от това в колектора. След това с някакъв ел. регулируем клапан да я подаваш към колектора. Клапана може и да не е регулируем, но ако е регулируем по ел. път ще може да подаваш пропан по всяко време и той да влиза в някаква пропорция според натоварването.
      Колега да си чувал за изпарител за турбо автомобили или за приспособяване на обикновен изпарител на турбо изпарител? тои да реши проблема с дозирането а изпарението е наи малкия проблем.
      Ти като си чувал що не споделиш. Аз казвам как стоят нещата с обикновен изпарител. На мен ми е пределно ясно, че това което мисли колегата не е нещо ново и няма да открием отново топлата вода, та ако можеш да кажеш нещо го кажи ако не си трай.Ако е с жило дозировката е най лесна.

      Коментар


        #18
        За турбо изпарител мога да споделя достатъчно но 1.в този форум има изписано достатъчно и за турбо изпарителите и за конверсия на атмосверен в турбо 2. не смятам че е по темата 3. които иска може да ме попита и на лично 4. въобще не изкам да започвам спор с теб. Точно поради тея причини осбенно 4 няма да пиша повече в тази тема ако имаш въпроси - на лично!
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          Следващия опит ще бъде с неизпарен LPG да се види как ще се държи двигателя с него.Ясно е ,че с изпарен става и същия може да се се изпарява като сондата в бутилката се премахне.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            колега тук вече можеш да направиш беля - трябва да пускаш много по малко иначе някое бутало може и да се усмихне
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #21
              Аз не виждам никакъв проблем да се вземе един обикновен изпарител. Да се промени налягането от мембраната на високото, да е по голямо от това което може да се получи в колектора. Ако изпарителя е вакумен, мембраната на ниското си остава и чрез обогатителя се подава газта. При ел. би трябвало да е същото, но не знам клапана който е на самият изпарител когато е отворен до край какво количество може да пусне. Налягането се регулира или с винт или с промяна на дебелината на гумичката която е на високата част. По този начин ще имаме изпарена газ, но винаги ще върви едно и също количество.Вече колегата ако иска да променя количеството спрямо натискането на педала ще трябва да се направи и нещо друго.

              Коментар

              Working...
              X