Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор за TD 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ge4i7ooo

    Ge4i7ooo написа:
    Колега аз съм продавач на акумулатори и ти препоръчвам да си вземеш Варта 74Ач или Банер 74Ач много надеждни батерии са и в никакъв случай не вземай български защото след 7-8 месеца ще здаде багажа.
    Добре де... като "продавач на акумулатори" защо препоръчваш доста по-големи акумулатори от тези, които указва производителя? Така, или иначе днешните акумулатори имат много по-голям стартов ток от този, който се вижда на схемата, защо и капацитета да му е много по-голям? А иначе има български акумулатори, които карат и 4-5 години.
    Прикачени файлове
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Vladim написа:
      Между 60 и 65Ah купувай. Препоръчителни са моделите с по-голям стартов ток. А защо не ти е нужен по-голям капацит сме писали, писали...
      А, също и колко е погрешно схващането , че големият акумулатор товари генератора, и накрая не се бил зареждал, също е писано , писано ....
      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

      Коментар


        #18
        В Bravo Service Manual стартовия ток е по стандарта DIN. В момента се използва стандарта EN. Поради различната методика на изпитване, един и същ акумулатор изпитан по EN ще покаже по-високи стойности на пусковия ток отколкото по DIN (по-ниско критично напрежение, по-голяма продължителност на изпитването).

        Коментар


          #19
          Не е никакъв проблем да се постави батерия с по-голям капацитет. Само че няма да има полза. Единствено се печели по-голяма автономност. Нито ще се увеличи живота на батерията. Просто не бива да се поставя акумулатор с капацитет по-нисък от предписаният.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Благодаря на всички за коментарите, днес си взех EXIDE 64Ah Premium
            Fiat Brava 1.9 TD 100

            Коментар


              #21
              Re: Ge4i7ooo

              Vladim написа:
              Ge4i7ooo написа:
              Колега аз съм продавач на акумулатори и ти препоръчвам да си вземеш Варта 74Ач или Банер 74Ач много надеждни батерии са и в никакъв случай не вземай български защото след 7-8 месеца ще здаде багажа.
              Добре де... като "продавач на акумулатори" защо препоръчваш доста по-големи акумулатори от тези, които указва производителя? Така, или иначе днешните акумулатори имат много по-голям стартов ток от този, който се вижда на схемата, защо и капацитета да му е много по-голям? А иначе има български акумулатори, които карат и 4-5 години.
              Кажи кои са тези български акумулатори колега дето карат 4-5 години,аз незнам да има такива.Препоръчвам по големи акумулатори защото на втората зима при -25 -28 и ще си имаш проблеми колега,производителя дава указания за чисто нов автомобил,а не за 10-15 годишни коли,помисли дали няма да ти се наложи да завъртиш на стартер 2 пъти и на 2-рия път ще ти се наложи да викаш на комшията да идва с кабелите. :D :D :DПри моето Типо производителя му дава 55Ач. а ти ми говориш за дизелак 60Ач. абсурдно е.
              Fiat Tipo 1.4i.e. LPG-Lovato i Citroen Xsara 1.9D 2001g.

              Коментар


                #22
                Точно казано.Разбира се че в крайна сметка зависи в какво състояние ти е двигателя и колко му е ресурса.Ако е зле и свръхмарков даму купиш, след 2 зими ще е аут.А иначе производителят ти го е изчислил за 74-75А/ч. а ти като искаш можеш и 42 А/ч да си купиш.Вече 3-ти български купувам и държат по 3-4 години но колите ми са били винаги изправни и горе долу добре поддържани .Успех и да държи дълго.
                BRAVA TD100 ELX `98

                Коментар


                  #23
                  Акумулаторите на Искра- пазарджик също са добри , на бензиновия ми автомобил изкара 7 г , а на дизела спокоино издържа 4 г . Все пак зависи и колко го зориш докато запалиш. Иначе монбата са голями боклуци , точно като им изтече гаранцията и се скапва. За дизел под 74 Ач нее хубаво дасе слага , защото му се разказва играта за минимално време . Един комшия си беше взел 44Ач за фиат уно 1.3 дизел и изкара точно 1 година и 5-6 месеца. така че колкото е по голям толкова по добре , за зимата че ще имаш повече ток за въртене.
                  темпра 1,9тд

                  Коментар


                    #24
                    Искрен написа:
                    ... така че колкото е по голям толкова по добре , за зимата че ще имаш повече ток за въртене.
                    Колкото по-голям е акумулатора, толкова по-голям ток е необходим за да бъде зареждан! Именно зимата, ако се кара предимно градско по-големият акумулатор ще се зарежда по-трудно (алтернатора е предвиден за 60Ah акумулатор) и има реален шанс да ви остави. Темата я диплим всяка есен и зима...А иначе не знам за какво въртене говориш, при -16 градуса моят дизел пали от един оборот! Смятам, че наред ли е един двигател акумулатора предписан от производителя е предостатъчен! Предишният ми бе 62Ah, сегашния е 64Ah и никога не съм имал проблеми!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      Дизела пали по-добре защото няма газова уредба :D С бравото на -15 една сутрин се видях в чудо 1,4 с газ.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Re: Ge4i7ooo

                        Ge4i7ooo написа:
                        Кажи кои са тези български акумулатори колега дето карат 4-5 години,аз незнам да има такива.Препоръчвам по големи акумулатори защото на втората зима при -25 -28 и ще си имаш проблеми колега,производителя дава указания за чисто нов автомобил,а не за 10-15 годишни коли,помисли дали няма да ти се наложи да завъртиш на стартер 2 пъти и на 2-рия път ще ти се наложи да викаш на комшията да идва с кабелите. :D :D :DПри моето Типо производителя му дава 55Ач. а ти ми говориш за дизелак 60Ач. абсурдно е.
                        Колега, извинявай, но ние сме на 43 градуса ширина, а не на 63, какви са тея зими по -28 градуса? Веднъж годишно става толкова и то само при критичен студ, и то само в няколко населени места. А горивото трябва да е течливо при -15 по БДС, на по-малко аз дори няма да правя опити да паля, камо ли да мисля за акумулатор. И другото което е - дали няма да се наложи да завъртя на стартер два пъти - кола, която е технически изправна - пали от първия път. На 1, на 10, и на 100 години. Това е аксиома. Ако някой му се налага да върти по няколко пъти - акумулаторът няма да го спаси. Ще го спаси откриване на проблема и отстраняване. А предлагането на големи акумулатори е търговски трик. В кръга на шегата: защо предлагаш по-големи акумулатори - защото са по-скъпи, а ти си търговец Ред.: А не на шега, щом си търговец, трябва да ти е ясно, че дали двигателят е бензинов или дизелов -няма отношение към AЧасовете , а към стартовия ток, така че при типото производителя дава 55 АЧ, но например с 260 или 300 А ток, при ТД 100 55 АЧ също е съвсем нормално, в зависимост от консуматорите, но токът трябва да е към 380-400, заради двойно по-мощния стартер.

                        Коментар


                          #27
                          Re: Ge4i7ooo

                          ogi28b написа:
                          Ge4i7ooo написа:
                          Кажи кои са тези български акумулатори колега дето карат 4-5 години,аз незнам да има такива.Препоръчвам по големи акумулатори защото на втората зима при -25 -28 и ще си имаш проблеми колега,производителя дава указания за чисто нов автомобил,а не за 10-15 годишни коли,помисли дали няма да ти се наложи да завъртиш на стартер 2 пъти и на 2-рия път ще ти се наложи да викаш на комшията да идва с кабелите. :D :D :DПри моето Типо производителя му дава 55Ач. а ти ми говориш за дизелак 60Ач. абсурдно е.
                          Колега, извинявай, но ние сме на 43 градуса ширина, а не на 63, какви са тея зими по -28 градуса? Веднъж годишно става толкова и то само при критичен студ, и то само в няколко населени места. А горивото трябва да е течливо при -15 по БДС, на по-малко аз дори няма да правя опити да паля, камо ли да мисля за акумулатор. И другото което е - дали няма да се наложи да завъртя на стартер два пъти - кола, която е технически изправна - пали от първия път. На 1, на 10, и на 100 години. Това е аксиома. Ако някой му се налага да върти по няколко пъти - акумулаторът няма да го спаси. Ще го спаси откриване на проблема и отстраняване. А предлагането на големи акумулатори е търговски трик. В кръга на шегата: защо предлагаш по-големи акумулатори - защото са по-скъпи, а ти си търговец
                          А и голям акумулатор на Браво,Брава и Мареа няма как да го събереш.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Re: Ge4i7ooo

                            ogi28b написа:
                            Ge4i7ooo написа:
                            Кажи кои са тези български акумулатори колега дето карат 4-5 години,аз незнам да има такива.Препоръчвам по големи акумулатори защото на втората зима при -25 -28 и ще си имаш проблеми колега,производителя дава указания за чисто нов автомобил,а не за 10-15 годишни коли,помисли дали няма да ти се наложи да завъртиш на стартер 2 пъти и на 2-рия път ще ти се наложи да викаш на комшията да идва с кабелите. :D :D :DПри моето Типо производителя му дава 55Ач. а ти ми говориш за дизелак 60Ач. абсурдно е.
                            Колега, извинявай, но ние сме на 43 градуса ширина, а не на 63, какви са тея зими по -28 градуса? Веднъж годишно става толкова и то само при критичен студ, и то само в няколко населени места. А горивото трябва да е течливо при -15 по БДС, на по-малко аз дори няма да правя опити да паля, камо ли да мисля за акумулатор. И другото което е - дали няма да се наложи да завъртя на стартер два пъти - кола, която е технически изправна - пали от първия път. На 1, на 10, и на 100 години. Това е аксиома. Ако някой му се налага да върти по няколко пъти - акумулаторът няма да го спаси. Ще го спаси откриване на проблема и отстраняване. А предлагането на големи акумулатори е търговски трик. В кръга на шегата: защо предлагаш по-големи акумулатори - защото са по-скъпи, а ти си търговец Ред.: А не на шега, щом си търговец, трябва да ти е ясно, че дали двигателят е бензинов или дизелов -няма отношение към AЧасовете , а към стартовия ток, така че при типото производителя дава 55 АЧ, но например с 260 или 300 А ток, при ТД 100 55 АЧ също е съвсем нормално, в зависимост от консуматорите, но токът трябва да е към 380-400, заради двойно по-мощния стартер.
                            хахаха колега миналата зима в Добрич температурите паднаха до -28 градуса така че не ми казвай къде се намираме и за къв стартов ток ми казваш сега съм с 480 и е мъка зимата а ти ми казваш 260 или 300
                            Fiat Tipo 1.4i.e. LPG-Lovato i Citroen Xsara 1.9D 2001g.

                            Коментар


                              #29
                              jambo написа:
                              Благодаря на всички за коментарите, днес си взех EXIDE 64Ah Premium
                              Браво колега. Правилен избор си направил. Я кажи за колко пари го взе твоя?
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #30
                                Re: Ge4i7ooo

                                Ge4i7ooo написа:
                                хахаха колега миналата зима в Добрич температурите паднаха до -28 градуса така че не ми казвай къде се намираме и за къв стартов ток ми казваш сега съм с 480 и е мъка зимата а ти ми казваш 260 или 300
                                Извинявай, не знаех че -28 си е нормалната добричка зима. Аз живея по- на юг, тук температурите веднъж годишно падат под -15, за ден-два. Тогава обаче не разчитам на акумулатор, а просто не използвам колата, защото не се знае дали горивото не е замръзнало. Ето една добра причина следващата ми кола да е бензинова.

                                Коментар

                                Working...
                                X