Първо да напиша ,че целта не е да се сменя горивото ,а да се използва моментно за рязко увеличаване на мощността при доускоряване.Пуснах изпарен LPG в колектора като за целта отстраних маркуча от турбината.Резултата е ,че двигателя увеличава оборотите си без никакви проблеми като колкото повече увеличавам газа толкова повече се увеличават оборотите.Цвета на изгорелите газове не се променя.Мисля да поставям бутилка,тръба и два клапана и да и пробвам поведението в движение.Всякакви съвети и материали относно темата ще са ми полезни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пропан-бутан на Мареа ТД100.
Collapse
X
-
Re: Пропан-бутан на Мареа ТД100.
Tornado написа:Първо да напиша ,че целта не е да се сменя горивото ,а да се използва моментно за рязко увеличаване на мощността при доускоряване.Пуснах изпарен LPG в колектора като за целта отстраних маркуча от турбината.Резултата е ,че двигателя увеличава оборотите си без никакви проблеми като колкото повече увеличавам газа толкова повече се увеличават оборотите.Цвета на изгорелите газове не се променя.Мисля да поставям бутилка,тръба и два клапана и да и пробвам поведението в движение.Всякакви съвети и материали относно темата ще са ми полезни.
-
Няма проблем в впръскването защото налягането на LPG в бутилката превишава многократно налягането от турбото.Пак пиша целта не е да се сменя горивото ,а да се използва моментно за рязко увеличаване на мощността при доускоряване.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Няма проблем в впръскването защото налягането на LPG в бутилката превишава многократно налягането от турбото.Пак пиша целта не е да се сменя горивото ,а да се използва моментно за рязко увеличаване на мощността при доускоряване.
Коментар
-
Airfan написа:Лично мен би ме притеснявало следното - как точно ще гори газта в цилиндрите, дали няма да се получат някакви неприятни детонации или твърде голямо повишаване на температурата в цилиндъра, а също така отделената от горенето водна пара ще преминава и през горещата част на турбото.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Цитат от http://217.18.245.107/showthread.php?t=11675&page=5Ако е за мощност, монтирай обикновен смесител за бензинов двигател, обикновен електронен изпарител и схема за изключване на изпарителя под определени обороти и при отнемане на педала за газта. С малко регулиране ще получиш доста приемлив резултат, а като икономия - нещо като 15-25% по сегашните цени на газ и нафта.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Извинявай за спама,не видях да говориш за изпарител а в същото време казваш изпарен пропан! Как го изпари или просто го пусна от бутилката посредством кранчето.Иначе знаеш че одобрявам тази тема и че имам свой поглед над нещата,даже имам може да се каже завършен проект на тази тема.Успех!!!
Коментар
-
С обикновен изпарител след турбината няма да стане. След турбината има налягане а не вакум, вакума отваря мембраните на изпарителя, когато има налягане мембраните няма да се движат. Другото което е, че след като мине газта от бутилката през изпарителя нейното налягане става 0.9 и отново няма как да премине към колектора дори принудително когато турбината е надула добре. За цялата галимация ще ти трябва нещо през което да изпариш газта и налягането да остане по високо от това в колектора. След това с някакъв ел. регулируем клапан да я подаваш към колектора. Клапана може и да не е регулируем, но ако е регулируем по ел. път ще може да подаваш пропан по всяко време и той да влиза в някаква пропорция според натоварването.
Коментар
-
chaveto написа:С обикновен изпарител след турбината няма да стане. След турбината има налягане а не вакум, вакума отваря мембраните на изпарителя, когато има налягане мембраните няма да се движат. Другото което е, че след като мине газта от бутилката през изпарителя нейното налягане става 0.9 и отново няма как да премине към колектора дори принудително когато турбината е надула добре. За цялата галимация ще ти трябва нещо през което да изпариш газта и налягането да остане по високо от това в колектора. След това с някакъв ел. регулируем клапан да я подаваш към колектора. Клапана може и да не е регулируем, но ако е регулируем по ел. път ще може да подаваш пропан по всяко време и той да влиза в някаква пропорция според натоварването.
Коментар
-
В един ауто билд, някой скорошен брой беше, пишеше за кола на която и впръскват LPG и много се учудих като го прочетох това. Но явно става, а щом го има и фабрично, вие с тия дизели, сега и на газ започнахте да карате, баси Вярно ли е, че дизелов двигател може да работи на метан? Колега спомена автобусите в градския транспорт, но това са нови автобуси със специални двигатели направени за метан. Знам, че на метана му трябва турбо, защото изгаря по-бавно. А за проблемите с температурата при впръскването на LPG, ще си ги има и при дизела, зависи колко често впръскваш, нали е 103 октана газта...
Коментар
-
това и аз сам го пробвал но с друга цел, за по лек старт на мотора в зимни условия но беше преди доста време и мотора беше Перкинс,тогава трудно се намираше етер,а и беше доста скъп,а също сам пробвал и с дезодорант ефекта е почти същия,но самия мотор трака много но все пак успех с начинаниетокойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
djo8 написа:това и аз сам го пробвал но с друга цел, за по лек старт на мотора в зимни условия но беше преди доста време и мотора беше Перкинс,тогава трудно се намираше етер,а и беше доста скъп,а също сам пробвал и с дезодорант ефекта е почти същия,но самия мотор трака много но все пак успех с начинаниетоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
neonglow написа:... вие с тия дизели, сега и на газ започнахте да карате, баси Вярно ли е, че дизелов двигател може да работи на метан? ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар