Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор за TD 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Geraka написа:
    jambo написа:
    Благодаря на всички за коментарите, днес си взех EXIDE 64Ah Premium
    Браво колега. Правилен избор си направил. Я кажи за колко пари го взе твоя?
    Благодаря, 187лв ми излезе, ама като се рових в нет-а цената е такава навсякъде за този модел.
    Fiat Brava 1.9 TD 100

    Коментар


      #32
      Re: Ge4i7ooo

      Ge4i7ooo написа:
      ogi28b написа:
      Ge4i7ooo написа:
      Кажи кои са тези български акумулатори колега дето карат 4-5 години,аз незнам да има такива.Препоръчвам по големи акумулатори защото на втората зима при -25 -28 и ще си имаш проблеми колега,производителя дава указания за чисто нов автомобил,а не за 10-15 годишни коли,помисли дали няма да ти се наложи да завъртиш на стартер 2 пъти и на 2-рия път ще ти се наложи да викаш на комшията да идва с кабелите. :D :D :DПри моето Типо производителя му дава 55Ач. а ти ми говориш за дизелак 60Ач. абсурдно е.
      Колега, извинявай, но ние сме на 43 градуса ширина, а не на 63, какви са тея зими по -28 градуса? Веднъж годишно става толкова и то само при критичен студ, и то само в няколко населени места. А горивото трябва да е течливо при -15 по БДС, на по-малко аз дори няма да правя опити да паля, камо ли да мисля за акумулатор. И другото което е - дали няма да се наложи да завъртя на стартер два пъти - кола, която е технически изправна - пали от първия път. На 1, на 10, и на 100 години. Това е аксиома. Ако някой му се налага да върти по няколко пъти - акумулаторът няма да го спаси. Ще го спаси откриване на проблема и отстраняване. А предлагането на големи акумулатори е търговски трик. В кръга на шегата: защо предлагаш по-големи акумулатори - защото са по-скъпи, а ти си търговец Ред.: А не на шега, щом си търговец, трябва да ти е ясно, че дали двигателят е бензинов или дизелов -няма отношение към AЧасовете , а към стартовия ток, така че при типото производителя дава 55 АЧ, но например с 260 или 300 А ток, при ТД 100 55 АЧ също е съвсем нормално, в зависимост от консуматорите, но токът трябва да е към 380-400, заради двойно по-мощния стартер.
      хахаха колега миналата зима в Добрич температурите паднаха до -28 градуса така че не ми казвай къде се намираме и за къв стартов ток ми казваш сега съм с 480 и е мъка зимата а ти ми казваш 260 или 300
      Колега Ge4i7ooo, дано не ми се налага някога да си купувам акумулатор от теб за моета печка.. От твоите постове по тази тема усещам, че ти дори не си наясно какво е пусков ток... не прочиташ постовете на другите колеги и пишеш неясни неща... бъди жив и здрав...
      FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

      Коментар


        #33
        jambo написа:
        Благодаря на всички за коментарите, днес си взех EXIDE 64Ah Premium
        Правилният избор.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          Danchojn написа:
          jambo написа:
          Благодаря на всички за коментарите, днес си взех EXIDE 64Ah Premium
          Правилният избор.
          При условие, че тези коли ги дават по каталог с 62 Аh акумолатори няма да имаш ядове !
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар

          Working...
          X